Šta je novo?

Muuusic

Vazno je da ti svoj stav i dalje nisi izneo... budi i dalje ono sto jesi, veciti kontras ;)
 
Vazno je da ti svoj stav i dalje nisi izneo... budi i dalje ono sto jesi, veciti kontras ;)
Jasno je valjda da je moj stav da Breskvica ume da peva i da nije plesacica, poredjenje sa Karleusom bas nema nikakvog smisla. Zorja je mocnija vokalno ali ‘imanje glasa’ je ipak neka skala a ne binarno imas/nemas pitanje.

Teya Dora je svakako najkompletniji nastup bio iako je meni pesma dosadnjikava. Takodje, ona je zbog Dzanuma trenutno internacionalno najprepoznatljivija od ucesnika, i ne slazem se da ce proci nezapazeno.

Breskvica bi izgubila i da joj Sajsi nije dala 0 poena jer je Teya Dora bila druga kod publike, nije kao da je mnogo zaostajala. Moglo je to da prodje bez likovanja zirija i pretvaranja ovoga u neki obracun prve/druge Srbije.

Iskreno ovde na temi vecina pise kao da poslednjih 15 godina nisu ni slucajno naleteli na nesto sto je u domacem ‘trendingu’. A pola ljudi mladje od mene, pa sam malo zbunjen.
 
Problem kod Breskvice je što ona nema nikakvo muzičko obrazovanje za tradicionalno pevanje (barem ja ne mogu naći tu informaciju). Ona ima specifičan glas, koji je eto sličan tradicionalnom pevanju i zbog toga ima "sreće" da joj se takav vokal uklapa u ove etno pesme. Ali onda i u svim drugim pesmama njen glas zvuči tako, što i na kraju jeste činjenica (meni lično ona kao da peva istu melodiju u svim svojim pesmama, odnosno zvuči mi isto). U polufinalu je daleko bolje pevala nego u finalu, mada mi se uživo činilo kao da i svi pevaju lošije, pa i Tela Dora. Ali kad pogledam snimke, ipak nije tako, nekako mi bolje zvuče svi u finalu. Šta je tu RTS zeznuo, nemam pojma.

@tribi Hvala na ispravci, zaboravio sam potpuno da je kod njih sistem proporcionalnog glasanja. Kod Baby Lasagna je doduše glasanje publike bilo praktično jednoglasno. I bila je priča da će i taj sistem biti ove godine na PZE, ali su pri raspisivanju konkursa bila "stara" pravila i nisu mogli u međuvremenu da promene sistem. Pa je tako proporcionalno glasanje ostavljeno za naredno takmičenje. Da je uveden taj sistem, Breskvica bi pobedila.
Da li je to sad fer? Pa, verovatno ne. Da li je Teya Dora bolji izbor? Sudeći po reakcijama fanova, itekako je bolji izbor. Ali takva pravila su donesena još na početku konkursa, koji je raspisan još u avgustu. Tako da tu nije bilo nikakvih nameštaljki od strane RTS, eventualno pristrasnog glasanja žirija (i to na obe strane, da se ne lažemo).
 
Генерално стање у мејнстрим поп музици је туњаво последњих 24 године са понеким квалитетнијим одскамањем од просека. Ми имамо кризу музичког стваралаштва и кризу поп музике као жанра. Сад са новим генерацијама ту покушавају да се пробију ови нови клинци, Војаж, Бресквица и ИДЈ екипа где се опет тежи ка сељани (типа Раста, Синанов мали, Десингер и сл.) једнако као што је то било пре 20 година и са Жексом Јоксимовићем и бенд-бендовима. Нека кључна разлика је што грчко-медитеранске-рума ритмове мења регетон треп и тај латиноамерика глобални тренд.
Онај неки оригинални глобални поп је код нас прешао у алтернативу.
 
Управо тако. Десингерица годинама радио као цртач тетоважа, одједном постао "певач", ма хајде важи. Искористили су ови клинци што су ауто тјун пролетерима лупили забране уласка у Србију, па дочекали својих пет минута.
 
Vazno je da ti svoj stav i dalje nisi izneo... budi i dalje ono sto jesi, veciti kontras ;)
Peva ok, nije neka senzacija ali daleko bolje od karleuše, veruj mi ;)

@Defke
Ne čuju svi isto, pa moraju da potraže neku dodatnu informaciju. :)

Pitam se samo kako bi ljudi reagovali da se Trkulja takmičio i prošao za EV :) garantujem da bi opet bilo pljuvanja.
 
Управо тако. Десингерица годинама радио као цртач тетоважа, одједном постао "певач", ма хајде важи. Искористили су ови клинци што су ауто тјун пролетерима лупили забране уласка у Србију, па дочекали својих пет минута.
Mani sad Desingericu, nego reci kako ide taj tvoj dijalog o Breskvici sa udatim ženskim? Npr:

-Khm, khm, macooo, ti onaj tvoj kod kuće? A, nije.. ok, aj molim te reci mi kakva ti je breskvica? Aaaaaaaa? Koja, bre, breskvica, hihihi, al si lud, jao, bože, breskvica, hahaha, ludaku... pa dobra je, šta da ti kažem, nisam čula da se ljudi žale, jao, jao..

-Khm, ovaaaj, mislio sam na Anđelu Ignjatović, zvanu Breskvica, to bre ona mala što je pevala sinoć na PZE.

-Cin, cin, cin, cin... (zvuk prekidanja veze)..

Tako nekako? :ROFLMAO:
 
Деспић је ипак несвиђао нам се или не део те нове музичке генерације, док смо ми и даље задивљени недореченим исфорсираним 40-годишњацима.
 
Pop muzika se menja i to nije, bar meni, neki žanr, ja bih to pre nazvao "trending" muzika, ili ono što je danas najslušanije. Da li tu ima kvaliteta? Pa zavisi iz koga ugla se gleda. Ima izuzetnih vokala (ako gledano svetsku scenu, to je npr. Ariana Grande, šta god ko mislio o njenoj muzici i njoj, ali ona ima izuzetan vokal, zatim i Adele, Beyonce, itd). Isto ima izuzetnih producenata, mahom u Evropi, ali i tekstopisaca. I pop muzika je miks svega, ima elemenata iz svih žanrova. Ja ću opet ponoviti, na našoj sceni (misleći na region Ex-Yu) ima ozbiljnih talenata u svakoj oblasti, ali se oni ne probijaju tako lako, jer nemaju dovoljno jaku platformu za to. S druge strane, Breskvica, Voyage, Desingerica I mnogi popularni izvođači su prvo bili neki influenseri, jutjuberi i slično, koji su već imali veliki broj fanova, pa je to onda prešlo u muzičku karijeru.
I još uvek smatram da je nepravda što se današnja muzika smatra lošom, što postoji taj neki nivo egoizma i nadobudnosti, prevashodno kod starijih generacija, iako je činjenica da uvek ima kvalitetne muzika, u bilo kojem žanru. I takvo razmišljanje, da danas ništa ne valja, je opet pogubno za razvijanje naših talenata, jer se oni odmah, po automatizmu što su mladi ili što prave muziku u današnje vreme, negiraju i odbijaju.
Uvek je bilo "sranje" muzike i uvek je bilo "dobre" muzike.
Evo da malo poguram:
EDIT
Zašto mi je forum ubacio neke potpuno druge klipove sa yt 💀
Da probam ponovo:
 
@Vox91 Kad vec spominjes Desingera.. evo ti deo chata s tom udatom zenskom pre 2 sedmice :)
 

Prilozi

  • 20240304_134108.jpg
    20240304_134108.jpg
    51 KB · Pregleda: 73
  • 20240304_134650.jpg
    20240304_134650.jpg
    55,5 KB · Pregleda: 66
  • 20240304_134255.jpg
    20240304_134255.jpg
    47,3 KB · Pregleda: 67
Генерално стање у мејнстрим поп музици је туњаво последњих 24 године са понеким квалитетнијим одскамањем од просека. Ми имамо кризу музичког стваралаштва и кризу поп музике као жанра. Сад са новим генерацијама ту покушавају да се пробију ови нови клинци, Војаж, Бресквица и ИДЈ екипа где се опет тежи ка сељани (типа Раста, Синанов мали, Десингер и сл.) једнако као што је то било пре 20 година и са Жексом Јоксимовићем и бенд-бендовима. Нека кључна разлика је што грчко-медитеранске-рума ритмове мења регетон треп и тај латиноамерика глобални тренд.
Онај неки оригинални глобални поп је код нас прешао у алтернативу.
Originalni globalni pop je svuda presao u alternativu.

IDJ je danas manje relevantan, kao i regeton trep, a njihovi izvodjaci nisu vise klinci. Sad je to vise ova Genereacija Zed, koji zapravo sve vise guraju neke retro price (Edita - Slobodno me rani, Relja i Nucci - Zovite Doktore, Henny i Breskvica - Sava i Dunav itd).

Sa druge strane je tu sad malo tvrdja prica, koja opet nije regeton trep vec 'pobalkanjeni' britanski drill gde su Crni Cerak, Desingerica, Lacku, Petrov itd. Nekakva je tendencija vec godinama da su sve 'tvrdji' izvodjaci sve blizi mainstreamu.

S druge strane, Breskvica, Voyage, Desingerica I mnogi popularni izvođači su prvo bili neki influenseri, jutjuberi i slično, koji su već imali veliki broj fanova, pa je to onda prešlo u muzičku karijeru.
Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.
 
Мислим да Бресквица није била ју тјуберка већ се пробила на сцену као фан Војажа, па после његова девојка и део дуа.
Али није ни битно. Ми имамо проблем са ПГП који није избацио ни једну звезду дуго, мада када се мало загребе, већину звезда популарне (музике у тренду, без обзира на жанр) је у Југославији је избацивао Југотон Загреб.
 
Originalni globalni pop je svuda presao u alternativu.

IDJ je danas manje relevantan, kao i regeton trep, a njihovi izvodjaci nisu vise klinci. Sad je to vise ova Genereacija Zed, koji zapravo sve vise guraju neke retro price (Edita - Slobodno me rani, Relja i Nucci - Zovite Doktore, Henny i Breskvica - Sava i Dunav itd).

Sa druge strane je tu sad malo tvrdja prica, koja opet nije regeton trep vec 'pobalkanjeni' britanski drill gde su Crni Cerak, Desingerica, Lacku, Petrov itd. Nekakva je tendencija vec godinama da su sve 'tvrdji' izvodjaci sve blizi mainstreamu.


Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.
Тај Хени, сад је радио музику и за ово гнездо, ишао са мојим добрим ортаком у гимназију Свети Сава. Каже за њега "ма тебра, он је нешто глумио као репера, оно широке панталоне, качкети, био индијанац, ја ишао озбиљно у музичку на хармонику и клавир, а види нас сад". Није ни он баш клинац, као ни Деспић.
 
Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.
Mislim da je čak obrnuto, Desingerica nije imao platformu. Ne znam, nisam ga pratio, znam samo da je ta prva pesma postala viralna, šta je bio pre toga, odnosno da li je imao neku popularnu mrežu, ne znam. Ali Voyage I Breskvica jesu, Breskvica je sama pričala da je prvo imala jednu zamisao za svoj profil na instagramu, ali kada je krenula sa time, ljudi su, prema njenim rečima, više bili zainteresovani šta radi u toku dana, šta oblači, odnosno zanimali se za njen život. I tako je krenulo. Njih dvoje su onda postali par, i tada je bio početak tog naglog uspona popularnosti. A posle gostovanja kod Amidžića su dobili tu najveću pažnju. I tek onda kreće muzička karijera. Oni su pre toga imali fanove.
I to je danas najlakši način da se dođe do muzičke karijere, viralnost i aktivnost na društvenim mrežama.
 
Тај Хени, сад је радио музику и за ово гнездо, ишао са мојим добрим ортаком у гимназију Свети Сава. Каже за њега "ма тебра, он је нешто глумио као репера, оно широке панталоне, качкети, био индијанац, ја ишао озбиљно у музичку на хармонику и клавир, а види нас сад". Није ни он баш клинац, као ни Деспић.
Da on se onako bas mnogo trudi da bude kul i to je jako isforsirano i krindz. Godinama je tu negde u pozadini a sad je isplivao vise nosen ljudima za koje je radio produkciju, kao svojevremeno Coby.

Despic nije klinac ali nije ista prica jer je maltene iz zezanja uleteo u sve i instant postao popularan, jer je, svidjalo se nekome ili ne, autentican.
Mislim da je čak obrnuto, Desingerica nije imao platformu. Ne znam, nisam ga pratio, znam samo da je ta prva pesma postala viralna, šta je bio pre toga, odnosno da li je imao neku popularnu mrežu, ne znam. Ali Voyage I Breskvica jesu, Breskvica je sama pričala da je prvo imala jednu zamisao za svoj profil na instagramu, ali kada je krenula sa time, ljudi su, prema njenim rečima, više bili zainteresovani šta radi u toku dana, šta oblači, odnosno zanimali se za njen život. I tako je krenulo. Njih dvoje su onda postali par, i tada je bio početak tog naglog uspona popularnosti. A posle gostovanja kod Amidžića su dobili tu najveću pažnju. I tek onda kreće muzička karijera. Oni su pre toga imali fanove.
I to je danas najlakši način da se dođe do muzičke karijere, viralnost i aktivnost na društvenim mrežama.
Pobrkao si nesto. U vreme gostovanja kod Amidzica oni vec imaju nekoliko pesama i ona koju izvode kod njega je tad vec hit. Breskvica je mozda kacila neke covere gde peva pesme ali oblacenje i privatni zivot ne, cak i sada kada je medju najpopularnijim izvodjacima u zemlji ne deli puno privatnih stvari.

Sto se Desingerice tice tu je zapravo popularniji bio Pljugica koji je imao kanal na kome je davao savete za forex trading (lol). Pozvao Despica sa kojim se druzio privatno da mu se pridruzi i ovaj toliko eksplodirao da ga je potpuno skrajnuo u tom duetu.
 
Dupence je oduvek bila kokoška, ali valjda je svima bilo neprijatno da je na taj način komentarišu jer kao imala je 17-18 godinica kada se pojavila. Drago mi je videti da je stasala, i najzad se svima autovala kao kvočka. Lepo za nju, ali svakako nezasluženo drugo mesto, realno nije ni za top 5.

Cela ekipa koja joj je radila pesmu isto pileći mozgovi, prespavali časove književnosti, a vala ni muzika im nešto ne ide. Zato su i pobrali ovolike simpatije nacije u kojoj zabrinjavajući broj ljudi, kao i ovi gnezdaši, negde sa 10 godina završi svoje opšte i osnovno obrazovanje.
 
Kad citam sta vi pisete, u sitna crevca, ispadam totalni duduk. Sokiran sam znanjem pojedinih forumasa. Kad bih pitao za pocetke / istorijat Cakane, Maje Odzaklijevske, Maje iz grupe Luna, Romane Panic sanerke i Tijane Dapcevic, bio bih gadjan jajima. 😅😅😅
 
Pobrkao si nesto. U vreme gostovanja kod Amidzica oni vec imaju nekoliko pesama i ona koju izvode kod njega je tad vec hit. Breskvica je mozda kacila neke covere gde peva pesme ali oblacenje i privatni zivot ne, cak i sada kada je medju najpopularnijim izvodjacima u zemlji ne deli puno privatnih stvari.
Mislim da su tada kod Amidžića privukli pažnju većeg dela stanovništva (budibogsnama), ja za njih do tada nisam čuo. A i čuo sam za njih samo zbog društvenih mreža i podsmevanjem njima - njemu zbog zuba, a njoj što je ona sa njim. Tada iskreno nisam ni znao da imaju neku muziku, nisam znao u stvari ni ko su ni zašto su baš oni tu u emisiji.
Kad citam sta vi pisete, u sitna crevca, ispadam totalni duduk. Sokiran sam znanjem pojedinih forumasa. Kad bih pitao za pocetke / istorijat Cakane, Maje Odzaklijevske, Maje iz grupe Luna, Romane Panic sanerke i Tijane Dapcevic, bio bih gadjan jajima. 😅😅😅
Uf, veruj mi da dosta toga saznam ne svojom voljom, nego jer se to proširi društvenim mrežama. Zato su društvene mreže danas najbitniji medij za marketing, posebno u muzici. Bez nje nema ni popularnosti ni uspeha, zato sad mnoge producentske kuće i izdavači bukvalno zahtevaju od svojih zvezda da budu aktivni, posebno na tiktoku. A danas bez tiktoka nema svetskog hita, pa ni hita na bilo kom nivou. Džanum od Teodore je zato i postao svetski hit, jer su za pesmu nekako čuli Indijci i počeli svuda da je ubacuju na tiktoku i to se onda proširilo dalje.
 
Pustio sam ovo da se smirim, ovo su za mene prave Srpkinje!!! I ne guraju ih kao peachkitzu... ;)

 
реално, кога заболе за Бресквицу. као, гласао је народ за њу. па ево, гласање народа на изборима иде против тезе да народ треба да се пита.

елем:

 
Vrh