Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.449
- Pohvaljen
- 49.197
На страну што се мени неће да ни у теорији подржим ниједан од ових СНС инстант пројеката - убеђују ме друг архитекта да је линијски парк права ствар и да Стојчићу треба одати признање за то, ма, нема шансе, рекох - и са те стране сам, признајем, пристрасан, али људи, дајте, суздржите се од тих идеалистичких варијанти: хиљаде људи ће купити бицикло да би ишли на Аду, оставиће кола и возиће се бусом па пешачити итд.
Колико ће их купити тротинет?
Ајде прво, благо чичи, још по неки мостић који нам треба да подигнемо, па да видимо да ли ћемо и шта ћемо овде. Што би имао стубове у води, кад их такве у Београду не градимо од 1929, нити овај пешачки у Митровици има стубове? А онда, да ли само пешачко-бициклистички? Што да не пешачко-бициклистичко-трамвајски? Можда би тај баш и довео више људи на Аду. А можда и не би, или кошта превише. Исто као кад смо писали о мосту код Бетон хале, ту може и друм и шине.
Мало озбиљније да се приступи једној тако "ситној" теми каква је градња мостова у Београду, а не овај весићистички приступ "Еурека!-претворићемо-аутопут-у-градски-булевар".
Колико ће их купити тротинет?
Ајде прво, благо чичи, још по неки мостић који нам треба да подигнемо, па да видимо да ли ћемо и шта ћемо овде. Што би имао стубове у води, кад их такве у Београду не градимо од 1929, нити овај пешачки у Митровици има стубове? А онда, да ли само пешачко-бициклистички? Што да не пешачко-бициклистичко-трамвајски? Можда би тај баш и довео више људи на Аду. А можда и не би, или кошта превише. Исто као кад смо писали о мосту код Бетон хале, ту може и друм и шине.
Мало озбиљније да се приступи једној тако "ситној" теми каква је градња мостова у Београду, а не овај весићистички приступ "Еурека!-претворићемо-аутопут-у-градски-булевар".