Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Uz mnogo strpljenja i jos vise srece dobicemo skoro pa novu gazelu i mostarsku petlju plus stari novi autoput :pob:
 
Igor":nv8238y6 je napisao(la):
Uz mnogo strpljenja i jos vise srece dobicemo skoro pa novu gazelu i mostarsku petlju plus stari novi autoput
Lično zapažanje - uz mnogo strpljenja i jos vise srece vratićemo se na ono što smo imali 1970 :p
 
relja":3roer9h0 je napisao(la):
Igor":3roer9h0 je napisao(la):
Uz mnogo strpljenja i jos vise srece dobicemo skoro pa novu gazelu i mostarsku petlju plus stari novi autoput
Lično zapažanje - uz mnogo strpljenja i jos vise srece vratićemo se na ono što smo imali 1970 :p
1970. kada je bilo 50% manje ljudi u BG i jos manje kola...
 
Lično zapažanje - uz mnogo strpljenja i jos vise srece imacemo skoro pa novu Gazelu i skoro pa novi autoput, i potpuno novi most i potpuno novi bulevar, malo uzvodno ;)
 
Kad pre su je iz nove brze kroz gradske magistrale prekrstili u novi bulevar? :p
 
Samo se nadam da ce rekonstrukcija podrazumevati i nove bankine, saobracajnu signalizaciju, ograde, hortikulturalno uredjenje itd... BIla bi gre'ota ostaviti ono sto je trenutno tamo.
 
Nenad":1qhyi0jw je napisao(la):
Samo se nadam da ce rekonstrukcija podrazumevati i nove bankine, saobracajnu signalizaciju, ograde, hortikulturalno uredjenje itd... BIla bi gre'ota ostaviti ono sto je trenutno tamo.
Bankine, ograde, signalizacija... e to je upravo razlog zašto svi beže od toga da kažu da li je Gazela bezbedna.
Most se neće srušiti (još neko vreme) a da li će bankina i ograda da popuste pri nekom udaru, već je drugo pitanje, ali i to se podrazumeva pod terminom bezbednost.
Ako neko kaže da je most bezbedan, misleći da konstrukcija ipak neće da popusti i pored ovolike korozije, a neko izleti kroz ogradu, padne signalizacija, dođe do lančanog sudara zbog udarne rupe u asfaltu i sl... onda će javnost da ga linčuje - "pa rekao si da je bezbedan, a vidi šta se desilo". Ništa nije bezbedno, samo je pitanje koliko % je sigurno.

Ja očekujem da će SVE da se popravi.
 
Мењају се све банкине, ограде... Ове саобраћајнице што сад раде на мостару су скроз ољуштили, остала само равна плоча, уосталом, види се на првој страни Беобилда :)
 
Da li neko zna, moze li sa Gazele da se spusti niz "rampu" prema sajmu ili tu "rampu" rade trenutno? Ako je rade, do kada ce je raditi?
Hvala
 
За сада ту може, али је затворен следећи излаз ка Сењаку.
 
Mrkonjić zadovoljan Gazelom

18358280624c42e51eeb910414751310_450x322.jpg


kao da se sam slikao za fejsbuk :D
 
Verujem da ce vas zanimati ova zanimljiva informacija koju sam dobio od prijatelja sa gradilista tj sa Gazele :)

Naime juce ili prekjuce su gospoda iz Strabaga sa crnom zatamnjenom limuzinom na prepad usli na gradiliste kako bi proverili nivo alkohola u krvi radnicima na terenu. Provera se vrsila standardno sa onom policijskom duvaljkom a rezultati su pokazali da je bilo nekoliko blaze alkoholisanih lica koji su na licu mesta dobili otkaz.
 
^^
To je dobro cuti!Samo napred!!!
Slusam sve vise i vise da neke firme kontrolisu svoje radnike na terenu na alkohol(verujem da je delom i da ne bi placali im odstete ako se povrede ili ne daj boze poginu).
 
@ zaffa

to sam i ja pomislio čim sam video sliku :D

Skidam kapu (šlem) radnicima koji šljakaju na Gazeli po ovakvom vremenu, ali pozdravljam i potez menadžmenta da otpusti pijane radnike. Mogu budale da se bune, ali možda im je otkazom spasen život.
 
nbumbic":1pdytvdw je napisao(la):
– Европска унија „Газелу” већ годинама означава као „уско грло коридора десет”.
Usko grlo sa tri trake koje na ulazu i izlazu ima dve :|

Nesto mi se cini da su prethodni graditelji razmisljali o kasnijem prosirenju na tri trake i da je kompletna putna infrastruktura vec pripremljena za to. Steta sto nasi sadasnji strucnjaci ne pomisljaju na takav scenario.
 
Није. Сам мост може да има три траке по смеру, али нема места за уливне и изливне траке.
 
Kao sto rece Njile, nije. U principu, po 2 trake u svakom pravcu na Gazeli su za autoput, a 3. traka je da bi se na most ukljucivalo/iskljucivalo sa lokalnih gradskih saobracajnica bez da se ometa (teoretski) promet na samom autoputu - tj. most ima veci kapacitet od samog autoputa jer treba i da sluzi za prelazenje reke i za one koje ne putuju autoputem, vec im treba prelaz od jedne obale do druge...
 
С тим што су траке тако направљене да уливне и изливне траке не постоје, што по мени повећава гужву. Када би само мост био 3+3, а аутопут пре и после 2+2, можда (али можда) би било боље.
 
Na sta mislis pod ulivnim i izlivnim trakama? To su one trake koje su jednim delom fizicki odvojene od ostalih, jel to? Ono sto se na engleskom zove "collector lane"?
 
Мислим на траке типа треће траке на аутопуту, које служе за укључивање и искључивање, не на физички одвојене траке.

msek3a.png
 
Конкретно сам мислио да би можда било боље да се уради овако:

15h0l8o.png


Уместо овог како је сада:

23szw37.png
 
Kašnjenje vozova zbog radova na mostu "Gazela"
Ponedeljak, 02. Avgust 2010.

http://www.zeleznicesrbije.com/syst...iewsingle/_params/newsplus_news_id/25541.html

“Železnice Srbije” će, zbog nesmetanog odvijanja radova na mostu “Gazela”, od 3. do 25. avgusta promeniti organizaciju saobraćaja putničkih vozova, što će produžiti putovanje za oko 30 minuta.
Međunarodni vozovi će iz beogradske železničke stanice polaziti na vreme, ali će zbog korišćenja dizel vuče od Beograda do Topčidera, produžiti vreme vožnje za oko 25 minuta. Vozovi iz Bara, kao i daljinski InterCity Srbija vozovi(ICS) iz Prijepolja teretne, u povratku će takođe do Topčidera saobraćati sa elektro lokomotivama, dok će od Topčidera do Beograda voziti dizel lokomotive, što će takođe produžiti vožnju za oko pola sata.
Lokalni putnički vozovi koji saobraćaju iz Vrbnice, Prijepolja teretne, Užica i Niša za Beograd, u ovom periodu saobraćaće ili skraćenom trasom samo do I od Topčidera, ili pomoćnim prevoznim putem preko Novog Beograda, a neke kompozicije će od Topčidera do Beograda viziti dizel lokomotivama.
Obaveštavamo putnike da se, ukoliko putuju od 3. do 25. avgusta, pre putovanja, obavezno informišu o redu vožnje vozova, kao i o stanici iz koje vozovi polaze i u koju dolaze. Sve informacije mogu se dobiti na telefon Kol centra:011/360-28-99.
 
Vrh