Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Поскидали стару расвету са моста, остали само стубови.
Данас када сам прошао сам видео да је све спремно за наставак радова на Газели и Мостарској петљи, скеле постављене као и ови носећи стубови..
 
Nije mi trebalo ni 2h 15min od Konjarnika do NBG danas, a ni kolege koje su išle GSP-om nisu bolje prošle. :violina:
Pritom sam izbrojao između 10 i 15 dugačkih kamiona? Zar njima više nije zabranjeno da idu tuda?

Deset skoro praznih autobusa, zaglavljenih u konvoju na Autokomandi su posebno čudan prizor...
Zar nisu mogli da sačekaju bar da BG:voz proradi kako treba?
 
ACR":l4p3x38y je napisao(la):
Pritom sam izbrojao između 10 i 15 dugačkih kamiona? Zar njima više nije zabranjeno da idu tuda?
Вероватно је то АПП (Ако Прође, Прође) варијанта. Ја бих са добановачке петље и искључења у Бубањ потоку поскидао табле које представљају и најмању назнаку да се може проћи на север или запад кроз Београд и поставио путоказе који упућују на обилазницу и Кружни пут, тако да ни аутомобили у транзиту не иду кроз град (наравно, стављајући знак за забрану саобраћаја возилима у транзиту и обавезњак за правац око града, па би пролаз кроз град био саобраћајни прекршај!). Наравно, неко треба да се и сети тога...:rolleyes:
ACR":l4p3x38y je napisao(la):
Zar nisu mogli da sačekaju bar da BG:voz proradi kako treba?
Зар нису могли да сачекају да се мост преко Аде заврши?
 
ACR":2b6tf1l7 je napisao(la):
Pritom sam izbrojao između 10 i 15 dugačkih kamiona? Zar njima više nije zabranjeno da idu tuda?
Meni je još manje jasno šta i više od toga kamiona radi na području Savamale... Zar ne bi bilo razumno da im bude zabranjeno da idu tuda? Sve su bili zablokirali juče, nisam ni ja pešački mogao da pređem od ispreplitanih tramvaja, automobila i kamiona... Šta je sa tom obilaznicom?
 
@јлаки

Ред је да мало излисташ теме на форуму, како не би постављао глупа питања (извини, али морам тако да кажем).

Докле год не буде окончана обилазница око Београда и не буде завршен мост Земун-Борча неће моћи да се протерају шлепери из ужег дела града, јер је једина веза Баната с осталим делом Србије преко Панчевачког моста. То је ноторна чињеница за сваког БеоБилдовца, што ћеш постати и ти након што проведеш ноћи и ноћи читајући гомиле добрих, а често и полемичних постова на овом сајту.
 
sizif":22g5phy2 je napisao(la):
Докле год не буде окончана обилазница око Београда и не буде завршен мост Земун-Борча неће моћи да се протерају шлепери из ужег дела града, јер је једина веза Баната с осталим делом Србије преко Панчевачког моста.
Овде морам да приметим да се из Баната може доћи у остатак Србије и преко ковинског моста. Друга је ствар то што ако неко из Баната иде у Западну Србију мора проћи кроз Београд, јер је много краће (а и мост код Сечња је, ако се не варам, још увек затворен).
 
Danas nije bilo kamiona i odmah je bila bolja situacija - sat vremena umesto jučerašnjih 2h 15min. Doduše, krenuo sam nešto ranije..

Deluje da je najveći problem onaj deo kod Hitne pomoći, kada se istovremeno gubi leva traka a sa desne strane imamo uključenje onog desnog "rukavca" nazad na autoput. Ono što su mozgovi danas uradili bilo je da uzmu i parkiraju cisternu na sred srednje trake (!?) hendikepirajući time vozače koji voze krajnjom desnom regularnom trakom u korist onih iz leve trake i onih koji "hvataju krivinu" kroz rukavac direktno smetajući GSP-u na taj način. Pitam se koliko dugo će to "rešenje" ostati na snazi. :kafa:

Saobraćaj u suprotnom smeru, dakle od NBG-a ka gradu, je puno bolje organizovan i to se oseti - trebalo mi je juče samo pola sata od posla do suprotnog kraja Gazele.
 
ACR":2m7a537p je napisao(la):
Danas nije bilo kamiona i odmah je bila bolja situacija - sat vremena umesto jučerašnjih 2h 15min.
Није пар камиона уштедело сат времена, јер се у таквим условима сви крећу истом брзином. :rolleyes:
Уштеда је добијена јер је велики број суграђана коначно одустао од својих кола и прешао у јавни превоз.
Мали више рационалности и мање себичлука и биће нам свима боље.
 
^ Nije niko prešao u javni prevoz, 17-ice koje sam video usput bile su prazne... a kamioni naprave veliku razliku.

Ne razumem opasku o sebičluku, ja se žutom trakom ne krećem pa prema tome nikako ne smetam autobusu, već samo drugima takođe sebičnim kao ja. Hajde bolje da vidimo zašto se ne radi u tri smene i zašto radovi nisu sačekali bar produženje BGvoza, umesto što razlog nevolje vidimo u ljudima koji ne rade ništa protivzakonito...
 
stf":3kmowjfj je napisao(la):
ACR":3kmowjfj je napisao(la):
17-ice koje sam video usput bile su praznе..
Ово је довољно. Људи који по сваку цену иду колима и заслужују гужву. Сами је праве. Није ту крив град, или извођач.
 
Nije ništa novo da ti i ja imamo stavove po ovom pitanju suprotstavljene do nivoa konflikta, ali vidi, nemam ja razloga nikome da se pravdam zbog sredstva prevoza koje sam izabrao, dokle god nisam prekršio nijedan zakon. Nadam se da je to jasno. E sad, tu rekonstrukciju Gazele plaćam i ja kroz poveliki porez koji mi otkinu od plate (zarađene u realnom sektoru), i dok je tako, Grad i izvođač vala imaju da odgovoraju za to kako se i kada radi. Mislim, može i onako drugačije, ali onda neka ne uzimaju porez. Bilo tako u Dablinu za vreme britanske vlasti, tzv. The Liberties, nije to tako nov koncept.
 
OK kad je neko izabrao privatan automobil za prelaz preko gazele, jer je to njegovo zakonsko pravo i licni izbor, onda neka se ne zali zbog guzve, jer je sam izabrao guzvu, a i pravi istu, niti zbog parkirane cisterne izvodjaca radova, jer je i izvodjac iskoristio svoje zakonsko pravo da parkira cisternu u zoni radova... :cool:
 
Jasno je meni da je gužva neminovnost, samo ističem da je neophodno da se učini apsolutno sve da 1) radovi što kraće traju, 2) dok traju radovi, učiniti život sa njima što je moguće podnošljivijim, a svakako je moguće više nego što je to sada; 3) pored nas automobilista, možda je bar malo kriv i neko kome su prioritet bile biciklističke staze koje su pojele pešački trotoar i slične stvari, umesto realnih problema koje je trebalo rešavati, ali ne mogu da se završe na vreme za izbore.

Inače, mislim da ne razumete ni zašto sam se žalio na cisternu. Prvo, umesto nje bi tu trebao da bude svetleći indikator, jer je ovo rešenje izuzetno nebezbedno - kada gužve prođu neko se može zakucati u nju; drugo, logično je favorizovati srednju, a ne levu traku.
 
1 је мало тешко. ипак има доста да се ради, они ће се потрудити да радови трају што краће, али ипак.... на то се не утиче.
2 не треба ићи колима по сваку цену, и тиме ће живот бити подношљивији.
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jVEEbu6hIro&feature=player_embedded[/video]
 
@ ACR Види, мислим да је град и извођач довољно изашао у сусрет аутомобилистима, што није затворио целу половину моста. То, ем поскупљује радове, ем их продужава, ем им обара квалитет. Мислим да је свако даље кукање аутомобилиста већ непревазиђени безобразлук.

Ти имаш законско право да возиш аутомобил, али очигледно немаш осећаја за друге. Ја нисам противник коришћења аутомобила, већ бахатог коришћења истог. Аутомобили на Газели, који имају више од једног путнка, по правилу имају и стране таблице. О чему то говори? О бахатости и безобразлуку.

А за опаску о бициклистичким стазама...па сви нормални градови развијају и улажу у алтернативне видове превоза. Значи ако се не улаже нон-стоп у проширење улица аутомобилистима, све остало је бацање новца? Немам речи..... :notok:
 
Не схватам како увек када се нешто помене у негативном контексту, нпр. да људи у Београду/Србији у одређеним ситуацијама бахато паркирају, насилно возе, да су неписмени или полуписмени, да једноставно нешто искритикујеш, увек се неко пронађе у томе и почне да се брани најневероватнијим аргументима.
"Журим, морам да паркирам на улици јер је најближи паркинг 500 метара далеко, а ја нећу да препешачим ту раздаљину."
"Шта има да се раде тротоари и бициклистичке стазе, нити пешачим нити возим бицикл."
"Брзо сам писао па је испало да сам погрешио."

И наравно, скоро увек се заврши са - Ко си ти да ти мени то причаш и спомињеш? У неким случајевима праћено чак и увредама од истог.

Чудна смо ми земља и народ. Много мислимо да смо најпаметнији и најспособнији док се не појави неко и спусти нас на земљу.
 
Te biciklističke staze niko, ali apsolutno niko ne koristi, ono bicikala što sam video vozi ili ulicom ili na drugoj strani ulice po sred pešačkog trotoara, a tamo gde postoje sprečile su porodice da idu uporedo ulicom i time ne krše zakon. No, bila je tema o tome, pa smo svi rekli sve šta smo imali.

Drago mi je ako je za vas GSP opcija i možete da učinite svojim sugrađanima, ja ne mogu i ne želim mnogo da objašnjavam zašto. Inače, ne bi bilo loše da čujemo, zašto je bahato korišćenje automobila ako ga koristim svaki dan? Svakako ga nisam kupio da ga gledam. :kafa: Đilas je pominjao neku vojsku i pontonske mostove, no kanda ništa od toga neće da bude...
 
Jbg, ako je tako, a ti se preseli u Beč, na primer. Tamo sve funkcioniše kao sat, i svi vidovi gradskog prevoza i automobilski saobraćaj.

Ovako, tu si gde si. Ako ti GSP ide prespro, previše smrdi ili ti face koje srećeš unutra nisu drage - a ti se vozi svojim autom. Samo onda bez kuknjave o gužvama pls. Realno si jedan od onih koji stvaraju tu gužvu i to je fakat.

E sad, što kod nas niko (ili skoro niko) nije mislio unapred kad je projektovao gradske saobraćajnice je druga stvar. Kažem, sad je tako kako je, prilagodi se ili menjaj sredinu.
 
Fascinantno mi je kako su svima vama krivi vozači, a ne vlast koja je ZNALA da gazela mora da se rekonstruiše, a ni sami ne znaju šta su radili jedanaest godina 2000-2011. Pa da je most na Adi počet samo godinu dana ranije, nikakav problem sada ne bismo imali. No, verovatno je lakše ponavljati mantre iz medija o "javnom prevozu" i "alternativnim pravcima" :)kafa:) i vikati "drž'te lopova" za ljude koji su debelo platili te svoje automobile, kroz carinu, kroz pdv, kroz ogromne akcize na benzin, dakle dali velike pare da se ta rekonstrukcija Gazele uradi kako treba.

Čudno da si pomenuo Beč, baš sam bio i tamo i uživao u vožnji u javnom prevozu. Verovatno bih potegao taj argument, kada bi mi dosadilo da više slušam balade i romanse o GSP-u, ali eto, preduhitrio si me. :)
 
car+vs+bike+vs+bus.jpg
 
Ma stvarno je trebalo zabraniti automobilima uopste prelaz preko gazele, da rade samo dve trake za autobuse gsp, bilo bi najbolje, a ovakvi kao ACR, imaju alternativu preko Kovina i Djerdapa , a mogu i kod Sapca i Sremske Mitrovice :lol:
 
Vrh