Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Da, ulivne i izlivne rampe tu prave problem. Može da se napravi neko rešenje kao kod kružnih petlji kod Arene, ali tamo je za pešake užasno komplikovano...
 
Не видим шта је тамо компликовано. Имаш степенице са једне, пређеш, па се спустиш степеницама са друге стране. Све је направљено како треба. Не ремети се саобраћај.
То што је некоме тешко да пређе 5 метара више горе-доле то је друга ствар. Па, онда прескачу ограду, иду преко петље и сл. Само гледаш када ће да ти излети пред кола јер га не видиш пре искључења од ограде.
 
Потребно је направити ограду која не може лако да се прескочи на свим критичним местима а временом да буде дуж целе деонице. Мени је мало лицемерно кад читам текстове о некој свемирској огради дуж целе деонице аутопута кроз БГ кад на критичним местима ограда и не постоји. На овој деоници по мом личном искуству у 80 посто случајева пешаци претрчавају аутопут код укључења на новосадски пут. Ту је неко поставио аутобуску станицу и нормално је кад се толико пешака нађе ту а нема никакве ограде и никаквог прелаза да ће неком од њих оваква лудост пасти на памет. Најлуђе што сам видео је да мушкарац и жена претрчавају држећи дете за руку. Више би вредело 300 метара ограде на овом месту него 5 км на местима где пешаци и немају никакав приступ.
 
mekbejn":w9hfjqln je napisao(la):
Da, ulivne i izlivne rampe tu prave problem. Može da se napravi neko rešenje kao kod kružnih petlji kod Arene, ali tamo je za pešake užasno komplikovano...
Не представљају проблем, јер постоји штепениште са обе стране Газеле. Проблем је у томе што се са једне стране степенице спуштају на пругу, а са новобеоградске су се спуштале у некадашњи картон сити.
Попети се на Газелу и прећи је није проблем, само што су степенице фактички недоступне испод моста.
 
cgmiki":15pvhqvv je napisao(la):
Не видим шта је тамо компликовано. Имаш степенице са једне, пређеш, па се спустиш степеницама са друге стране. Све је направљено како треба. Не ремети се саобраћај.
То што је некоме тешко да пређе 5 метара више горе-доле то је друга ствар. Па, онда прескачу ограду, иду преко петље и сл. Само гледаш када ће да ти излети пред кола јер га не видиш пре искључења од ограде.
A koliko puta si tuda prošao kao pešak?
Ja tuda često idem i kao vozač i kao pešak. I ne kažem da je strašno loše rešenje jer verovatno drugačije nije moglo a da ostane denivelisano. Ali probaj biciklom, sa kolicima, sa nekim kome je problem toliko stepenika...
 
Pocelo molerisanje ... bukvalno

21042011646.jpg


21042011643.jpg


21042011644.jpg


21042011645.jpg
 
Mmmm... bjutiful!

Pretpostavljam da ce ova predivna nijansa rdjave bordo biti konacna boja mosta?
 
stf":ogrqn0is je napisao(la):
Не представљају проблем, јер постоји штепениште са обе стране Газеле. Проблем је у томе што се са једне стране степенице спуштају на пругу, а са новобеоградске су се спуштале у некадашњи картон сити.
Попети се на Газелу и прећи је није проблем, само што су степенице фактички недоступне испод моста.
Ima li neko slike tih stepenica ili bar mesta gde se tačno nalaze?
 
Биће супер ако то није основна, него крајња боја, па да мост остане у оригиналној боји. Још кад се лепо осветли... :cool:
 
Ово је иначе основна боја. Кад се год нпр. наручује нешто код неког бравара он ће производ да офарба у ову боју (због антикорозивне заштите) па ти после фарбај како хоћеш. Ако остане ова боја значи да се штедело.
 
Antikorozivna boja, ili ti boja na kojoj se ne vidi korozija kad je bude bilo :laugh:

A to da ce se stedeti nemoj ni da sumnjas...
 
Kakva je farba bila u originalu ne znam, a Gazele se celog zivota secam kao bordo zardjalog mosta.

Kada vec sverade, mogli bi umesto ovog zamazivanja da angazuju umetnike koji bi oslikali neki motiv. Tako bi malo oplemenili ovu gomilu gvozdja.
 
mastercat":29kc90y0 je napisao(la):
Pocelo molerisanje ... bukvalno

[imghttp://i829.photobucket.com/albums/zz218/masterccatt/21042011646.jpg[/img]

21042011643.jpg


21042011644.jpg


21042011645.jpg
Ovo volim da vidim, kada metal zasija!


A u vezi nijanse antikorozivnog premaza:

Pa zar se ne sećate u koju boju su bili ofarbani čelični nosači po kojima su se Tom i Džeri jurili na gradilištu? :)
 
markobg":3jh7nu99 je napisao(la):
Ima li neko slike tih stepenica ili bar mesta gde se tačno nalaze?
Evo, nalaze se u ovim masivnim betosnkim stubovima, na koje se oslanja kolovoz.

1594Izgradnja_Gazele_1969.g..jpg


Pored jednog se nalayio Karton City, a pored drugog prolazi pruga. Čak mislim da su ta stepeništa bila i zaključana....
 
mekbejn":dtibqaqn je napisao(la):
cgmiki":dtibqaqn je napisao(la):
Не видим шта је тамо компликовано. Имаш степенице са једне, пређеш, па се спустиш степеницама са друге стране. Све је направљено како треба. Не ремети се саобраћај.
То што је некоме тешко да пређе 5 метара више горе-доле то је друга ствар. Па, онда прескачу ограду, иду преко петље и сл. Само гледаш када ће да ти излети пред кола јер га не видиш пре искључења од ограде.
A koliko puta si tuda prošao kao pešak?
Ja tuda često idem i kao vozač i kao pešak. I ne kažem da je strašno loše rešenje jer verovatno drugačije nije moglo a da ostane denivelisano. Ali probaj biciklom, sa kolicima, sa nekim kome je problem toliko stepenika...
Много пута. И пешке и колима. Хоћеш бициклом? Имаш пасарелу 50 метара ниже.
 
vrachar":1zunkoiu je napisao(la):
Kakva je farba bila u originalu ne znam, a Gazele se celog zivota secam kao bordo zardjalog mosta.

Kada vec sverade, mogli bi umesto ovog zamazivanja da angazuju umetnike koji bi oslikali neki motiv. Tako bi malo oplemenili ovu gomilu gvozdja.
Original boja bila je narandžasta mat, recimo kao kad bi finim šmirgl papirom skinuo sjaj s pomorandže i ostavio je dan-dva na prozoru... a bila bi mislim fora, kada bi umetnici oslikali most u ovim sadašnjim tonovima ali u maskirnoj mustri!
 
dare":1ww6vw2f je napisao(la):
Direkcija za javni prevoz će od od četvrtka, 5. maja, povećati broj vozila na linijama 704 i 707 za po jedno vozilo na svakoj liniji, radnim danima celodnevno.

U cilju poboljšanja kvaliteta prevoza stanovnika naselja Zemun polje, Direkcija za javni prevoz će od od četvrtka, 5. maja, povećati broj vozila na linijama 704 (Zeleni venac - Zemun polje) i 707 (Zeleni venac - Mala pruga - Zemun polje) za ukupno dva zglobna vozila, i to za po jedno vozilo na svakoj liniji, radnim danima celodnevno.

Na ovaj način će na ovim linijama raditi ukupno 14 vozila radnim danima u špicu, sa zajedničkim intervalom od šest minuta, i 10 vozila u periodima van špica, sa zajedničkim intervalom od osam do devet minuta.


Radovi na Tramvajskom mostu

Zbog radova u okviru rekonstrukcije mosta „Gazela", na Tramvajskom mostu ( koji se nalazi ispod „Gazele"), od 30. aprila do 3. maja, od ponoći do četiri časa, poslednji polasci na tramvajskim linijama 3, 12 i 13 biće zamenjeni autobus
Da li ovo znači da će i čitavu petlju do kraja renovirati?
Da li smo u nekom trenutku zaključili da li su mostarska petlja, njen plato itd uključeni u rekonstrukciju=?
 
Мене је још више обрадовала вест за 704 и 707, пошто је тамо сад криминална гужва. :cool:
 
Ta zaštitna boja se zove minijum...jedinjenje oksida olova sa superoksidom olova (2PbO+PbO2)
farbao sam sa njom ogradu od terase...
 
Nisam pronašao na ovoj temi odgovore, pa da postavim pitanje :)

Koliko teži metalni metar bankine a koliko metar betosnke bankine

Svaka strana puta dužina mosta.....treblo bi da je razlika p o g o l e m a :rolleyes:

Imam utisak da je mnogo betona postavljeno na Gazeli , zar nije cilj da se opterecenje-težina ne povecava jer prvobitno je bio metal.
Ne pitam zbog bezbednosti jer se secam podatka da je nosivot takva da može da ponese i još po jednu saobrcajnu traku sastrane
Iteresuje me svrha povecanja težine-opterecenja betonskim bankinama Gazele. :/
 
Врло просто - постојећа ограда је толико окруњена и трула да не служи сврси и бетонске су најбржа могућа "поправка" до реконструкције. Наравно, неће остати ту после реконструкције ;)
 
Михаило wrote
Наравно, неће остати ту после реконструкције

e pa hvala , kratko i jasan odgovor. :)
 
Na Gazeli nisu betonske ograde postavljene sad prilikom rekonstrukcije, koliko sam čuo u pitanju je čista plastika :)
 
Na samom čeličnom delu mostu nema betonskih ograda. One počinju tek od prvih nosećih stubova na obalama, a tu počinje betonska konstrukcija mosta. Slikovito, tamo gde je između suptotnih traka čelična narandžasta ograda, taj deo mosta je čelične konstrukcije.
 
Vrh