Šta je novo?

Muuusic

Karleusa ima glas?
Breskvica ima glas?
Koji je tvoj favorit bio sinoc?
Samo komentarises tudja misljenja a svoje nisi izneo podrobno.
Breskvica ima glas. Specifican ali nikako se ne moze reci da ne ume da peva. Sa druge strane ne zna da igra pa ne znam kako je plesacica.
 
Nešto na temu glasanja. Unapred da naglasim da nikog od učesnika ne favorizujem, nikog ne hejtujem, pišem isključivo o glasanju.
Srbija je jedna od retkih, ako ne i jedina zemlja koja još uvek ima sistem glasanja 50%-50% žiri-publika. To je sistem veoma podložan manipulacijama i nameštanjima, kao što se dogodilo 2006. u slučaju Flamingosi-No Name. Mislim da se isti slučaj dogodio i sinoć.
U polufinalu je Teya Dora imala 6.200 glasova od publike i svih pet članova žirija su joj dali 12-ice.
Breskvica je imala 18.800 glasova publike (troduplo više od Teye), a žiri joj je dao četiri 12-ice i jednu 10-ku.
U finalu Teya ima 28.000 glasova publike, a od žirija 12, 12, 10, 6, 4.
Breskvica 45.000 glasova publike (17.000 više od Teye), a od žirija 12, 7, 5, 4, 0.
Čudno zar ne, sportskim jezikom rečeno, potpuna promena kriterijuma žirija u finalu.
Moje mišljenje je (ne mora da bude tačno) da su Marija Šerifović (dala Teyi 12, Breskvi 4) i Sajsi (dala Teyi 12, Breskvi 0) to uradile proračunato da bi Breskvu sto više udaljili od pobede, jer su verovatno znale rezultate sms glasanja. Isto je uradio crnogorski žiri 2006. kada je prvom favoritu Flamingosima davao nule.
Još kad se doda činjenica da sve tri otvoreno podržavaju jednu organizaciju i učestvuju u njenom radu i promociji, sumnja postaje još veća.
Elem, ako organizatori nemaju nameru da menjaju sistem glasanja, da bude kao u Hrvatskoj na primer, onda glasanje publike potpuno gubi smisao, jer i milion sms glasova je džabe ako samo dva člana žirija odluče drugačije.
 
Brt, kod nas se glasa 50% žiri, 50% publika-isto kao na Evroviziji, nismo to mi izmislili..

Čini mi se i da su rekli da su različiti sastavi žirija u polufinalima i finalu, tako da verovatno zbog toga različito bodovanje.

Kako god, mislim da žiri treba ukinuti.
 
Jeste isti sistem, ali je velika razlika, jer na ESC glasa 40 žirija i 40 publike, pa su šanse da pojedinac namesti minimalne. Kod nas je suvišno glasanje publike, jer dva člana žirija mogu poništiti milion glasova. To je na ESC nemoguće.
Mislim da je najpravedniji model koji se koristi u Hrvatskoj, gde izvođači dobijaju procenat od ukupnog broja glasova, proporcionalno procentu glasova koje su dobili. Na primer, ako je fond glasova 500, a glasalo je ukupno 100.000 glasača, ako je pesma dobila 50.000 glasova, dobiće 250 poena.
Ako je za pesmu glasalo 10.000 glasača, dobiće 50 poena.
Tu onda, ako je neka pesma dobila ubedljivo najviše glasova, kao sto je slucaj sa Konstraktom 2022. ili sa Breskvom ove godine, žiri ne može mnogo da manipuliše.
 
Nešto na temu glasanja. Unapred da naglasim da nikog od učesnika ne favorizujem, nikog ne hejtujem, pišem isključivo o glasanju.
Srbija je jedna od retkih, ako ne i jedina zemlja koja još uvek ima sistem glasanja 50%-50% žiri-publika. To je sistem veoma podložan manipulacijama i nameštanjima, kao što se dogodilo 2006. u slučaju Flamingosi-No Name. Mislim da se isti slučaj dogodio i sinoć.
U polufinalu je Teya Dora imala 6.200 glasova od publike i svih pet članova žirija su joj dali 12-ice.
Breskvica je imala 18.800 glasova publike (troduplo više od Teye), a žiri joj je dao četiri 12-ice i jednu 10-ku.
U finalu Teya ima 28.000 glasova publike, a od žirija 12, 12, 10, 6, 4.
Breskvica 45.000 glasova publike (17.000 više od Teye), a od žirija 12, 7, 5, 4, 0.
Čudno zar ne, sportskim jezikom rečeno, potpuna promena kriterijuma žirija u finalu.
Moje mišljenje je (ne mora da bude tačno) da su Marija Šerifović (dala Teyi 12, Breskvi 4) i Sajsi (dala Teyi 12, Breskvi 0) to uradile proračunato da bi Breskvu sto više udaljili od pobede, jer su verovatno znale rezultate sms glasanja. Isto je uradio crnogorski žiri 2006. kada je prvom favoritu Flamingosima davao nule.
Još kad se doda činjenica da sve tri otvoreno podržavaju jednu organizaciju i učestvuju u njenom radu i promociji, sumnja postaje još veća.
Elem, ako organizatori nemaju nameru da menjaju sistem glasanja, da bude kao u Hrvatskoj na primer, onda glasanje publike potpuno gubi smisao, jer i milion sms glasova je džabe ako samo dva člana žirija odluče drugačije.
Jeste isti sistem, ali je velika razlika, jer na ESC glasa 40 žirija i 40 publike, pa su šanse da pojedinac namesti minimalne. Kod nas je suvišno glasanje publike, jer dva člana žirija mogu poništiti milion glasova. To je na ESC nemoguće.
Mislim da je najpravedniji model koji se koristi u Hrvatskoj, gde izvođači dobijaju procenat od ukupnog broja glasova, proporcionalno procentu glasova koje su dobili. Na primer, ako je fond glasova 500, a glasalo je ukupno 100.000 glasača, ako je pesma dobila 50.000 glasova, dobiće 250 poena.
Ako je za pesmu glasalo 10.000 glasača, dobiće 50 poena.
Tu onda, ako je neka pesma dobila ubedljivo najviše glasova, kao sto je slucaj sa Konstraktom 2022. ili sa Breskvom ove godine, žiri ne može mnogo da manipuliše.
Uh, ovde već imaš nekoliko grešaka. Na Dori je ove godine bio potpuno isti princip glasanja kao na PZE. Na Evroviziji je itekako moguće manipulisati, više žirijem na kraju, ali sistem i dalje nije savršen. Već je u nekoliko navrata bio skandal sa glasanjem žirija, jedne godine čak i dogovaranje članova žirija iz par država da glasaju međusobno jedni za druge i to je bilo otkriveno. Takođe je nekoliko puta bilo otkriveno da je žiri iz određene države namerno stavljao određenu konkurenciju, da ne kažem favorite, na dnu liste (žiri na Evroviziji boduje svaki nastup, a ne samo top 10) i tako svom predstavniku doneo prednost. Takođe se u poslednjih par godina dešava da žiri, koji je uveden da bude objektivan i da balansira, odnosu umanji uticaj komšijskog glasanja publike, upravo to i učinio - glasao za svoje komšije. I to sve stari komšijskih blokovi. Italijani su posebno poznati po svom glasanju tako da sabotiraju favorite u korist svog predstavnika. Norvežani su se žalili na sistem zbog prošlogodišnjih rezultata, jer su dobili daleko više poena od publike nego od žirija i pokušali su da lobiraju kod EBU da se sistem promeni u korist publike, odnosno da glasovi publike imaju veću težinu.

Ja sam već pisao, različiti su sistemi svuda. Šveđani na Melfestu imaju jedan od komplikovanijih sistema, nema više SMS, samo aplikacija (ne znam za poziv), i tu se još grupiše glasanje po starosnim dobima, zatim polufinala, baraž i finale. Zatim imaju internacionalni žiri iz nekoliko država. Da smo mi npr. imali takav dodatni žiri, Teya Dora bi odnela još ubedljiviju pobedu, jer niko iz stranih država nije podržavao Breskvicu, a Zorja bi imala bolji plasman. I tek tada bi bio još veći haos.

Dalje, ne znam da li aludiraš na to da je isti žiri u finalu i polufinalima, tako mi zvuči, ako grešim, oprosti. Ali to nije isti žiri. Svaka emisija ima novi tim žirija. I trenutno nigde ne postoji savršen sistem za izbor predstavnika, ne postoji nigde sistem koji će sprečiti malverzacije ili nečije zle namere. Šveđani i svi drugi koji koriste internacionalni žiri, možda to čine i pametno, ako veruju u njihovu objektivnost da biraju najboljeg predstavnika - pa na taj način će pre izabrati nekoga ko će se svideti i drugima, a ne samo Šveđanima. Što njihovi rezultati i dokazuju.

Evo sinoć su i Islanđani birali predstavnika i navodno istražuju moguću grešku u aplikaciji za glasanje, koja je odabirom drugog takmičara u stvari poslala SMS poruku za pobednicu. Ona je za sada zvanično pobednica festivala, ali islandska televizija još uvek nije potvrdila predstavnika - jer to je festival, a pobednik odlučuje da li želi da ide na Evroviziju ili ne - kao San Remo.
 
Nisam ni rekao da zbog naziva dobija umetnički vrednost, nego da sam naziv može da sugeriše temu i poruku (ili poruke) pesme.
Ne smeta mi Relja, ja volim neke pesme koje je on radio. Relja, njegovi radovi, radovi sličnih njemu, odnosno njegovoj generaciji, to ne vole ovi što od Gnezda prave nacionalni simbol ili šta god. Ti isti ljudi pričaju kako takva muzika uništava našu omladinu. Ja u toj grupi ljudi nisam, ti ne znam, ali pričam o onima koji jesu u toj grupi - i oni su trenutno najglasniji za Breskvicu. Kod njih su ti dvostruki aršini prisutni.
Nisam jer svaka generacija ima svoju muziku. Ime moze da sugerise nesto ali to ne znaci da je to. A pljuvanje breskvine pesme, a hvaljenje todorine jesu dvostruki arsini.
@mariks ti li si
Nisam ali mozda si ti :)
Karleusa ima glas?
Breskvica ima glas?
Koji je tvoj favorit bio sinoc?
Samo komentarises tudja misljenja a svoje nisi izneo podrobno.
Peachica iako nisam znao za nju do sad je bar za Karleusu izmislila pevanje. Ono kada bi Karleusa otpevala umrla bi od muke iako se i ona(picica) pomalo muci i kresti.
Nešto na temu glasanja. Unapred da naglasim da nikog od učesnika ne favorizujem, nikog ne hejtujem, pišem isključivo o glasanju.
Srbija je jedna od retkih, ako ne i jedina zemlja koja još uvek ima sistem glasanja 50%-50% žiri-publika. To je sistem veoma podložan manipulacijama i nameštanjima, kao što se dogodilo 2006. u slučaju Flamingosi-No Name. Mislim da se isti slučaj dogodio i sinoć.
U polufinalu je Teya Dora imala 6.200 glasova od publike i svih pet članova žirija su joj dali 12-ice.
Breskvica je imala 18.800 glasova publike (troduplo više od Teye), a žiri joj je dao četiri 12-ice i jednu 10-ku.
U finalu Teya ima 28.000 glasova publike, a od žirija 12, 12, 10, 6, 4.
Breskvica 45.000 glasova publike (17.000 više od Teye), a od žirija 12, 7, 5, 4, 0.
Čudno zar ne, sportskim jezikom rečeno, potpuna promena kriterijuma žirija u finalu.
Moje mišljenje je (ne mora da bude tačno) da su Marija Šerifović (dala Teyi 12, Breskvi 4) i Sajsi (dala Teyi 12, Breskvi 0) to uradile proračunato da bi Breskvu sto više udaljili od pobede, jer su verovatno znale rezultate sms glasanja. Isto je uradio crnogorski žiri 2006. kada je prvom favoritu Flamingosima davao nule.
Još kad se doda činjenica da sve tri otvoreno podržavaju jednu organizaciju i učestvuju u njenom radu i promociji, sumnja postaje još veća.
Elem, ako organizatori nemaju nameru da menjaju sistem glasanja, da bude kao u Hrvatskoj na primer, onda glasanje publike potpuno gubi smisao, jer i milion sms glasova je džabe ako samo dva člana žirija odluče drugačije.
Pa rekoh vec da je namesteno. Normalno je da nisu hteli da breskva pobedi jer ne valja ni da je nacionalisticka (iz nekog razloga je neupuceni povezuju sa kosovom) ni da je antinacionalisticka (pljuvanje koje vidimo sad). Eno ti poruke na predhodnoj strani, ja sam saznao pobednika jos u 22h :) neke zemlje bi garant iskoristile izjave extrema i prikazivanju kako gnezdo peva o kosovu, a dezurni pljuvaci bi podrzali. To su isti oni sto pljuju novaka i vecinu srpskih stvari. Gnezdo nije razmatrano za ev.
 
Poslednja izmena:
Sad nesto razmisljam, cuvena pesma pokojnog Sabana Saulica - dva galeba bela, garant i on peva o kosovu, krfu… :) ko balasevic o bagremima.
 
Mi treba da šaljemo ovakve pesme, jer predstavljaju realnu scenu u Srbiji bez uvijanja.


I iskreno "Tango" od Milice Pavlović uz dobru dance grupu bi zapalilo Euroviziju, a ima tu još dosta kandidata.
 
Sad nesto razmisljam, cuvena pesma pokojnog Sabana Saulica - dva galeba bela, garant i on peva o kosovu, krfu… :) ko balasevic o bagremima.
Ne blamiraj se, molim te. Misliš da troluješ ili da praviš neku dobru foru, ali samo pokazuješ svoj nivo razumevanja (da ne kažem domen razmišljanja).
Kada izvođač i autor sam daje svoju interpretaciju (ili više interpretacija) pesme, onda ne znam čemu polemika o značenju. Nije kao Konstrakta pre dve godine koja je uporno govorila da se In Corpore Sano može tumačiti na bilo koji način i da je tako najbolje interpretirati pesmu. Ako pevač X kaže da je pesma o opijanju u kafani, onda je pesma o tome. Kao što je i Breskvica izjavila da je njena pesma, pesma o borbi dobra i zla i da dobro uvek pobedi i obnovi ono što je zlo srušilo. I to opet ostavlja dosta za dalje tumačenje. Ja smatram da to nema nikakve veze sa Kosovom, ili barem ne toliko da se može direktno zaključiti to.
 
Nije više na evroviziji lepo i muzikalno već samo čudno i bolesno. Ako si normalan nema šta da tražiš tamo

Normalni ašov u ruke pa na njivu...

Бресквица - Песма нема апсолутно никакву уметничку вредност. Таквих тема у 7/8 ритму, има мали милион, и звучи као хиљаду других. Овакав етно звук одавно више није ни у тренду. Текст је патетичан, у нивоу 13-годишњака заветника. Интерпретација и сценографија су биле солидне.

Odlično napisano ☝️

Slažem se i za Zorju.

Evo me u meku celo jutro, svi pop amerikanci danas "mumlaju"...

Ja sam se toliko već srodio s tim da mi uopšte nije čudno. Pun glas nikad neće izaći iz mode... U ovoj ili onoj varijanti će postojati + pregršt klasičnih pesama od ranije... Prezasitićemo se i "mumlanja" kao stila i preći na nešto drugo...

Sad mi palo na pamet Sindi Loper sa true colors... za ono vreme je doživljena isto, razvlačenje, prenemaganje, live izvedba s koncerta joj je bila kao da će da kolabira svakog trenutka... mada ne baš kao Ejmi Vajhaus na koncertu u Beogradu 🙂

Isto su se tako neki zgražavali, jer ne razumeju umetnost. 🙂
 
I da presecemo ovaj dijalog jednom pesmom...

Što bi rek'o Mariks danas sve čudaci, pederi... zmije i narkomani... 😊

Jedino što je pun glas i razgovetno. Što jes jes.

 
Poslao sam pitanje nekoliko udatih zenski s kojima sam u kontaktu. Vecina mi kaze da Breskvica nema glas i da "duva", dakle nije cist glas koje imaju predstavnice stare garde osamdesetih.
Da sam pitao muskarce, rekli bi da je dobra riba, ovako pristrasno, ima telo, lepu kosu i lice, telo zategnuto i top utrenirano, punacka usta (svi padaju na oral), tetovaze.. ima energiju... a glasa kako treba, nigde.
Ali bitno da je Defketu taj glas specifican. Ne znam po cemu.
E da, posto voli da peva "Sisaj Zvezdo", ja cu "Sisaj Breskvo le" :)
Zorja Pajic, zapamtite to ime.. sve ostalo su pokusaji :)
 
Na Dori je ove godine bio potpuno isti princip glasanja kao na PZE.
Ovo jednostavno nije tačno. Da je tačno, rezultati glasova publike izgledali bi ovako:
Baby Lasagna 12
Alen Đuras 10
Let 3 8
Vinko 7
Damir Kedžo 6
Marcela 5
Eugen 4
Vatra 3
Pavel 2
Boris Štok 1

Ali nije izgledalo tako, nego ovako:
Baby Lasagna 247
Alen Đuras 27
Let 3 24
Vinko 23
Damir Kedžo 22
Marcela 20
Eugen 15
Vatra 15
Pavel 15
Boris Štok 13

Dakle kao sto vidiš, sistem glasanja na Dori i sistem glasanja na PZE nemaju veze jedno sa drugim.
 
Poslao sam pitanje nekoliko udatih zenski s kojima sam u kontaktu. Vecina mi kaze da Breskvica nema glas i da "duva", dakle nije cist glas koje imaju predstavnice stare garde osamdesetih.
Da sam pitao muskarce, rekli bi da je dobra riba, ovako pristrasno, ima telo, lepu kosu i lice, telo zategnuto i top utrenirano, punacka usta (svi padaju na oral), tetovaze..
Pa šta je čudno i treba posebno da se hvali što klinka od 22 godine ima zategnuto telo..i bez treninga u tim godinama većina izgleda dobro, kad će, ako ne tada..
 
Nisu sve pevacice u fazonu treninga. Ali da, slazem se, treba da treniraju, da se ne mrljaju kao Ejmi Vajnhaus i da se ne tove kao Ana Nikolic. Neke su prirodno mrsave, poput Jovane Pajic.
 
Ne vole ljudi kad neko dobro izgleda :) Samo daj čudno i bolesno, to se danas ceni.

Normalni ašov u ruke pa na njivu...
Plašim se ako krenem putem Vaše šume da će samo čudaci da ispadaju :D Znao sam da ćeš da se javiš.

Ne blamiraj se, molim te. Misliš da troluješ ili da praviš neku dobru foru, ali samo pokazuješ svoj nivo razumevanja (da ne kažem domen razmišljanja).
Kada izvođač i autor sam daje svoju interpretaciju (ili više interpretacija) pesme, onda ne znam čemu polemika o značenju. Nije kao Konstrakta pre dve godine koja je uporno govorila da se In Corpore Sano može tumačiti na bilo koji način i da je tako najbolje interpretirati pesmu. Ako pevač X kaže da je pesma o opijanju u kafani, onda je pesma o tome. Kao što je i Breskvica izjavila da je njena pesma, pesma o borbi dobra i zla i da dobro uvek pobedi i obnovi ono što je zlo srušilo. I to opet ostavlja dosta za dalje tumačenje. Ja smatram da to nema nikakve veze sa Kosovom, ili barem ne toliko da se može direktno zaključiti to.
pazi, sve se slažem, pevač x je rekao za ramondu

Govori o tome kako iz velike patnje može da se izađe kao pobednik, baš kao što je ramonda – kratko je prokomentarisala Teodora.
Dakle nema govora o Krfu, prelazu preko Albanije... Isto kao i breskvicina pesma. Sve zavisi kako je ko shvati. I slažem se da je za EV više ramonda od orla iako je meni bolji orao. Samo da smisle scenografiju za EV sa čudacima i možda prodjemo ok.

Evo da presečemo jednom šaljivom slikom :)

FTJxRn3.jpeg
 
Poslednja izmena:
nevera koliko utrosene energije oko ovoga
Ma ne radi se ovde samo o pesmama koje će ići na esc. I Breskvica da je pobedila, možda bi prosla u finale jer se dijaspora loži na takve pesme i bila bi 20-a. Teya neće ni ući u finale.

Radi se o sistemu korupcije, nameštanja, raznih lobija, koji funkcionišu u svakoj sferi, politici, privredi, tenderima, izborima, sportu...
Radi se o tome da jedna ili dve osobe uvek odlučuju o opštim stvarima o kojima bi trebalo da odlučuje širi krug plebsa.
 
@tribi to se desava u mnogo bitnijim instuticijama, zato i nevera

i sa 10 dana ce se zaboraviti

ero je trebo da ide na evro
 
Evo sad pijem kapućino u nekom ekstremno seljačkom fensi kafiću na Vračaru u kojem odjekuje pesma sa stihom 'za tvoj avion nisam dobra pista'. Tako da jbg, ima gore i od Beovizije :)
Morao sam da izguglam takav hit i nađoh ga:
Чувени Легсингтон, обожавају их урбане даме 25-45 година старости, неки слаб покушај Бањалучана да се направи наследник Чоле, Мерлина, Георгијева, бенд бендова и сл. лимунада које жене воле, са луцкастим именом инспирисаним по неком глумцу из филмова за одрасле.
То је просечна Радио С музика, музика која најчешће иде по кафићима, музика коју свирају гитаристе по урбаним фенси кафићима и које се певају по фенси клубовима где је опуштена атмосфера а не неки нови талас-иде гас-туц туц-треп шит. То је отприлике и стил музике који ће се најчешће чути по свадбама и сличним прославама и то је неки баш просек музичког укуса који је све скупа туњав.
 
Poslao sam pitanje nekoliko udatih zenski s kojima sam u kontaktu. Vecina mi kaze da Breskvica nema glas i da "duva", dakle nije cist glas koje imaju predstavnice stare garde osamdesetih.
Da sam pitao muskarce, rekli bi da je dobra riba, ovako pristrasno, ima telo, lepu kosu i lice, telo zategnuto i top utrenirano, punacka usta (svi padaju na oral), tetovaze.. ima energiju... a glasa kako treba, nigde.
Ali bitno da je Defketu taj glas specifican. Ne znam po cemu.
E da, posto voli da peva "Sisaj Zvezdo", ja cu "Sisaj Breskvo le" :)
Zorja Pajic, zapamtite to ime.. sve ostalo su pokusaji :)
Ako si gluv ko top i potrebno je da se konsultujes sa ‘udatim zenskim’ da bi shvatio zasto je glas specifican, onda sve super.
 
Vrh