Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.Гага":1j7rpxmh je napisao(la):Јел можеш ово мало конкретније да објасниш са неком фотографијом на којој ћеш уцртати тај „надвожњачић“, како би пластичније било објашњено. Надам се да „казна“ није страшна, и немој да журиш са објашњењем, ако си у неком временском шкрипцу.Wile E. Coyote":1j7rpxmh je napisao(la):Јао, кад би направили мали надвожњачић и елиминисали семафоре на Мостару...
Хвала унапред, а објашњење наравно на теми „Газела“, да не гушимо ову.
Вили, пре свега хвала на појашњењу. Да, сада је много јасније кад си рекао за тај надвожњак, који би елиминисао семафоре у доњем делу Мостарске петље.Wile E. Coyote":gvy6gkfe je napisao(la):Са теме о УМП-у, селимо се овде.
Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.
Namera je dobra, ali je nemoguća - pruga ne bi smetala, problem nastaje sa velikim nosećim stubom Gazele i Mostara širine auto-puta koji se nalazi tačno tamo kuda bi tvoj novi put prošao (ne vidi se na google maps, obviously). Razmišljao sam dosta i često o tome, kako da se sredi, i mislim da je najjednostavnije, najbolje i najizvodljivije rešenje da se smer sa autoputa i Kneza Miloša još malo ukopa i posle podiže, a da se smer od železničke ka autoputu i Prokopu malo podigne ranije, i onda mora da se posle prelaska problematičnog dela još malo spusti, zbog visine prolaska ispod sledećeg nadvožnjaka. Ne vredi ovako preko googla gledati i razmišljati, treba ili dobra slika lokacije ili otići na lice mesta i razmisliti, malo je nezahvalno, ali i izvodivo.Wile E. Coyote":1p6jkezq je napisao(la):Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.
http://i55.tinypic.com/314xemw.jpg
Размишљао сам о томе. Надвожњак можњ обићи стуб, мислим да има места. Укопавање је такође варијанта о којој сам размишљао, а уз добру изолацију, све се може.Ambassador":1dvub7c9 je napisao(la):Namera je dobra, ali je nemoguća - pruga ne bi smetala, problem nastaje sa velikim nosećim stubom Gazele i Mostara širine auto-puta koji se nalazi tačno tamo kuda bi tvoj novi put prošao (ne vidi se na google maps, obviously). Razmišljao sam dosta i često o tome, kako da se sredi, i mislim da je najjednostavnije, najbolje i najizvodljivije rešenje da se smer sa autoputa i Kneza Miloša još malo ukopa i posle podiže, a da se smer od železničke ka autoputu i Prokopu malo podigne ranije, i onda mora da se posle prelaska problematičnog dela još malo spusti, zbog visine prolaska ispod sledećeg nadvožnjaka. Ne vredi ovako preko googla gledati i razmišljati, treba ili dobra slika lokacije ili otići na lice mesta i razmisliti, malo je nezahvalno, ali i izvodivo.Wile E. Coyote":1dvub7c9 je napisao(la):Ево, отприлике сам нацртао две варијанте како би раскрсница на доњем нивоу Мостара могла да се елиминише. Могуће је још варијанти, али некако су ми ове две најнормалније.
http://i55.tinypic.com/314xemw.jpg
To su isto dve trake, i mislim da bi bilo problematicnije zbog preglednosti, jer se ulazi u raskrsnicu sa izlazom od BIGZ-a, koji je generalno malo problematican i zbog stanice GSP-a, preglednost na izlasku je onda znacajno manja, i ukljucenje je na dugom nizu penjanja, uz veliku brzinu i zalet (od prethodnog spustanja) na uskom delu.Wile E. Coyote":1o0lllko je napisao(la)::laugh:
Иначе, чини ми се да је Амбасадорова идеја јако добра, с тим што би онда најбоље било укопати скретање из Савске ка Аутокоманди (само једна трака, а укопава се испод две траке).
И наравно, нико да се сети да га мало сапере.jlaki":3t290stj je napisao(la):E, drugari. San o narandžastoj Gazeli je prilično posiveo.