Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Verovatno je neka skupocena i retka uvozna roba, pa nisam dosad cuo za nju..... ;)
 
Prvi put prodjoh gazelom od kad je pocela rekonstrukcija.

Ograde su sexy sa onom narandzastom bojom :gobb:
Bandere su prave,jedino mi smeta sto nisu vizuelne odvojili smerove.
 
Да. Тиме би значајно смањили гужве.
Сваки пут када се нешто деси у једном смеру, сви из супротног смера успоравају и коче да виде шта се дешава.
 
Ljudska psihologija je cudo.Ja bi podigao zid od 2 metra,poruznelo bi most ali bi svako gledao pravo i svoja posla
 
Са теме о УМП-у, селимо се овде.
Гага":1j7rpxmh je napisao(la):
Wile E. Coyote":1j7rpxmh je napisao(la):
Јао, кад би направили мали надвожњачић и елиминисали семафоре на Мостару... :cool:
Јел можеш ово мало конкретније да објасниш са неком фотографијом на којој ћеш уцртати тај „надвожњачић“, како би пластичније било објашњено. Надам се да „казна“ није страшна, и немој да журиш са објашњењем, ако си у неком временском шкрипцу.

Хвала унапред, а објашњење наравно на теми „Газела“, да не гушимо ову.
Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.

314xemw.jpg
 
Док год је пруга ту где јесте тешко да ће моћи ишта да се уради. Јер ће опет морати да се договарају са ЖС.
 
Wile E. Coyote":gvy6gkfe je napisao(la):
Са теме о УМП-у, селимо се овде.
Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.
Вили, пре свега хвала на појашњењу. Да, сада је много јасније кад си рекао за тај надвожњак, који би елиминисао семафоре у доњем делу Мостарске петље.

Практично би се "дигао" излаз са аутопута из правца Аутокоманде негде код садашњег укрштање из правца Кнеза Милоша, а са надвожњаком би се премостило укрштање које долази од Савске улице и онда би се полако спуштао у лево према сајму. Мислим да је ова варијанта (жута) потребнија да се уради, јер је много веће загушење саобраћаја, него "укрштање" из правца Савске улице и правца од сајма ка аутопуту и ка Топчидерској звезди, мада и овај правац уме да буде по неки пут доста закрчен.

Али, то увек али, што каже "цгмики" проблем је у пруги и не знам да ли би Железнице Србије опет изашле у сусрет граду да део "свoје територије" уступе граду за решавање овог проблема тј. изградњу додатног надвожњака. Да, ово би дефинитивно омогућило јако добар проток саобраћаја без укрштања, без семафора, без колона аутомобила, са уштедом у гориву и времену, смањењу буке и загађења у овом делу града, итд, итд.

Вили, велики + за ову идеју.

Питање за све:
Како да се ова идеја, а и решење још доради, уради неки мали елаборат, нека макета и онда омогући и представи на неком састанку надлежним "оцима" овог града, а наравно и неке друге одличне идеје које се појављују на форуму ? Да ли Беобилд, слободно могу да кажем полако све утицајнији "интернет медиј", може заједно са Студијем Б ово да организије ?

Можда треба искористити прилику док се још ове године буде радио други део обнове Газеле и Мостарске петље, а мање би коштало !

А можда ја превише волим Београд и желим да буде савршен и што лепши са што мање проблема, па сам омашио стварност !
 
Realno receno jedina sansa za ovo super resenje je onda kada se izmeste koloseci(ili ukopaju) glavne zeleznicke.Do tada ZS ce sigurno koristiti koloseke.

Dakle,treba lobirati za ovu ideju
 
@Гага
:cool:

@сви
Мислим да чак колосеци не би ни сметали. Нису одмах уз пут. Уосталом, могли би се изместити колико треба да би се провукао надвожњак.

Иначе, ја више нагињем "црвеној" варијанти. Надвожњак би био мањи (а самим тим и јефтинији), а уливање из праваца Аутокоманде и Савске није проблем, јер са оба улаза по две траке, спајају се у 4, којих и сад има. Уз то, и улаз у гаражу испод петље би био једноставнији.

Касније би дошла на ред денивелација трамваја са улазима у Савску и Сарајевску (мада сам ја, најпре, да се Сарајевска затвори за саобраћај). О том потом.

А о побољшању проточности реорганизацијом трака на самом мосту сам писао раније.
 
Dobra ideja :kk:
Proveritie visinu buduceg željenog nadvožnjaka, ( iz Savske za Niš )
bojim se da će biti čak i niži prolaz nego ,,tranvajski,,
a nisu retki kamioni koj su i višlji od tranvaja
bilo bi nezgodno da se povremeno ,, zakuca,, po neki kamion a onda će biti ,,bip bip,, :)
 
Wile E. Coyote":1p6jkezq je napisao(la):
Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.

http://i55.tinypic.com/314xemw.jpg
Namera je dobra, ali je nemoguća - pruga ne bi smetala, problem nastaje sa velikim nosećim stubom Gazele i Mostara širine auto-puta koji se nalazi tačno tamo kuda bi tvoj novi put prošao (ne vidi se na google maps, obviously). Razmišljao sam dosta i često o tome, kako da se sredi, i mislim da je najjednostavnije, najbolje i najizvodljivije rešenje da se smer sa autoputa i Kneza Miloša još malo ukopa i posle podiže, a da se smer od železničke ka autoputu i Prokopu malo podigne ranije, i onda mora da se posle prelaska problematičnog dela još malo spusti, zbog visine prolaska ispod sledećeg nadvožnjaka. Ne vredi ovako preko googla gledati i razmišljati, treba ili dobra slika lokacije ili otići na lice mesta i razmisliti, malo je nezahvalno, ali i izvodivo.
 
Za ukopavanje bi proverio, da nije podvodno tlo, pa bi na kolovozu bio čest bazen (kao kod podvožnjaka iza sajma) i opet ,, bip-bip ,, :)
 
Ambassador":1dvub7c9 je napisao(la):
Wile E. Coyote":1dvub7c9 je napisao(la):
Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.

http://i55.tinypic.com/314xemw.jpg
Namera je dobra, ali je nemoguća - pruga ne bi smetala, problem nastaje sa velikim nosećim stubom Gazele i Mostara širine auto-puta koji se nalazi tačno tamo kuda bi tvoj novi put prošao (ne vidi se na google maps, obviously). Razmišljao sam dosta i često o tome, kako da se sredi, i mislim da je najjednostavnije, najbolje i najizvodljivije rešenje da se smer sa autoputa i Kneza Miloša još malo ukopa i posle podiže, a da se smer od železničke ka autoputu i Prokopu malo podigne ranije, i onda mora da se posle prelaska problematičnog dela još malo spusti, zbog visine prolaska ispod sledećeg nadvožnjaka. Ne vredi ovako preko googla gledati i razmišljati, treba ili dobra slika lokacije ili otići na lice mesta i razmisliti, malo je nezahvalno, ali i izvodivo.
Размишљао сам о томе. Надвожњак можњ обићи стуб, мислим да има места. Укопавање је такође варијанта о којој сам размишљао, а уз добру изолацију, све се може.
 
Izvini nisam mogao da odolim , vrlo slikovito samo se pojavljuje
Wile E. Coyote.....,,Размишљао сам о томе.,,..... Ishod ....,, bip-bip,, :laugh: :lool: :laugh:
jos jednom sorry :)
 
:laugh:

Иначе, чини ми се да је Амбасадорова идеја јако добра, с тим што би онда најбоље било укопати скретање из Савске ка Аутокоманди (само једна трака, а укопава се испод две траке).
 
Укопавање скратања из Савске ка Нишу је најреалније, јер би надвожњак био кнапиран. Не налази се само носећи стуб петље, већ и пешачко степениште.
 
Wile E. Coyote":1o0lllko je napisao(la):
:laugh:

Иначе, чини ми се да је Амбасадорова идеја јако добра, с тим што би онда најбоље било укопати скретање из Савске ка Аутокоманди (само једна трака, а укопава се испод две траке).
To su isto dve trake, i mislim da bi bilo problematicnije zbog preglednosti, jer se ulazi u raskrsnicu sa izlazom od BIGZ-a, koji je generalno malo problematican i zbog stanice GSP-a, preglednost na izlasku je onda znacajno manja, i ukljucenje je na dugom nizu penjanja, uz veliku brzinu i zalet (od prethodnog spustanja) na uskom delu.

Sa druge strane, ukopavanje od Kneza Milosa i autoputa se radi posle razresenja ukljucenja/iskljucenja, nastavak silazenja, i imamo onda sirok prostor za dve i dve trake koje se spajaju na delu na kojem je trenutno malo zbunjujuce gde je koja traka, i gde su trake uzasno siroke, i kasnije nastavak ka Sajmu, gde je mnogo jednostavnuije resiti taj izlazak, bar mi se tako cini.
 
E, drugari. San o narandžastoj Gazeli je prilično posiveo.
 
jlaki":3t290stj je napisao(la):
E, drugari. San o narandžastoj Gazeli je prilično posiveo.
И наравно, нико да се сети да га мало сапере.
 
Pocinje gradjevinska sezona


Radovi na Gazeli nastavljaju se 15. marta

M. P. | 03. 03. 2011. - 20:53h | Foto: D. Milenković | Komentara: 1
Radovi na sanaciji mosta Gazela biće nastavljeni 15. marta saopšteno je iz "Puteva Srbije". Već od sutra, 4. marta, izvodiće se pripremni radovi na postavljanju držača koji će držati površine iznad saobraćajnica i time omogućiti da se na njima obavljaju radovi na rekonstrukciji mosta, a da se ispod nesmetano odvija saobraćaj.


Zbog radova će u toku noći biti zatvorena jedna saobraćajnica (arhivska slika)
Radovi će se od 4. do 8. marta obavljati ispod Gornjosavske ulice kada će od ponoći do četiri sata biti zatvarana saobraćajnica ispod ove ulice, smer od Niša i Ulica kneza Miloša ka Sajmu (ispred raskrsnice na kojoj se ulazi u Bulevar vojvode Mišića).

Vozila koja se kreću iz pravca Ulice kneza Miloša će se odmah ispred zatvorene saobraćajnice preusmeravati ka Sarajevskoj ulici i potom ulicama Durmitorskom i Miloša Pocerca u Savsku i dalje ka Sajmu.


Izmena trasa noćnih linija GSP-a
U periodu izvođenja radova vozila sa noćnih linija broj 37 i 56 će u smeru ka perifernim terminusima saobraćati ulicama: Kneza Miloša – Nemanjina – Savski trg i Savskom ulicom do Bulevara vojvode Mišića i dalje redovnim trasama, a u smeru ka centru grada neće menjati trasu.

Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom saobraćajnom opremom i signalizacijom.
Javnsot će blagovremeno biti obaveštavana o dinamici izvođenja radova i izmenama režima saobraćaja tokom radova na rehabilitaciji mosta Gazela, navodi se u saopštenju.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/239170/Radovi-na-Gazeli-nastavljaju-se-15-marta
 
Тренутно раде испод уливних рампи ка НБ и испод трамвајске пруге.
 
Vrh