@Armirian
Mreza je lepo razgranata i vezuje dobar deo grada doduse sa 4 linije.
Jedna linija vise kroz centar je naravno uvek dobrodosla i svidja mi se trasa kroz 27. marta, uz Bulevar-Sava Mala i Kralja Milana-Francuska efektno pokriva ceo centar, jedna trasa na grebenu, jedna severno i jedna juzno.
Na NBGD, kao novokomponovani pristalica trase kroz Bezanijske blokove moram da zamerim sto oni i IMT nisu pokriveni vec Jurija Gagarina
i mislim da je bolje da ta linija skrene desno u Dr. Ribara kako bi pokrila kraj Bezanijske kose pa da nastavi kroz visoravan paralelno sa Surcinsko malo severnije, sa stanicama Ledine, Surcin (kod skretanja kao kod tebe) i Aerodrom. Depo i dalje moze da ostane iza naselja Dr. Ribar, odlicna lokacija btw, ima mesta koliko hoces, ravnica, a ionako ne sme nista stambeno da se gradi zbog prilaza aerodromu.
Iako je preko potrebna zbog nepostojecih arterija, dijagonala Kalenic-Dusanovac me malo plasi zbog visinske razlike, mada tehnicki sve se da izvesti, stanica u samom Juznom Bulevaru bi puno znacila. Inace kucice na Lekinom Brdu bi trebalo sravniti sa zemljom i planski naseliti taj kraj sa vecom gustinom stanovnistva, previse je blizu centra da bi ostalo ovako kako je danas.
Veza iz Mirijeva ka Kaludjerici, si señor.
Zasto je 4. metro srednjeg kapaciteta? zbog mosta? ma neka budu sve linije iste, nije vreme za takve finese, nas diskurs mora biti jednostavan i jasan.
Bg:voz za Borcu, da, prica za sebe naci najpogodniju trasu.
Stanice na presedanjima Sajmu i Z. St NBGD su ti previse daleko jedne od drugih, previse pesacenja pri presedanju ne valja.
Mislim da su suvisne stanice BG:voza "blok 39" i "KBC", ipak je njegova sustina prigradska, da brzo prelazi velike razdaljine, ne treba ga pretvoriti u metro.
Slobodno produzi 4. do Bezanijske Kose
Sve u svemu odlican rad :kk: , sada je vreme da predjes na Illustrator
(
Arnorian":otpcu6lj je napisao(la):
Цртао сам, немој да се смејеш, у Ворду 2007.
)
hazard":otpcu6lj je napisao(la):
Jedno pitanje - kako si izracunao ove crvene povrsine koje su gusto naseljeni delovi grada? Zanima me jer si ocigledno prema tome projektovao mrezu (sto je i logicno naravno).
Odokativno, ucrtao sam sve krajeve za koje znam da su zgrade a ne kuce, a na google maps sam proverio za naselja koje slabije znam. Jeste da gustina stanovnistva ne zavisi samo od toga ali je ovo prilicno jednostavan i jasan nacin da se odrede gusto naseljeni krajevi. A projekat mreze bih mogao nazvati sizofrenim, vezuje ta gusta naselja i prazna podrucja koja ce jednog dana postati gusta naselja (Amfiteatar, IMT, Luka, Ada Huja, zapadna strana Ibarske...)
hazard":otpcu6lj je napisao(la):
kako metro funkcionise sa tramvajem i koju tramvajsku deonicu treba prvo zameniti metroom
u Pozeskoj je "tesno" tramvajima,
Pozeska je je u sustini jedina deonica van centra koja nema potencijal da postane potpuno odvojena trasa i time vapi za ukidanjem na konto metroa. Sve ostale (Bulevar, 7. na NBGD, JNA i Vojvode Stepe, 3. Sajam-Topcider) mogu sasvim pristojno da se srede kao sto smo to videli na Bulevaru i da postanu brze i efikasne. Metro, tramvaj i BG:voz treba umreziti tako da se dopunjuju a ne da dele pravac. Posto BG:voz i tramvaj vec postoje, ostaje pitanje gde je metro potreban a da se istovremeno uklapa sa ostala dva sinska sistema.