Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Danas sam prolazio pored Gazele i video sam da su poceli da farbaju ogradu. Bice svetlo siva.
 
little lightning":11nmyswy je napisao(la):
Ne znam da li ste prevideli moje pitanje, ali mene zaista interesuje da li neko zna nešto o tome da li će se rekonstruisati onaj plato na Mostarskoj petlji?
To je vrlo dobro pitanje! Ono što bih ja voleo je da se uradi rekonstrukcija, odnosno dogradnnja po originalnom planu - tj da se na strani ka Senjaku napravi identičan plato onome ka gradu, ali bojim se da se to neće realizovati jer su stare privremene skele zamenili betonskim koje se nalaze na istim mestima. :(

Mostarska petlja u tom smislu ima ogroman potencijal, jer je veliki broj pešaka koji svakodnevno prolaze, imamo odmah tu Sajam a u perspektivi kad se Bulevar vojvode Mišića aktivira kao poslovno-hotelski smeštaj (jedan hotel izgrađen, kao i "poslovni" hostel u Uljaricama (pored pijace), planirana su još minimum tri hotela - Stari mlin, Tehnikom kod pijace, i jedan kod Ruske), a i kada se jednog dana bude završio Prokop - normalan pešački izlaz ka Bulevaru vojvode Putnika će biti više nego logično rešenje jednog aktivnog gradskog jezgra na raskršću velikog broja pravaca. Međutim mi imamo gradsku vlast koja je slepa kod očijiu.

Prvobitni plan (sa FB grupe srpski arhitekti) izgleda apsolutno wow:
26372_376913198876_351627403876_3923140_7226853_n.jpg
 
Wile E. Coyote":12wiutdz je napisao(la):
Да ли ја то добро видим да нису били предвиђени семафори??? :shok:
Bili su predviđeni, ali mislim da je svakome jasno da oni tu ne usporavaju saobraćaj, problem su gužve posle njih.
 
Je li dozvoljeno voziti po zaustavnoj traci za vreme "rush hour"-a?
 
Verovatno već svi i znate, puštene su leve trake na Gazeli i sada se vidi koliko su ljudi manje koristili automobile u prethodnom periodu - autoput je toliko bio prazan da u špicu oko 8:20, odsvirale su mi dve-tri pesme u kolima a ja sam već stigao od Konjarnika do Novog Beograda!

Siguran sam da to stanje neće potrajati, a ima i jedna loša stvar - leve trake su sada potpuno ruinirane :( ali svaka čast za poštovanje roka!
 
dakle gazela ima 3 trake po smeru+zaustavna ili je to 2+zaustavna?
 
^^^ Na Gazeli zaustavna ne postoji, nekad je (ja mislim) bila, sada je nema više. Dakle gazela je 3+0 po smeru.

Na ostatku autoputa zaustavna, naravno, postoji i po propisima ni autobusi GSP-a ne bi smeli njom da idu.
 
Била некад на Газели зауставна, па је претворише у саобраћајну. Зато су траке уже.
 
Tako dakle.Zato i vidim za ovaj novi most u zemunu ce biti 2 obicne + zaustavna,a onda ce i nju prepraviti jednog dana na 3 trake...
 
ACR":187vunxd je napisao(la):
Na ostatku autoputa zaustavna, naravno, postoji i po propisima ni autobusi GSP-a ne bi smeli njom da idu.
Ako ćemo iskreno, mislim da je na auto-putu zabranjen saobraćaj gradskom prevozu, međutim ovo je gradski auto-put pa se GSP-u gleda kroz prste, tako da se zaustavne trake fizički ograđuju na mestima gde su isklkjučenja takođe i za stanice (npr. kod Arene ili SC).
 
vucko":12ttfuqc je napisao(la):
Tako dakle.Zato i vidim za ovaj novi most u zemunu ce biti 2 obicne + zaustavna,a onda ce i nju prepraviti jednog dana na 3 trake...
Јеси ли сигуран? Нису предвиђене 3 саобраћајне без зауставних?
Ambassador":12ttfuqc je napisao(la):
ACR":12ttfuqc je napisao(la):
Na ostatku autoputa zaustavna, naravno, postoji i po propisima ni autobusi GSP-a ne bi smeli njom da idu.
Ako ćemo iskreno, mislim da je na auto-putu zabranjen saobraćaj gradskom prevozu, međutim ovo je gradski auto-put pa se GSP-u gleda kroz prste, tako da se zaustavne trake fizički ograđuju na mestima gde su isklkjučenja takođe i za stanice (npr. kod Arene ili SC).
Осим код Радио-Фара, где је станица на самом аутопуту.
 
Wile E. Coyote":30w7udfk je napisao(la):
Ambassador":30w7udfk je napisao(la):
ACR":30w7udfk je napisao(la):
Na ostatku autoputa zaustavna, naravno, postoji i po propisima ni autobusi GSP-a ne bi smeli njom da idu.
Ako ćemo iskreno, mislim da je na auto-putu zabranjen saobraćaj gradskom prevozu, međutim ovo je gradski auto-put pa se GSP-u gleda kroz prste, tako da se zaustavne trake fizički ograđuju na mestima gde su isklkjučenja takođe i za stanice (npr. kod Arene ili SC).
Осим код Радио-Фара, где је станица на самом аутопуту.
Što je jedna inherentna odlika auto-puta. Malo, malo, pa stanica gardskog prevoza.
 
@njile

Jok,predvidjene su 2+2 vidi bilo koju vest,em nema prugu(to zakljucismo da je razumno),ali praviti novi most koji je 2+2 je idiotski,pogotovu sto ce kao povezivati treci beograd
 
Данас није било гужве ни на газели ни на прилазима... Видећемо како ће бити када се људима врати навика да иду газелом...
Иначе, ограда на средини моста, која раздваја два правца је комплетно офарбана у - дречаво наранџасту! Изгледа одвратно :bash:

То је ова боја у коју су прво офарбали стубиће. Сад је све тако, само дречавије...
3_5.jpg
 
Ambassador":127sfy7y je napisao(la):
ACR":127sfy7y je napisao(la):
Na ostatku autoputa zaustavna, naravno, postoji i po propisima ni autobusi GSP-a ne bi smeli njom da idu.
Ako ćemo iskreno, mislim da je na auto-putu zabranjen saobraćaj gradskom prevozu, međutim ovo je gradski auto-put pa se GSP-u gleda kroz prste, tako da se zaustavne trake fizički ograđuju na mestima gde su isklkjučenja takođe i za stanice (npr. kod Arene ili SC).
Zapravo, mislim da GSP ide zaustavnom trakom iz vrlo praktičnog razloga - u sadašnjim uslovima zauzetosti autoputa, bilo bi mu veoma teško da stalno menja traku kada god ulazi i izlazi iz stanice. Mislim da se sećam da je 17 nekada išla regularnom desnom trakom, dok su uslovi to omogućavali....
 
Ја се сећам да су, кад је аутопут био у зачетку, аутобуси ишли зауставном траком, мислећи да је то жута трака (некад је зауставна трака била обележена жутом линијом). Касније, кад је у земљи било мало више аутопутева и кад су људи схватили шта је зауставна трака, пребацили су се на десну саобраћајну траку.
 
Standardna zaustavna traka na autoputu je širine 2.5m i omogućava samo da se vozilo bezbedno zaustavi da ne ometa saobraćaj u voznoj traci. Na celom autoputu kroz BG je urađena šire mislim da je širine 3.25m što odgovara računskoj brzini do 80km/h. Zato autobusi mogu komotno da voze njom. Ovo govori da je neko ko je projektovao i odlučivao imao viziju da će ona kad tad postati saobraćajna traka, odnosno deo gradskog autoputa.
 
Vrh