Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

nbumbic +1

Kad bih dodao bilo šta na tvoj komentar, jednostavno ne bi imalo efekta. :)
 
Ne bih da odem u OF, naša slika vozačke kulture i poštovanja propisa, najočitijia je u ul Narodnog fronta na potezu ispred porodilišta
To traje godinama, nema veze sa uslovima saobracaja, nego sa saobracajnom kulturom i ....
Tu se najbezobzirnije, gazi po kulturi, humanosti, propisima i po..... :bash:
Tako da na bilom kom drugom mestu, koje nije tako zahtevno, a naročito zbog radova na Gazeli ..... mnogi će dati sebi maksimalno oduška i ,,nagariti,, svoju vozačku nekulturu do maksimuma gde god nema ,, plavih,, a za neke i oni ne postoje.... :(
 
nbumbic":ncwlkn7x je napisao(la):
Prvi put kad sam vozio u Beču, naravno dešavalo mi se često da nisam u pravoj traci.Nekad i u potpuno suprotnoj.
Oduševilo me je kako je bilo dovoljno samo da dam žmigavac i prvi auto iza prikoči da me pusti da se prestrojim.
Ovde, te prvo ne puštaju da se prestrojiš, a ovi iza udaraju sirenu.
То је још један од кључних разлога стварања гужви. Људи не схватају да нису уштедели ама баш ништа времена тиме што нису пустили човека да се укључи/престроји. Јер ће се првом следећом приликом то десити њима, и тако у круг.
Ја се, кад возим, увек трудим да пустим њуде испреде себе, али онда обавезно ови иза мене крену да пизде.

Још један кретенски пример из Булевара Војводе Бојовића, смер ка граду. Ћале, који се укњучио у саобраћај, и тренутно је у жутој траци даје мигавац, али, га класика, нико не пушта. Е, сад, човек је могао да бира следеће опције: да стане и блокира јавни превоз док се неко не смилује да га пусти, или да се полако креће жутом траком док се не угура у средњу. Како је изабрао ову другу опцију, зауставља ћалета пандур и нападе га како се креће у жутој траци.....

Ја сам то са стрим колима, док им нисам урадио фарбање радио на онај безобразан начин. Дам мигавац и кранем на човека. Како он види усчукан ауто, одмах кочи....шта ти је психологија,а:lol:

иначе нбумбиц +1
 
Забуна...Булевар Војводе Мишића. :kk:
 
Стварно је чудно када чујеш у два ујутру машине са Газеле како раде. И тако целу ноћ.
Свака част.
 
nbumbic,

sve sto si rekao je na mestu. :D


Medjutim, moram nesto da dodam.

Ok, slazem se da je saobracajni chep u Becu od 35min, a na rastojanju od oko 3,5-4km, mozda i ozbiljniji od beogradskog, uz svu kulturu tamosnjih vozaca i tolerantnog odnosa prema ostalim (sa)uchesnicima u saobracaju, ali u Bechu IMASH ALTERNATIVU. :)
Dakle, u situaciji kada nisi u obavezi da stignes na neku udaljenu destinaciju na vreme, a imash potrebu da ides automobilom (bilo iz objektivne potrebe ili licnog komformiteta), znash da te cheka guzva, rachunas na nju. Ukoliko su, pak, okolnosti drugachije i ne zelis sebi da "komplikujes zivot" neizvesnoshcu, imas fantasticno efikasnu alternativu metro-tramvaj, koja je pouzdana k'o shvajcarski sat, i nema zime da ces za upola krace vreme nego beogradskim javnim prevozom preci odredjenu destinaciju, i to za priblizno isto vreme u bilo koje doba dana (shpic ili ne, sasvim je svejedno).

Kod nas svaka pomisao na saobracajne guzve i chepove izaziva razumnu zebnju jer ovde pate i "automobilashi" i korisnici javnog gradskog saobracaja. E, tu je po meni uzrok stresu pri samoj pomisli na saobracajne kolone. :)

I, cuti, dobro je da postoji ta halabuka kod nas, kada su u pitanju saobracajne guzve, i reagovanje nadleznih da se one otklone (i takve kakve su, manje nego u Bechu npr.). Mislim da ne bih podneo izjave ovdasnjih politicara-vlastodrzaca da su i kolone u Beogradu prirodna pojava, chak, daleko manje zastupljena nego u drugim metropolama, te da nam stoga ne treba ni most preko Ade, a ni metro. Zapravo, kod nas je sve savrsheno, rekli bi oni. :laugh:


:gobb:
 
Mogle bi neke fotke da padnu :D Barem deo kod Mostarske petlje. Ovo sam skinuo sa kamere na sajtu Mondo.

2eoi9ee.png
 
@Felipe
Slažem se, a to sam kratko rekao kroz komentar u predposlednjem postu

Elem automobilistima će 2012 napokon svanuti, ali zato će GSP user-i da crkavaju i dalje!


Meni je i dalje neverovatno kako je Grad ušao u projekat UMP-a čija je vrednost između 1,4-1,8 milijardi, a pri tome stalno nam govore da je metro preskup projekat za nas.
Već smo uložili 343 miliona za prvu fazu UMP-a.

Rekoh već da bi ja investirao 750 - 800 miliona evra koja je gradska vlast imala na raspolaganju kroz kredite ili prihode od 2000 do danas na sledeći način i to sledećim redom.

- 50-75 milona završetak Prokopa (vraća se jer Grad može da traži zemljište na g.žel. stanici i mogu da se sklone šine zbog kojih se sada rade komplikovane denivelacije sa onom raskrsnico-petljom (dva koloseka mogu da se ukopaju i to je jeftinije)

- 100-150 miliona za most preko Save i Pristupne puteve (predlog Mostogradnje i Građevinskog fakulteta)

500 milona za metro što bi bilo dovoljno da se po Japanskoj ponudi za Sofiju od 27 miliona po km izgradi 18,51km duga linija metro (Zemun-Ustanička)
ako je kod nas skuplje onda bi tih 500 miliona za metro po ceni nemačke i španaske ponude za Sofiju od 56 miliona po km to bilo 500/56=8,92km znači 9km. (ovo je sigurno dovoljno da se spoje Zemun i Vuk.
_____________________________________________________
total 675-725 miliona




****************************************************************************************************************************************************
Slika radova na Gazeli
(Novosti)
bg%20gazela.jpg
 
nbumbic":3k1sfuxk je napisao(la):
- 50-75 milona završetak Prokopa (vraća se jer Grad može da traži zemljište na g.žel. stanici i mogu da se sklone šine zbog kojih se sada rade komplikovane denivelacije sa onom raskrsnico-petljom (dva koloseka mogu da se ukopaju i to je jeftinije)
Не може, кад остављају стару станицу...:kafa:

Иначе, и ја сам причао милион пута о свим парама које су уложене у разне пројекте нижег приоритета, ширење, а затим и комплетно мењање трамвајске мреже. То су јеретичке мисли. Ево ти +1 за јерес.
 
Što su jeretičke misli, evo ja kao "automobilista" se potpuno slažem da je bolje da su sve dali za metro, umesto što su bilo šta radili za automobile. Nafta će ionako biti sve skuplja, nad automobilom kao prevoznim sredstvom zavesa se polako spušta.
 
Ne radi se samo o ceni.Bice za 15-20 godina puno automobila na struju,ali opet oni nece biti brzi od benzinaca u gradu,osim sto imaju bolje ubrzanje.Jer ipak prostor ostaje isti,a motorizacija ce rasti.

Kao sto rekoh bezbroj puta,ako sada ne dobijemo metro posle 2 mosta(Ada i Zemun) necemo nikada.Recimo ako krenu tunel do autkomande to bi bio dokaz da zaboravimo metro.
 
Због будућег повећања цене нафте, треба озбиљно да почну да размишљају не само о метроу, него и о продужењу тролејбуске мреже.
 
Nije to baš tako jednostavno, nema toliko viška električne energije da napaja automobile na današnjem nivou korišćenja istih. Morali bi, recimo, da se pune isključivo noću. Ima i ona varijanta sa etanolom, ali tu sad ima "food vs. fuel" dilema. I tako dalje... ima tu materijala za celu temu, ali stvar za automobile ne deluje baš optimistično u ovom trenutku, na sreću ili na žalost.
 
Danas sam prosao ispod Gazele,radi se sve u 16."Stomak" gazele,tamo kuda prolaze kablovi cevi i sta vec,je ofarbano...sa strane je kompletno sinuta ona pesacka staza ... sve u svemu radi se
 
Nazire se sad početak farbanja trupa, ali ovo ispod mosta što farbaju je belo. Da li je moguće da će gazela biti bela? :O
Nešto belo da bude u ovom Beogradu!
 
Ja nista belo video nisam.Evo fotki od danas.Slike su sa moba

08042011634.jpg


E sada ovo na fotki ispod,da li je boja ili je antikorozivna zastita ne bih znao

08042011633.jpg


08042011632.jpg


08042011631.jpg


08042011635.jpg
 
Jel zna neko da li ce se nakon ove opravke dobiti funkcionalna pesacka staza ili, ce i dalje sluziti za skupanje djubreta ???
 
Mislis na pesacku stazu na mostu???Mislim da to nije planirano zbog bezbednosti i brzine odvijanja saobracaja
 
Па, с обзиром да то није пешачка стаза онда не можемо ни да кажемо да служи тој сврси.
 
pa verovatno u slucaju nekih nepredvidjenih situacija kao neko mesto gde bi ljudi mogli da se pomere da ne budu na samom kolovozu
 
Beobuild.rs

110416-GZL-26.jpg


Gazela reconstruction - Update

Druga faza u obonovi najprometnijeg beogradskog mosta započeta je 15og marta, a radnici Mostogradnje rade danonoćno kako bi rekostrukcija bila završena u što kraćem roku. Za samo mesec dana od početka druge faze urađen je značajan deo plana i mi smo tom prilikom obišli gradilište odakle vam donosimo najnoviji foto izveštaj.

Kompletnu vest i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/482.html
 
Vrh