nbumbic,
sve sto si rekao je na mestu.
Medjutim, moram nesto da dodam.
Ok, slazem se da je saobracajni chep u Becu od 35min, a na rastojanju od oko 3,5-4km, mozda i ozbiljniji od beogradskog, uz svu kulturu tamosnjih vozaca i tolerantnog odnosa prema ostalim (sa)uchesnicima u saobracaju, ali u Bechu IMASH ALTERNATIVU.
Dakle, u situaciji kada nisi u obavezi da stignes na neku udaljenu destinaciju na vreme, a imash potrebu da ides automobilom (bilo iz objektivne potrebe ili licnog komformiteta), znash da te cheka guzva, rachunas na nju. Ukoliko su, pak, okolnosti drugachije i ne zelis sebi da "komplikujes zivot" neizvesnoshcu, imas fantasticno efikasnu alternativu metro-tramvaj, koja je pouzdana k'o shvajcarski sat, i nema zime da ces za upola krace vreme nego beogradskim javnim prevozom preci odredjenu destinaciju, i to za priblizno isto vreme u bilo koje doba dana (shpic ili ne, sasvim je svejedno).
Kod nas svaka pomisao na saobracajne guzve i chepove izaziva razumnu zebnju jer ovde pate i "automobilashi" i korisnici javnog gradskog saobracaja. E, tu je po meni uzrok stresu pri samoj pomisli na saobracajne kolone.
I, cuti, dobro je da postoji ta halabuka kod nas, kada su u pitanju saobracajne guzve, i reagovanje nadleznih da se one otklone (i takve kakve su, manje nego u Bechu npr.). Mislim da ne bih podneo izjave ovdasnjih politicara-vlastodrzaca da su i kolone u Beogradu prirodna pojava, chak, daleko manje zastupljena nego u drugim metropolama, te da nam stoga ne treba ni most preko Ade, a ni metro. Zapravo, kod nas je sve savrsheno, rekli bi oni. :laugh: