Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Nurko7000":33yi74jk je napisao(la):
@гага хвала, иначе на фликеру имаш и све детаље о фотографији и тачно време, као што @kokili пише сеп11 је септембар 2011...
Хвала Нурко за одговор, а и Кокилију. :kk:
Погледао сам на фликеру остале слике, има јако лепих, а неке су право уметничко дело, поготова она из Кнез Михајлове, фотографија као да је сликана четкицом.
 
Opustenooo":2e6721mz je napisao(la):
Jel' ce ovo biti konacna boja Gazele? Ova crvena? Ili je ovo samo ona antikorozivna zastita?
скоро сам сигуран да је реч о коначној боји, мислим да је Газела имала исту ту црвену када је била завршена.
 
Prosao sam ti putem danas ispod Gazele.Posle pogleda na sve mostove na Savi definitivno mi je gazela najlepsi i najelegantniji!Pogotovu kada skroz pocrveni kako valja.

Zanima me,na stotinak metara od Save,na obali gde se zavrsava kontrukcija mosta postoji konstrukcija ispod mosta,da li se njom moze popeti na most?Primetih da se tu zavrsava ona pesacka staza i da ta konstrukcija kao da ima neke stepenice unutra i prozore u hodniku.
 
Radovi na Gazeli gotovi već krajem oktobra
Tanjug | 10. 09. 2011.

Javno preduzeće (JP) "Putevi Srbije" je saopštilo da je danas u prepodnevnim časovima konstrukcija beogradskog mosta "Gazela" spuštena na projektovanu kotu sa privremenih ležišta, na kojima je u protekloj fazi radova obavljana rehabilitacija.

Rukovodilac stručnog nadzora na rekonstrukciji "Gazele" inženjer Dragan Jocić prethodno je objasnio da se radilo o "puštanju" prilaznog dela konstrukcije čeličnog mosta teškog oko 2.000 tona sa svim ojačanjima, "u dubinu 70 metara", na ležišta koja su izmenjena i obnovljena kako bi se normalno odvijao saobraćaj.

Jocić je podsetio da je konstrukcija bila podignuta šest meseci, na privremene oslonce i da je svakodnevno ojačavana za dalju eskploataciju. On je naveo i da su radovi na "Gazeli" ubrzani i time skraćen rok za otvaranje ovog "saobraćajnog profila" i pre 15. novembra, kako je ranije bilo dogovoreno sa investitorom - JP "Putevi Srbije".

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/276254/Radovi-na-Gazeli-gotovi-vec-krajem-oktobra
- Optimisti smo da ćemo, uz veliku saradnju sa investitorom, podizvođačima, gradom i svim službama, omogućiti Beogradjanima da poslednjih dana oktobra mogu da prodju ovom saobraćajnicom - zaključio je Jocić.
 
Evo nekoliko fotki koje sam uradio u nedelju. Nisam stigao ranije da postavim.

img0777id.jpg


img0779b.jpg


img0781nm.jpg


img0782wn.jpg


img0783k.jpg


img0784ef.jpg


img0788yt.jpg


img0790lk.jpg


img0791cy.jpg


img0789xj.jpg


gazela2.jpg
 
Ma samo da ofarbaju da ne ostane ovo bordo, valjda ce u narandzasto kao i ograda sto je al ne znam sto nisu to vec uradili
 
Pozdrav za sve koji se brinu o Gazeli i dešavanjima oko nje :)
Oglašavam se prvi put, pa rekoh da budem od koristi odmah!
Od 04.10. do 14.10. za saobraćaj biti zatvorene ulivne rampe iz pravca Sajma i Železničke stanice na Gazelu. Tad će se otvoriti ulivne rampe sa Trolejbuskog mosta i iz ulice kneza Miloša.
I da izbegavaj te noću (00-04h) isključenje sa Auto-puta ka Sajmu, jer se zatvara svaku noć do 05.10.

Sve informacije u vezi regulisanja saobraćaja na Gazeli, trudiću se da vam blagovremeno prenesem.

Još malo, pa gotovo :)
 
Imam ja jedno pitanje. Spominjalo se po medijima da će gazela rekonstrukcijom dobiti veću protočnu moć (ako se to tako zove), da li je to istina i kako je to moguće, s obzirom da most u suštini ostaje isti?
 
па добиће, јер ће да се смањи проток из правца Сајма када заврше мост на Ади ;)
шарена лажа да мажу мало народу очи, осим уколико нису рачунали пешачко-бициклистичку стазу
 
Ovo sto kaze drug Njile :) Ako bi se uradila bolja horizontalna signalizacija na ukljucenjima, onda bi to moglo da poboljsa protocnost.
 
Horizontalnu i vertikalnu signalizaciju u Beogradu "čita" celih 25% vozača (vertikalnu ni 10% ne "čita"), tako u vezi te nove horizntalne signalizacije...biće ista kao i stara. Razlika je u zaustavnim linijama (gde je "trougao" tu će biti isprekidana :D )

Reorganizovati trake...kako i što?

Protočna moć je u vezi sa gustinom saobraćajnog toka, koja opet u vezi sa brzinom saobraćajnog toka. Povećaš brzinu, manja je gustina a onda veća protočna moće (biće na Gazeli eventualno za nijansu veća u vanvršnim periodima). Ali pošto se Gazela klasifikuje kao deo gradskog Auto-puta, tu je ograničenje brzne na 80 km/h...

Johnny Lee je lepo to objasnio, u jednom redu...most na Adi utiče na protočnost Gazele :D
 
Moze li pojasnjenje oko onih stubova koje imaju stakleno vitrazno staklo od njih i do njih idu pesacke staze na mostu koliko videh.Da li gore postoje neka vrata pa se moze sici sa mosta putem njih u slucaju opasnosti il ista?
 
NikolaSimao":ujr4vfz1 je napisao(la):
Horizontalnu i vertikalnu signalizaciju u Beogradu "čita" celih 25% vozača (vertikalnu ni 10% ne "čita"), tako u vezi te nove horizntalne signalizacije...biće ista kao i stara. Razlika je u zaustavnim linijama (gde je "trougao" tu će biti isprekidana :D )

Reorganizovati trake...kako i što?
САДА:
23szw37.png


ПРЕДЛОГ:

15h0l8o.png


Да си мало прелистао тему... :grand:
 
oce sigurno, mora svetlosna mafija da se utali ako nista drugo. samo da ne bude ko fontane po gradu, u ludilo bojama, kazino aleksandar i te fore
 
Ili jos gore, da ga odrade onako ''profesionalno'' kao sto su tramvajski most pa da se pokvari posle 2 dana!
 
Није тачно да нико не гледа хоризонталну сигнализацију, проблем на Газели је настајао управо због тога што се на укључењу на аутопут очекује трака за укључење а не обрнут троугао, довољно је пар возача да се ту заглаве и ето проблема.
Организовати трака како је малопре предложено+да се поштује правило "рајфешлуса" и проточност ће се значајно повећати.
 
Danas sam busem prošao Gazelom iz pravca Ž. stanice ka Sava centru
i levi i desni zidi-ograda tobogana je na svakih 30 - 50 cm
ispucala od metalne konstrukcije do asvalta ,
a svaka pukotina je već obeležena kredom

Da je kreda bila deblja
tobogan bi se mogao nazvati ,,zebra,, :laugh:
 
boca-ica":3pef3v94 je napisao(la):
Danas sam busem prošao Gazelom iz pravca Ž. stanice ka Sava centru
i levi i desni zidi-ograda tobogana je na svakih 30 - 50 cm
ispucala od metalne konstrukcije do asvalta ,
a svaka pukotina je već obeležena kredom

Da je kreda bila deblja
tobogan bi se mogao nazvati ,,zebra,, :laugh:

ma otkud to, pa to rade renomirane svetske kompanije .... :notok:
 
alexa_ndar":84d8t3k6 je napisao(la):
@jlaki:
kad sam procitao tvoj post pomislio sam da si skrenuo pamecu:) ALI, danas sam imao priliku da vidim ovaj video i mogu ti reci da mi se cini da bi bela boja dala jednu jako zanimljivu notu lezernosti elegantnoj liniji gazele. POgledajte oko 25te sekunde:
http://www.youtube.com/watch?v=hcos-s_I_fM&feature=player_embedded

ne zove se džabe beograd... treba raditi na tome.

da se zabeli gazela, pa onda i bigz i ona bombardovana, i klinički centar... ceo taj potez. divno bi bilo
 
Vrh