Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Jel on to stvarno misli? I ja sam glasao za njega ali...ali sam shvatio da sam napravio grešku tako da neću od sada pa do daljnjeg glasati ni za koga. Ako dozvoli legalizaciju divlje gradnje (a ne sme da dozvoli ni nezadovoljavajući projekat koji je i legalan na primer zgrada koja narušava integritet vozure ulice u prevodu deo slagalice kome tu nije mesto) to znači kraj za beograd jer će 60% grada koje je sada kao kaluđerica i dalje ostati kao kaluđerica. Kuće seoske kič plastika i gipsani lavovi arhitekture umesto da prave kuće u nizu planski kao deo višnjičke banje, vidikovca i bežanijske kose :rolleyes:

Gde će im duša.... :(

Grad je jedna velika slagalica, oni su sve delove izmešali kao da kuvaju paprikaš a ne da stvaraju sebi bolje mesto za život dostojno čoveka 21. veka.
 
Себи стварају боље: провизија овде, провизија тамо... Кад је овде народ био битан и питан? :rolleyes:
 
ja biram manje zlo. Da je neko drugi na njegovom mestu, verovatno ne bi bilo tolikog napretka, samo bi se promenili nazivi ulica npr Bulevar Zorana Đinđića u Ratka Mladića :D dobro ovi srednji možda i ne bi
 
Управо то. Нажалост, и даље смо на томе да бирамо мање зло а не веће добро. :rolleyes:
 
Мислим да сте погрешно схватили причу око легализације. Постоје насеља, попут Калуђерице, која су ту већ деценијама. У питању су десетине хиљада кућа на плацевима који се воде као ливаде, за које није било других планова, а за које нема шансе да их неко поруши, па звао се он Ђилас или Господ Бог. Није се његова иницијатива односила на, рецимо, одвратна илегална (а богами често и са дозволом) надзиђивања о којима свако мало пишемо.
 
Oš' se kladimo?

jedino što neće biti legalizovano jeste ono što je završeno posle donošenja zakona i ono što se nalazi na trasi budućih infrastrukturnih projekata (UMP, SMT, obilaznica i slično), sve ostalo se legalizuje.

Beograd će stići jednog dana i do tako daleke Kaluđerice pa će biti onda kuku lele.
 
Кад буде стигао до Калуђерице плацеви ће се откупљивати као данас уџерице на Чубури, Звездари, Палилули... Договориш се са власником, па зидаш.
 
A ulice i infrastruktura i sve ostalo će samo od sebe da pređe ispod i iznad njih i živećemo srećno do kraja života.
 
Мислиш да би се без легализације будућа инфраструктура лакше изградила? Мислиш да би одржавањем постојећег стања имао право да тек тако протераш булдожер кроз неколико десетина хиљада кућа? Јеси ли ти био икада у неком од тих сателитских насеља и мислиш ли да је то реално?

Па ти у Господара Вучића имаш легалне куће које су изван регулационих линија. Једноставно, нешто се променило у плановима у односу на време када су зидане. И оне ће морати да се руше, без обзира што имају папире.

Да не схватиш погрешно - таман посла да се ја залажем за комунални хаос и безакоње, али неке штете су почињене много пре него што смо рођени и превазишле су лепе жеље. Сада једноставно на некадашњим лединама, на местима где градња није била предвиђена, али ни забрањена, постоје читави мали градови који због лакшег функционисања морају бити приведени у легално стање. Њихови становници уживају све привилегије као и остали грађани Београда (вода, струја, чистоћа, градски саобраћај, обданишта...) па је ред да, плаћајући легализацију, део уложеног врате граду. Процес легализације (тачније укњижења хиљада и хиљада зграда широм Србије) је започео у време Ђинђићеве владе тадашњи министар грађевине Шумарац, па га је после скоро сасвим умртвио Веља Илић (познат иначе по својој привржености реду и закону:lol: :lol: ).

Друго, нека само 1% тих кућа послужи као хипотека за куповину нових станова, па то је неколико стотина нових станова који оживљају посрнуло грађевинарство (данас медији јављају да је обим грађевинских радова у Србији опао за више од 40 одсто у односу на прошлу годину).

Као што видиш, ствари нису баш тако једноставне. Зар стварно мислиш да је Ђилас толики аматер?
 
sizif":8kpxyzte je napisao(la):
Није се његова иницијатива односила на, рецимо, одвратна илегална (а богами често и са дозволом) надзиђивања о којима свако мало пишемо.
Надам се да си у праву...
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=09&dd=03&nav_category=9&nav_id=379531


B92 Info Vesti Ekonomija
Mrkonjić: Gazela za nekoliko dana
3. septembar 2009. | 16:12 -> 18:48 | Izvor: B92
Beograd -- Ministar Milutin Mrkonjić kaže da obnova mosta Gazela u Beogradu može početi "za dva do tri dana", čim Evropska investiciona banka odobri kredit.

Posle oštrih kritika gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da mu republičke vlasti već osam meseci ne odgovaraju na pitanje kada će početi rekonstrukcija mosta Gazela, danas se oglasio ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić.

On je rekao da rekonstrukcija može da počne "za dva do tri dana", ako Evropska investiciona banka odobri ugovor o kreditu za taj projekat i da će posao biti završen za 22 meseca.

Mrkonjić tvrdi da tokom rekonstrukcije neće biti problema u saobraćaju i da gradonačelnik i Beograđani ne treba da strahuju od toga.

Rekonstukcija najprometnijeg mosta u Srbiji trebalo je prema rečima ministra Mrkonjića da počne još pre dve godine ali se kasnilo zbog toga što grad Beograd do pre nekoliko dana nije raselio nehigijensko naselje ispod mosta.

Međutim, kao ni gradonačelnik Đilas, ni novinari nisu dobili prezican odgovor na pitanje o tačnoj dinamici radova, jer ministar nije hteo da ih zamara detaljima.

“Rekao sam - prvih 10 meseci se radi konstukcija, a onda i kolovozne trake gore. Gazela ni jednog momenta ne treba da bude zatvorena u celini”, kaže Mrkonjić.

Međutim, građani koji se i sada svakodnevo susreću sa gužvama i zastojima na ovom mostu, ne veruju da će sve ići glatko kako kaže ministar za infrastrukturu.

Mrkonjić kaže da se na Gazeli već u toku pripremni radovi. Na pitanje zašto gradonačelenik mesecima nije mogao da dobije odgovor o početku radova i dinamici, Mrkonjić kaže da mu se Đilas nikada nije lično obratio.

“Što se tiče pisama, koje gradonačelnik tvrdi da mi je pisao, dobio sam jedno 26. avgusta i to posredno, preko Direkcije za puteve. Meni se nikad lično nije obraćao. Prema tome, nije tačno”, kaže Mrkonjić.

“Dobro, sad nije važno da li je istina ili nije istina. Mogao je da mi kaže, dođe on tu često u zgradu, al' ne svrati kod mene. Nema tu problema, ima da radimo i dalje zajedno”, uverava ministar.

Mrkonjić je rekao da će svi radovi u Beogradu za koje je zadužena Republika biti završeni u roku i zahvalio gradonačelniku na tome što mu je ukazao da na kružnom putu, koji treba da bude završen do 3. decembra, nema radnika.

“Ja sam već danas preduzeo mere da nekoga kaznim. Učinio mi je uslugu, tako je bilo i za Horgoš. Oni imaju rok. Nije dobro da stvaramo haos. Ako je bilo marketinški to je dobar marketinški potez, ali nepotreban”, ocenjuje on.

I pored ovog nesporazuma, Mrkonjić je više puta ponovio da će sa gradonačelnikom Beograda ima i nastavlja dobru saradnju.

“Ja njega smatran mojim učenikom, mojim naslednikom - graditeljskim naslednikom”, kaže Mrkonjić.
Aha, znači Đilas je Luk Skajvoker, a Mrka je učitelj :grand: Joda...a možda i pritajeni Lord Vejder koji ga mami da predje na Tamnu :notok: Stranu
 
relja":2pua6bou je napisao(la):
Aha, znači Đilas je Luk Skajvoker, a Mrka je učitelj :grand: Joda...a možda i pritajeni Lord Vejder koji ga mami da predje na Tamnu :notok: Stranu
Zapravo, Djilas je vec na tamnoj strani ali ga Joda Mrkonjic moze preobratiti na pravi put :D
 
Najbolji je mrkonjic sto kaze da ce raditi samo 2 trake u jednoj fazi rekonstrukcije i da nece biti guzve jer on ne da ili sta :p
 
Зар није било прво речено неколико трака? На крају то неколоко спаде на две а још ако буде и прекида у саобраћају...
 
Kad Mrka kaže da će raditi 2, on misli da će se raditi na dve trake.
Kad Đičas kaže da će raditi 4, on misli da će biti slobodne četri trake za prolazak kola.
4+2=6
 
“Blic” došao do pisma gradonačelnika Dragana Đilasa ministru Milutinu Mrkonjiću
Beograd je već video velike projekte koji još nisu ni započeti
Autor: E. B. | Foto:FoNet | 10.09.2009. - 05:00

djilas-ver.jpg


Rat između ministra Milutina Mrkonjića i gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa zbog najavljene rekonstrukcije najprometnijeg prestoničkog mosta “Gazele” nastavljen je i juče. „Blic“ je došao do pisma koje je prvi čovek prestonice poslao ministru.

„U mom istupu nijednom nisam pomenuo Vas lično i ne smatram da snosite bilo kakvu odgovornost za te propuste i zato me čudi Vaša reakcija. Nadam se da se niste prepoznali u nekoj od rečenica u kojima sam naglašavao da građanima ne bi trebalo obećavati ono što realno nije moguće“, stoji u pismu gradonačelnika Dragana Đilasa.
On navodi da je od „Puteva Srbije“ tražio jasan plan radova na delu autoputa sa posebnim osvrtima na „Gazelu“, ali da je odgovor dobio tek pre deset dana i da tu nije bilo ničeg novog. „Kako će izgledati narednih 12 meseci saznali smo iz Vašeg obraćanja medijima kada ste izjavili da će sve vreme biti zatvorene po dve trake na „Gazeli“ i da će se saobraćaj odvijati preko ostale četiri. Tom prilikom ste takođe garantovali da će sve biti gotovo za 22 meseca, a verovatno i pre toga. Moja zabrinutost nema veze sa poznavanjem građevinarstva, već sa brigom zbog činjenice da je Beograd već video u medijima „velike projekte“, sa tačno određenim rokovima njihovog početka i završteka, a koji do danas nisu započeti“ stoji u Đilasovom pismu.
On je podsetio da „Gazelom“ dnevno prolazi i do 160.000 vozila, kao i da će zatvaranjem dve saobraćajne trake kapacitet mosta biti manji za 33 do 50 odsto.
„Ne postoji nikakva mogućnost da to ne ostavi katastrofalne posledice po protočnost saobraćaja u celom gradu. Zato ćemo naručiti studiju nezavisnih stručnjaka“, napisao je Đilas.
Dodatnu skpesu kada je u pitanju rekonstrukcija dela autoputa Bubanj potok – Aerodrom, navodi gradonačelnik, izaziva podatak što će ovaj projekat realizovati kompanija „Štrabag“.
„Ona već mesecima radi na rekonstrukciji Kružnog puta, u dužini od 10 kilometara, a do danas je završeno svega 1,7 kilometara. Svaki put kada sam prolazio ovuda bilo je više radnika koji su zastavcima regulisali saobraćaj, nego onih koji su konkretno radili“, piše Đilas.
On se osvrnuo na izjavu Mrkonjića da je Grad pre dve godine dobio novac za raseljavanje naselja ispod mosta.
„Zamolio bih Vas da sledeći put, pre nego što Vas saradnici slažu kako je Beograd dobio tri miliona evra za raseljavanje Roma još pre dve godine i Vi iznesete takvu tvrdnju u javnost, proverite njenu verodostojnost. Za Vašu informaciju, ne da nismo dobili ni dinara, nego ćemo sami, kao Grad, participirati u rekonstrukciji „Gazele“ sa iznosom od 7,5 miliona evra. Naravno, pod uslovom da se način rekonstrukcije usaglasi sa zahtevima nadležnih gradskih službi“, završio je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.

Kako je sve počelo
Prozivku je započeo Dragan Đilas, odmah po raseljavanju nehigijenskog naselja ispod ovog mosta, nezadovoljan što “ni posle osam meseci nema jasnog plana za obnovu “Gazele”. On je takođe tada rekao novinarima da na gradilištima na obilaznici oko Beograda i Kružnom putu nije video puno radnika i mašina. Za to je prozvao JP “Putevi Srbije”, koji su nosioci ovog posla, ali se u optužbama ipak našao prvi čovek ministarstva za infrastrukturu. On je na to odgovorio da i nije bilo moguće raditi “Gazelu”, jer je Grad tek pre koji dan iselio Rome ispod mosta. Čini se da je, međutim, “kap prelila čašu” kada je Mrkonjić izjavio da Đilas “marketuje” i da je Beograd još pre dve godine dobio tri miliona evra za raseljavanje nehigijesnkog naselja.
- Kako on zna koliko mašina treba da ima na gradilištu – rekao je tada Mrkonjić.

Izvor:Blic
http://www.blic.rs/drustvo.php?id=110106

Pozorište u kući se nastavlja :kafa:
 
ТВ коктел 2...:kafa:
Заиста би требало направити црну листу грађевинских фирми (а богами и осталих које учествују на јавним тендерима) које не испуњавају своје обавезе на време и објавити је јавно да је сви виде. Тако да грађани могу да се запитају "зашто је опет изабран нпр. Штрабаг ако су од 10 послова 8 завршили са закашњењем?".:mad:
 
Vrh