Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

mastercat":1wwmjnxs je napisao(la):
Ja nista belo video nisam.
Shp4O.jpg
 
A to su samo potporni privremeni stubovi koji se skidaju posle rekonstrukcije,,,
 
Како су урађене рампе, тако ће и Газела изгледати.
 
Zar ju je iko koristio?Ne secam se da je iko presao peske ili biciklom gazelu?Ispravite me ako gresim.
 
U prvoj polovini 90-tih bila je redovna pojava videti ljude da pesace preko Gazele, prevoza jednostavno nije bilo pa su noge bile najsigurnije. Ja lično sam prešao mnogo puta. Samo tada je bilo neuporedivo manje saobraćaja nego danas. ;)

Inače, takođe cenim da u današnjim uslovima za tom pešačkom stazom i nema neke potrebe (mada se ponekada može videti neka hrabra duša kako prelazi ali mislim da je to pre zbog avanture nego preke potrebe), samo se bespotrebno povećava težina glavnog raspona. No nije bilo pitanje ima li staza smisao ili ne već hoće li je vraćati ili ne!? ;)
 
Можеш да рачунаш да ће те патрола полиције, ако стоје на крају моста, казнити зато што је забрањен прелазак преко моста пешке.
 
markobg":3870rhkb je napisao(la):
U prvoj polovini 90-tih bila je redovna pojava videti ljude da pesace preko Gazele, prevoza jednostavno nije bilo pa su noge bile najsigurnije. Ja lično sam prešao mnogo puta. Samo tada je bilo neuporedivo manje saobraćaja nego danas. ;)

Inače, takođe cenim da u današnjim uslovima za tom pešačkom stazom i nema neke potrebe (mada se ponekada može videti neka hrabra duša kako prelazi ali mislim da je to pre zbog avanture nego preke potrebe), samo se bespotrebno povećava težina glavnog raspona. No nije bilo pitanje ima li staza smisao ili ne već hoće li je vraćati ili ne!? ;)
Sećam se tih avantura :) ne ponovilo se.
Gazela ima stepeništa u stubovima, ali su ona zatvorena.
Zato na NBG strani pešak mora da pređe preko kolovoza ulivne (ili silazne) rampe iz Vladimira Popovića.
Ta staza je, ispada, samo za nepredviđene okolnosti: npr banalna stvar - pokvari se autobus, pa putnici moraju da izađu negde. Desilo mi se par puta '93.
 
cgmiki":2pna10rt je napisao(la):
Можеш да рачунаш да ће те патрола полиције, ако стоје на крају моста, казнити зато што је забрањен прелазак преко моста пешке.
Kako zabranjen prelaz mosta peske, kad ima staza?
 
Postoji saobraćajni znak zabranjeno za pešake. ;)

90-tih se to tolerisalo, a čak nije ni bilo pandura. Danas je već drugačija situacija. Da ne govorim da je jako jako opasno!
 
90-ih sam ja sa dva prijatelja sa Banovog brda redovno isao biciklom na aerodrom zaustavnom trakom autoputa, sve preko Gazele... vracali smo se kroz Surcin, pa opet na Gazelu... ludilo

Nije da se ponosim tim.
 
Treba reći da je nekada postojala zaustavna traka i na samoj Gazeli! Verovatno većina mlađih to ne zna. ;) No mislim da je već uklonjena negde sredinom ili krajem 80-tih...
 
Јесте, а онда су сузили саобраћајне траке да би направили три траке. На жалост, направили су глупаву организацију уливних и изливних трака, која се од тада до данашњих дана одржала (тако да не треба сумњати да ће тако бити и убудуће)...
 
prelazak Gazele bicikom je jedna od najglupljih stvari kojih sam se setio, naime kod Dusanovca sam se ukljucio na autoput i zaustavnom trakom sam dosao do samog mosta, a onda uvidevsi da je ekstremno nebezbedno voziti desnom trakom presao na onaj pesacki deo,
medjutim taj deo je toliko pun srche da je nemoguce voziti a ne probusiti gumu te sam prkaticno celom duzinom gurao bicikl
to je bilo pre 10 i vise godina, i od policije nije bilo ni traga a nui saobracaj nje bio kao danas
Vise nikada mi tako nesto nije pali na pamet
 
Мог оца су пре 5-6 година зауставили полицајци на силаску са моста (побегао му аутобус код СЦ, па пешке до Кнеза Милоша). Рекли му да је то забрањено, казна је толика. А он покаже на новине које је држао у руци и крене да им објашњава како је он новинар (што није) који је правио репортажу о тадашњем дивљем насељу под Газелом. И пусте га да продужи даље.
 
Dakle bolje je da tri trake prosire malo i da se ne vraca pesacka staza jer je most i onako samo za automobile?
 
"Пешачка" стаза ће сигурно остати због одржавања моста и "непредвиђених" ситуација (квар градског аутобуса и слично).

А сетите се само оног самоубице који је ономад хтео да скочи са Газеле и који је витлао пиштољем. Зауставили целу траку према граду, тоални колапс, а пешака на стази са друге стране моста колико хоћеш. Тад сам био заглављен у колони возила више од сат времена.
 
vucko":2qnmp80j je napisao(la):
Dakle bolje je da tri trake prosire malo i da se ne vraca pesacka staza jer je most i onako samo za automobile?
Неизводљиво. Пешачка стаза није целом дужином, него само дуж главног распона.
 
Čak i ako se autobus pokvari na sred gazele postoji video nadzor koji bi to snimio i poslao patrolu policije koja bi sa rotacionim svetlima stala iza autobusa i putnicima je bezbednije da pola sata provedu u autobusu nego da pešače preko mosta.
 
U nekoj uredjenoj državi - svakako. A šta ako ljudi žure, a do najbliže stanice treba 5-10 minuta hoda?

Naravno, ja sam naveo najbanalniji slučaj - običan kvar autobusa. A šta ako dodje do sudara na mostu, zastoja, požara?
Ta staza mora da postoji.

Uostalom, kuda bi se radnici kretali za vreme redovnih održavanja (od sada pa na dalje, ne mislim na poslednjih 35 godina :) ) ?
 
da i ja sam razmisljao u tom smeru, to je zapravo prostor rezervisan za pesake u slucaju nepredvidjenih situacija kako ne bi pravili guzvu na kolovozu u slucaju saobracjnih nesreca i tome slicno
po zavrsetku tih pesackih staza ostaje vrlo mali prostor izmedju kolovoza i ograde mosta kojom bi pesak mogao proci,to je prostor reda velicine 30 cm
uopste kao sto se vidi na ovoj slici gore pesacke staze su nadodate kontrukciji mosta i mogu izdrzati opterecenje ljudi ali ne i saobracaja pa prosirenje traka ne dolazi u obzir
ono sto bi trebalo uraditi je bolja organizacija samih traka i time bi se protocnost saobracaja znatno uvecela a to nije velika investicija potrebne su samo one horizontalne barijere
 
vidis ti to, pa ako vec ima staza mogli bi da naprave i da pesaci prelaze, ali verovatno ne moze zbog ulivnih i izlivnih rampi
 
Vrh