Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Нема челичног и бетонског дела моста. Мост је челични, а приступни путеви бетонски.
 
stf":h9u5ya8x je napisao(la):
Нема челичног и бетонског дела моста. Мост је челични, а приступни путеви бетонски.
Možda si u pravu, ali i kod mosta preko Ade je slična situacija sa bočnim rasponom, pa ga računaju kao sastavni deo mosta. Šta onda reći za most kod Beške.
Uostalom, čemu most bez pristupnih saobraćajnica i obratno. Za mene je i ovo deo mosta, bez obzira šta stručna javnost misli o tome:

110416-GZL-20.jpg


Ili neka mi neko na ovoj slici povuče crtu šta je pristupna saobraćajnica, a šta most:

mg7162.jpg
 
Наравно да је мост и приступни пут један организам, али са два одвојена органа.

Код Игле (мост на Ади), је пројекат сасвим другачији, па мост чини и бетонски и челични сегмент. Али, мост стоји сам за себе, а приступни сами за себе, тј. то су два независна објекта.

Код Бешке опет постоје места спајања приступница и самог моста, и то се лако уочава.
 
blagoje":1gwee1zv je napisao(la):
Na samom čeličnom delu mostu nema betonskih ograda. One počinju tek od prvih nosećih stubova na obalama, a tu počinje betonska konstrukcija mosta. Slikovito, tamo gde je između suptotnih traka čelična narandžasta ograda, taj deo mosta je čelične konstrukcije.
Пред реконтрукцију су постављене бетонски блокови готово свуда уз бочне ивице моста, на то мисли боца-ица.
На овој слици из прве фазе реконструкције се лепо виде те ограде:
100704-GZL-13.jpg


На крају ће се оне уклонити, и све ће бити овако:
100929-GZL-18.jpg
 
Da otklonim sumlju Михаило je razumeo tačno šta sam pitao i drago mi je što će biti metalna i zbog opterecenja a i zbog preglednosti
Mihailu još jednom hvala na brzom , kratkom i jasnom odgovoru :) :) :)
 
Heinz":2vj2tf57 je napisao(la):
Na Gazeli nisu betonske ograde postavljene sad prilikom rekonstrukcije, koliko sam čuo u pitanju je čista plastika :)
Хајнц, отиђи до Газеле и покушај да удариш својом ногом или још боље главом, али свом снагом, о неки део те ограде па онда кажи да ли је од пластике !!! Лоше си чуо, а људи свашта причају и паметују, знаш и сам, само да се оцрни нешто што се јако добро ради. :bash:
 
Чак постоји и бојазан ако буде топло лето да ће се издеформисати и склизнути на коловоз што би могло да изазове велике проблеме уколико ауто налети на исту. Можда их напуне песком или водом да буду стабилније уколико се ово деси.
:violina:
 
Ja sam mislio da se radi o onima koje se nalaze na samom kolovozu (prva slika pet postova pre mog, sa leve strane leve ulivne trake i sa desne strane desne ulivne trake).
 
Heinz":2l8vplwy je napisao(la):
Ja sam mislio da se radi o onima koje se nalaze na samom kolovozu (prva slika pet postova pre mog, sa leve strane leve ulivne trake i sa desne strane desne ulivne trake).
Те су ту за привремено усмеравање саобраћаја. Лако се постављају, уклањају, а и с обзиром на то да нису са стране него "секу" правац кретања, уколико дође до неке незгоде последице и по ауто и по путнике и по одвијање саобраћаја су знатно мање. Зато су ту пластичне а не бетонске ;)

@boca-ica: нема на чему :kk:

Едит: Са Милисавовог линка, за оне које мрзи да читају:
Plastic Jersey barriers

Hollow polyethylene barriers have been developed for short-term applications where portability is important. These plastic barriers are normally filled with water after placement on-site to provide a moderate level of crash protection. They are not designed to deflect vehicles; vehicles may penetrate the barriers.[5] These barriers can also be filled with soil, spill or cement to produce a heavier barrier with greater crash protection, at the cost of reduced portability.
 
meni zaista nije jasno o cemu vi pricate
1.postoje one bove ili kako se to vec zove koje sluze da presmere tok saobracaja i razgranice kretanje vozila na jednom delu mosta u dva smera, rekao bih da imaju betonsku osnovu a da je vertilakni deo metalni sa macijim ocima na sebi, verujem da nisu preteske i da ih jedan covek namesta
2. po rekonstrukciji silaznih i uzlaznih rampi neposredno pored ograde ali ne i na kolovoz se montiraju teske betonske barijere i to ne svuda
definitvno nisu plasticne vec je beton u pitanju, taj prostor na koji se postavljaju je vidljiv na poslednjoj slici na ovoj strani
 
Михаило":62v65cv6 je napisao(la):
blagoje":62v65cv6 je napisao(la):
Na samom čeličnom delu mostu nema betonskih ograda. One počinju tek od prvih nosećih stubova na obalama, a tu počinje betonska konstrukcija mosta. Slikovito, tamo gde je između suptotnih traka čelična narandžasta ograda, taj deo mosta je čelične konstrukcije.
Пред реконтрукцију су постављене бетонски блокови готово свуда уз бочне ивице моста, на то мисли боца-ица.
На овој слици из прве фазе реконструкције се лепо виде те ограде:
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100704-GZL-13.jpg
То није мост, већ петља са приступницама. Мосте почиње доста ближе Сави.

Иначе, пластиканери би требало да се пуне водом и тиме добијају исти ефекат препреке, као и бетонски, а лакше се монтирају.
 
Bio je danas na Beogradskoj Hronici, ako ste gledali. O Gazeli bas. Kako je ojachavaju iznutra, kako je "beton korodirao" <-- reci majstora, pa i to valjda moraju da menjaju, i neko ojacavanje sa karbonskim presvlakama, jako zanimljivo.. stim da je sam prostor ispod mosta toliko skucen, svi su jadni savijeni :)
 
Nego, ja sam skoro ovaj ceo forum prevrnuo, al' ne mogu da nadjem zavrsetak ovih radova. Jel' se meni cini ili sam ja stvarno negde procitao da ce ovi radovi biti gotovi 20 Juna?! :kafa:
 
NA ovoj polovini mosta da - onda "menjaju strane" i završavaju sve do marta 2012. ako ne bude izbora ranije....
 
Ja mislim da treba da bude komplet gotova rekonstrukcija mosta do oktobra ove godine. Otkud sada ovaj podatak mart 2012?
 
Pocela je montaza pesackih staza, metalne segmente su istovarali na smer prema Nisu pa ih sada dizalicama spustaju i montiraju. Odradjena i ograda na nekim delovima, sve u svemu radi se bas onako muski na Gazeli
svaka cast
 
Vrh