Jasno je valjda da je moj stav da Breskvica ume da peva i da nije plesacica, poredjenje sa Karleusom bas nema nikakvog smisla. Zorja je mocnija vokalno ali ‘imanje glasa’ je ipak neka skala a ne binarno imas/nemas pitanje.Vazno je da ti svoj stav i dalje nisi izneo... budi i dalje ono sto jesi, veciti kontras
Peva ok, nije neka senzacija ali daleko bolje od karleuše, veruj miVazno je da ti svoj stav i dalje nisi izneo... budi i dalje ono sto jesi, veciti kontras
Mani sad Desingericu, nego reci kako ide taj tvoj dijalog o Breskvici sa udatim ženskim? Npr:Управо тако. Десингерица годинама радио као цртач тетоважа, одједном постао "певач", ма хајде важи. Искористили су ови клинци што су ауто тјун пролетерима лупили забране уласка у Србију, па дочекали својих пет минута.
Originalni globalni pop je svuda presao u alternativu.Генерално стање у мејнстрим поп музици је туњаво последњих 24 године са понеким квалитетнијим одскамањем од просека. Ми имамо кризу музичког стваралаштва и кризу поп музике као жанра. Сад са новим генерацијама ту покушавају да се пробију ови нови клинци, Војаж, Бресквица и ИДЈ екипа где се опет тежи ка сељани (типа Раста, Синанов мали, Десингер и сл.) једнако као што је то било пре 20 година и са Жексом Јоксимовићем и бенд-бендовима. Нека кључна разлика је што грчко-медитеранске-рума ритмове мења регетон треп и тај латиноамерика глобални тренд.
Онај неки оригинални глобални поп је код нас прешао у алтернативу.
Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.S druge strane, Breskvica, Voyage, Desingerica I mnogi popularni izvođači su prvo bili neki influenseri, jutjuberi i slično, koji su već imali veliki broj fanova, pa je to onda prešlo u muzičku karijeru.
Тај Хени, сад је радио музику и за ово гнездо, ишао са мојим добрим ортаком у гимназију Свети Сава. Каже за њега "ма тебра, он је нешто глумио као репера, оно широке панталоне, качкети, био индијанац, ја ишао озбиљно у музичку на хармонику и клавир, а види нас сад". Није ни он баш клинац, као ни Деспић.Originalni globalni pop je svuda presao u alternativu.
IDJ je danas manje relevantan, kao i regeton trep, a njihovi izvodjaci nisu vise klinci. Sad je to vise ova Genereacija Zed, koji zapravo sve vise guraju neke retro price (Edita - Slobodno me rani, Relja i Nucci - Zovite Doktore, Henny i Breskvica - Sava i Dunav itd).
Sa druge strane je tu sad malo tvrdja prica, koja opet nije regeton trep vec 'pobalkanjeni' britanski drill gde su Crni Cerak, Desingerica, Lacku, Petrov itd. Nekakva je tendencija vec godinama da su sve 'tvrdji' izvodjaci sve blizi mainstreamu.
Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.
Mislim da je čak obrnuto, Desingerica nije imao platformu. Ne znam, nisam ga pratio, znam samo da je ta prva pesma postala viralna, šta je bio pre toga, odnosno da li je imao neku popularnu mrežu, ne znam. Ali Voyage I Breskvica jesu, Breskvica je sama pričala da je prvo imala jednu zamisao za svoj profil na instagramu, ali kada je krenula sa time, ljudi su, prema njenim rečima, više bili zainteresovani šta radi u toku dana, šta oblači, odnosno zanimali se za njen život. I tako je krenulo. Njih dvoje su onda postali par, i tada je bio početak tog naglog uspona popularnosti. A posle gostovanja kod Amidžića su dobili tu najveću pažnju. I tek onda kreće muzička karijera. Oni su pre toga imali fanove.Desingerica donekle jeste, ali Breskvica i Voyage bas i nisu.
Da on se onako bas mnogo trudi da bude kul i to je jako isforsirano i krindz. Godinama je tu negde u pozadini a sad je isplivao vise nosen ljudima za koje je radio produkciju, kao svojevremeno Coby.Тај Хени, сад је радио музику и за ово гнездо, ишао са мојим добрим ортаком у гимназију Свети Сава. Каже за њега "ма тебра, он је нешто глумио као репера, оно широке панталоне, качкети, био индијанац, ја ишао озбиљно у музичку на хармонику и клавир, а види нас сад". Није ни он баш клинац, као ни Деспић.
Pobrkao si nesto. U vreme gostovanja kod Amidzica oni vec imaju nekoliko pesama i ona koju izvode kod njega je tad vec hit. Breskvica je mozda kacila neke covere gde peva pesme ali oblacenje i privatni zivot ne, cak i sada kada je medju najpopularnijim izvodjacima u zemlji ne deli puno privatnih stvari.Mislim da je čak obrnuto, Desingerica nije imao platformu. Ne znam, nisam ga pratio, znam samo da je ta prva pesma postala viralna, šta je bio pre toga, odnosno da li je imao neku popularnu mrežu, ne znam. Ali Voyage I Breskvica jesu, Breskvica je sama pričala da je prvo imala jednu zamisao za svoj profil na instagramu, ali kada je krenula sa time, ljudi su, prema njenim rečima, više bili zainteresovani šta radi u toku dana, šta oblači, odnosno zanimali se za njen život. I tako je krenulo. Njih dvoje su onda postali par, i tada je bio početak tog naglog uspona popularnosti. A posle gostovanja kod Amidžića su dobili tu najveću pažnju. I tek onda kreće muzička karijera. Oni su pre toga imali fanove.
I to je danas najlakši način da se dođe do muzičke karijere, viralnost i aktivnost na društvenim mrežama.
Za optimalno korišćenje mozga nužno je i dokoličarenje, kao i zabavni sadržaji. Normalno da se to masovno zloupotrebljava.BIA uspešno obavila zadatak da se ljudi bave glupostima danima posle
Mislim da su tada kod Amidžića privukli pažnju većeg dela stanovništva (budibogsnama), ja za njih do tada nisam čuo. A i čuo sam za njih samo zbog društvenih mreža i podsmevanjem njima - njemu zbog zuba, a njoj što je ona sa njim. Tada iskreno nisam ni znao da imaju neku muziku, nisam znao u stvari ni ko su ni zašto su baš oni tu u emisiji.Pobrkao si nesto. U vreme gostovanja kod Amidzica oni vec imaju nekoliko pesama i ona koju izvode kod njega je tad vec hit. Breskvica je mozda kacila neke covere gde peva pesme ali oblacenje i privatni zivot ne, cak i sada kada je medju najpopularnijim izvodjacima u zemlji ne deli puno privatnih stvari.
Uf, veruj mi da dosta toga saznam ne svojom voljom, nego jer se to proširi društvenim mrežama. Zato su društvene mreže danas najbitniji medij za marketing, posebno u muzici. Bez nje nema ni popularnosti ni uspeha, zato sad mnoge producentske kuće i izdavači bukvalno zahtevaju od svojih zvezda da budu aktivni, posebno na tiktoku. A danas bez tiktoka nema svetskog hita, pa ni hita na bilo kom nivou. Džanum od Teodore je zato i postao svetski hit, jer su za pesmu nekako čuli Indijci i počeli svuda da je ubacuju na tiktoku i to se onda proširilo dalje.Kad citam sta vi pisete, u sitna crevca, ispadam totalni duduk. Sokiran sam znanjem pojedinih forumasa. Kad bih pitao za pocetke / istorijat Cakane, Maje Odzaklijevske, Maje iz grupe Luna, Romane Panic sanerke i Tijane Dapcevic, bio bih gadjan jajima.
Poslušaj ovo 3 puta zaredom i garantovano ti se nece okrenuti zeludac narednih 7 dana ... ma šta pročitao.
Zbog ovakvih stvari mi se prevrce zeludac.