Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Sirota Gazelica .... jel to ona malo ...pustila stomacic :D

Gazela1.jpg
 
Pomenuli su pre neki dan u blicu,neko rece da hoce da preusmere saobracaj sa gazele na stari savski most kada bude rekonstrukcija.Strasn je koliko su glupi novinari :laugh:
 
Што глупи? Сачекаш пар сати с ове, пар сати с оне стране... :D :D

Ма, наравно да је аутор овог текста малоуман :rant: . Вероватно му је речено да ће саобраћај бити преусмерен на Бранков и Стари мост, а он морао да крати текст, па... :blah:
 
Не знам колико би коштало да се направи цео мост, донесе реком у што мање делова и склопи на постојећим стубовима...претпостављам да би та монтажа краће трајала него ова реконструкција...
 
Pa koliko sam ja shvatio :) kad se zavrshi ova rekonstrukcija ce biti bukvalno kao da su gradili novi most :) tj, sve se na njoj menja skoro. :) samo temelji ostaju :D
 
Dodje gazela na red,let the fun begin....

Hitna sanacija Gazele

Blic online, RTS | 12. 01. 2010. - 08:46h | Foto: A. Stanković | Komentara: 5
Javno preduzeće "Putevi Srbije" dalo je nalog "Mostogradnji" da počne popravku najopasnijih delova Gazele. Sanacija se očekuje u martu, a kompletna obnova mosta na leto, javlja RTS.

Prošlo je čak šest godina od kako su strucnjaci zaključili da je most Gazelu potrebno rekonstruisati. Nadležni su preduzeli sve, ali korišćenje 33 milona evra kredita Evropske banke za obnovu i razvoj čeka da bord direktora te banke odobri Akcioni plan za raseljavanje Roma.
U međuvremenu, Romi su se žalili na smeštaj koji im je dodeljen i na izostanak resocijalizacijskih progama za tu populaciju.
Zbog propadanja mosta, potrebno je još 40 milona evra kredita da bi radovi počeli.
Rupe, neravan kolovoz propala zaštitna ograda koja se već urušava, sa mogućnošću da padne na voz ili kontaktnu mrežu od 10.000 volti, samo su jedan deo slike mosta koji je sve opasniji i za pešake i za vozače.
Zbog toga je Javno preduzeće "Putevi Srbije" naložilo "Mostogradnji" da počne popravku najopasnijih delova mosta radi bezbednosti saobraćaja i prelaza pešaka na mostu Gazela.
Zoran Drobnjak, direktor JP "Putevi Srbije" kaže da se sanacija očekuje u martu.
"Mostogradnja" će u narednim danima pokušati da, koliko je moguće, obezbedi most za normalan saobraćaj. Radovi na ogradi i trotoarima više puta su odlagani, a gužve na mostu neće izostati, iako će se uglavnom raditi noću i vikendom i samo u jednoj traci. Obuhvatniji radovi čekaju nas tek na leto.
"Smatramo da ćemo početkom avgusta izaći na mostovsku konstrukciju i početi radove i sanaciju brzih traka", rekao je direktor "Mostogradnje" Branko Knežević.
Glavna kočnica u rekonstrukciji je i dalje Akcioni plan za reseljavanje Roma, koji treba da odobri Bord direktora banke.
Slavoljub Tubić, pomoćnik direktora JP Putevi Srbije kaže da očekuju misiju i jedne i druge banke početkom februara, a da će najranije bord biti krajem februara, dodaje RTS.
"Odmah po odobrenju Akcionog plana, potpisujemo ugovor i kreću svi pripremni radovi ali prva zatvaranja Gazele očekujemo pre 1. avgusta, što se tiče "Mostogradnje".
Most Gazela trenutno je najoptrećeniji infrastrukturni objekat u zemlji kojim dnevno, u proseku, prođe 168.000 vozila iako je projektovan za 38 000 hiljada. Stručnjaci kažu da svako odlganje ne samo da poskupljuje radove, već i opasno ugožava bezbednost celog mosta.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/172010/Hitna-sanacija-Gazele
 
Ја и даље сматрам да је сулудо почети реконструкцију Газеле пре завршетка моста преко Аде. Ђилас је ту апсолутно у праву. И овако је хаос, а ако крене реконструкција, добићемо два неповезана града. Једино решење је да се поставе барже као привремено решење, само не знам колико је то изводљиво обзиром на прилазе, конфигурацију терена итд.
 
Ma tačno su natempirali da se početak rekonstrukcije gazele poklopi sa puštanjem u rad prve rekonstruisane trase beovoza, da navedu ljude sa drumskog na šinski saobraćaj :laugh:
 
Mislim i ja sam za to da se krene sa rekonstrukcijom Gazele tek po završetku mosta na Adi, ali ako je situacija takva da Gazela mora hitno da se rekonstruiše onda prosto moram da aminujem odluku o početku rekonstrukcije.
 
Hitna pomoć za Gazelu
N. V. BRKOVIĆ , 13.01.2010 20:51:19 Ocena: -.-- (Glasova: 0) Komentara: 0
STRUČNJACI "Mostogradnje" i "Mostprojekta" pregledali su u sredu Gazelu po nalogu JP "Putevi Srbije" koje je tražilo hitnu sanaciju. Izveštaj o nivou oštećenja i predlog mera koje je neophodno preduzeti u cilju regulisanja i bezbednosti saobraćaja, vozila i pešaka, biće poznat do petka.
Radnici "Mostogradnje" prvu pomoć Gazeli pružiće u okviru redovnog održavanja, koje obavljaju na osnovu ugovora sklopljenog sa "Putevima Srbije".
- Hitna sanacija biće finansirana iz sredstava koje smo namenili za redovno održavanje mosta - kažu u "Putevima Srbije". - Ovim radovima nije obuhvaćena zamena asfalta na kolovozu, jer će se to raditi u sklopu rekonstrukcije mosta. Za sada naše ekipe samo popunjavaju "udarne rupe", takođe, u okviru redovnog održavanja. "Mostogradnja" bi trebalo prvo da uradi zaštitnike između traka - razdelne parapete, da zameni oštećene delove odbojnika i zaštitne ograde na betonskoj konstrukciji. Dakle sve ono što se urušava i preti pešacima i odvijanju saobraćaja na i ispod mosta.
Prema rečima direktora "Mostogradnje", Branka Kneževića, projektna dokumentacija sa jasnim naznakama šta je potrebno uraditi - postoji, ali zbog odlaganja rekonstrukcije koje traje već dve godine, most je dodatno propao, pa je pregled bio neophodan i spolja i iznutra.
- Kolovozna konstrukcija zahteva popravku "udarnih rupa" i regulisanje dilatacionih spojnica na mestima gde su ispale iz nivoa - objašnjava Knežević. - Hitna intervencija podrazumeva i zamenu korodiranih razdelnih čeličnih ivičnjaka u brzim trakama, sanaciju ivičnjaka, uklanjanje metalnih i betonskih delova sklonih padu, kao i popravku stepeništa i vertikalnih ulaza uz stubove mosta.
Ovi radovi nisu u sklopu rekonstrukcije Gazele. Kompletna rehabilitacija mosta i prilaznih puteva, koja se finansira iz međunarodnih kredita, trebalo bi da počne sredinom leta ove godine. Odnosno, kada bord direktora evropskih banaka, EIB i EBRD prihvati Akcioni plan raseljavanja nehigijenskog naselja ispod mosta Gazela, sproveden prošle godine. Zatim bi trebalo da usledi zaključenje ugovora sa "Štrabagom" koji je posao rehabilitacije Gazele dobio na tenderu.

PANČEVAC OJAČAN
NA Pančevačkom mostu privodi se kraju prva faza rekonstrukcije koja je počela sredinom 2008. godine. Završena je zaštita svih spoljašnjih površina i ojačana je mostovska konstrukcija, a preostalo je još da se uradi zaštita farbe unutar kutija glavnih nosača. Nastavak rekonstrukcije, odnosno početak druge faze radova zavisi od obezbeđivanja novčanih sredstava.
- Prvu fazu finansirala je Direkcija za gradsko građevinsko zemljište u iznosu od 536 miliona dinara iz svojih sredstava - objašnjava Nenad Bajić, zadužen za odnose sa medijima u ovoj Direkciji. - Predviđeno je da trećinu potrebnog novca obezbedi Direkcija, a ostatak, u iznosu od 1,8 milijardi dinara, za drugu fazu, Ministarstvo za nacionalni investicioni plan, kao i AP Vojvodina koja treba da izdvoji 200 miliona dinara.
Bajić dodaje da predstoje radovi na kolovoznim pločama i železničkim kolosecima na mostu, kao i pristupnih puteva. On takođe, ističe da je u prvoj fazi most ojačan u skladu sa propisanim standardima opterećenja mostova, koji su strožiji nego ranije, što znači da je potpuno bezbedan.

BEZBEDNO
ŠEF Odseka za bezbednost saobraćaja u Ministarstvu za infrastrukturu, Demir Hadžić izjavio je da se saobraćaj na mostu odvija bez problema, ocenjujući da mediji nepotrebno dižu tenziju.
- Most je zreo za rekonstrukciju, ali bezbednost saobraćaja nije ugrožena - kaže Hadžić. - Diže se tenzija bespotrebno što je očigledno, jer saobraćaj se odvija normalno.


http://www.novosti.rs/code/navigate...azelu&kword_add=gazela, rekonstrukcija gazele
 
Obustavljen teretni saobraćaj na gazeli zbog popuštanja jednog od nosača mosta !!!
Izvor - Dnevnik tv Pink
 
Izmene na "Gazeli" zbog oštećenja
28. januar 2010. | 17:57 -> 18:08 | Izvor: B92

Beograd -- Zbog naprsline na nosaču mosta, od 17 sati izmenjen je režim saobraćaja na mostu "Gazela“ i pristupnim putevima, kažu u javnom preduzeću "Putevi Srbije".

Na beogradskom mostu Gazela i pristupnim putevima je iz preventivnih razloga izmenjen režim saobraćaja jer je primećena naprslina na nosaču mosta, rekao je za B92 Zoran Drobnjak dorektor JP “Putevi Srbije“.

Teretni saobraćaj, iz pravca Beograda ka Novom Beogradu pre mosta Gazela, preusmerava se na alternativni pravac - Kružni put R-251 i Obilaznicu oko Beograda.

Zatvara se srednja saobraćajna traka mosta za sav motorni saobraćaj, u smeru Beograd - Novi Beograd, dok će se saobraćaj obavljati brzom i sporom trakom, odnosno levom i desnom saobraćajnom trakom mosta.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=01&dd=28&nav_category=12&nav_id=407350
 
- Samo da ne dodje dan kada ce postaviti pontonac i zatvoriti Gazelu, zbog opasnosti od rusenja! Postace jbt. muzejski primerak!
 
Bruka, da sam na Mrkinom mestu odma bih dao ostavku :rolleyes:
 
Mrka u ovom slučaju nije kriv drugi su kočili rekonstrukciju,pre svega EBRD sa političkim uslovljavanjima...a i Grad je tražio da se na dira Gazela, dok se na završi nost na Adi...da budemo korektni...
 
može im se, njihove su pare :) Čekaju ljudi da se sruši most, da bi onda dali više para, sa većom kamatom xD boles'
 
2012":3e6cwyv9 je napisao(la):
Mrka u ovom slučaju nije kriv drugi su kočili rekonstrukciju,pre svega EBRD sa političkim uslovljavanjima...a i Grad je tražio da se na dira Gazela, dok se na završi nost na Adi...da budemo korektni...
Tačno tako,sećam se Đilasovih izjava kao ne sada kad završimo obilaznicu,most na adi i slično!
I šta sada?
 
Pa mislim da niko od njih nije ni znao pravo stanje mosta,a i naši sad pritiskaju banke(koje su do skora nas ucenjivale političkim zahtevima u vezi Gazele),ako ne date pare za Gazelu onda će kamioni iz Turske prema Evropi da voze nedovršenom obilaznicom,umemo mi malo da podje*******avamo kad hoćemo :kafa:
 
Ma to je samo jedna ploca pukla, i nije niposto opasno, samo sto bi se ostecenje povecalo. :grand: Nasi mostovi projektovani su da bez odrzavanja izdrze 100 godina, kad vam kazem :grand:
 
Pa ja bi verovao samo stručnjacima za mostove,jedinio su oni kompetentni da procene ali kod nas se nažalost doktori medicine mešaju u građevinu,a zapravo u poslednje vreme je postao trend da se za građevinske objekte pitaju el.tehnčari,sekretarice,menadžeri...i onda kažu Mrki kako on nema pojma (a upozoravao je!) a onda kada počne da se ruši most,samoimenovani "građevinski experti kažu ups,šta bi :shok: a bilo je i slučaja da su agronomi davali mišlenje o tome kakav Metro treba da se gradi u Beogradu...
 
"Uočena je naprslina na nosaču i odmah smo intervenisali da se zaustavi teretni saobraćaj da nosač ne bi, ne daj Bože, pukao. To ćemo srediti u narednih petnaestak dana. Zabranjen je sav motorni saobraćaj srednjom trakom ka Novom Beogradu, dok je na ostale dve trake uvedeno ograničenje od 40 kilometara na sat", rekao je Drobnjak.

Izgleda da inzenjeri odavno u Srbiji neizgraju glavnu ulogu, ovu ulogu preuzeo je Bog, po koja sekretarica ministara i kafe kuvarice u ministarstvima.
 
Vrh