Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

На страну што се мени неће да ни у теорији подржим ниједан од ових СНС инстант пројеката - убеђују ме друг архитекта да је линијски парк права ствар и да Стојчићу треба одати признање за то, ма, нема шансе, рекох - и са те стране сам, признајем, пристрасан, али људи, дајте, суздржите се од тих идеалистичких варијанти: хиљаде људи ће купити бицикло да би ишли на Аду, оставиће кола и возиће се бусом па пешачити итд.

Колико ће их купити тротинет?

Ајде прво, благо чичи, још по неки мостић који нам треба да подигнемо, па да видимо да ли ћемо и шта ћемо овде. Што би имао стубове у води, кад их такве у Београду не градимо од 1929, нити овај пешачки у Митровици има стубове? А онда, да ли само пешачко-бициклистички? Што да не пешачко-бициклистичко-трамвајски? Можда би тај баш и довео више људи на Аду. А можда и не би, или кошта превише. Исто као кад смо писали о мосту код Бетон хале, ту може и друм и шине.

Мало озбиљније да се приступи једној тако "ситној" теми каква је градња мостова у Београду, а не овај весићистички приступ "Еурека!-претворићемо-аутопут-у-градски-булевар".
 
Kakve "хиљаде људи ће купити бицикло да би ишли на Аду"?! To je lažno citirao onaj dežurni spamer. Ja sam to rekao za sadašnje i buduće bicikliste. A, rasprava o mostu je samo još na forumu, Gradske vlasti du donele odluku i most je u Generalnom urbanističkom planu.

Samo ti, Relja,ovde "lažno prikazuješ stanje", jer ovde je svima jasno šta sam uzeo kao okvirno prikazivanje dužine puta do odredjene tačke. Uostalom potpuno je nebitno da li će se "duže boraviti na Adi" par minuta više-manje. Ali, je bitno da je baš to tvoj još jedan bezvezni "ključni argument" protiv mosta.

IMG_20220623_091057.png
 
Poslednja izmena:
Ovde je zanemareno da će više hiljada ljudi imati direktan benefit od ovakvog mosta, a koji neće dolaziti automobilom, busom ili biciklom. To su svi stanovnici dela blokova kojima neće biti teško da pešače nap.15min do mosta.
 
Ali će im automobili napraviti pakao svakog dana u životu, dok na Adu idu povremeno, možda i nikad.
 
Nije druga tema.
Druga tema može da bude samo za one koji ne žele da posmatraju taj kraj kao jednu celinu i uticaj tog mosta na sve aspekte života.

Ne treba graditi objekte u kraju koji je urbanistčki kompletiran, koji će privlačiti još vozila - ako se uopšte želi da se reši problem sa parkiranjem.

To je toliko logično da postaje mučno stalno objašnjavati najprostije stvari.
 
Nije urbanistički kompletiran. Po planovima starim decenijama, u Blok 70a dolazi gimnazija. Plus, tada kada je sve bilo projektovano, bilo je predviđeno i potrebno mnogo manje parking kapaciteta.

Status kvo kojim si ti zadovoljan iz nostalgičnih razloga nije poželjan, verujem, većini.
 
Pa, plan se promenio, škole su građene negde drugde.
Okretnica i njena okolina ne odgovaraju uslovima da se na njih naslanja nova saobraćajnica, makar i pešačka do koje bi ljudi dolazili kolima.
I upravo zato što je prostor tako zamišljen i tako izveden - ne treba ga dalje SILOVATI, a ovaj most je upravo to.

Verujem da bi neki odavde i u Amsterdamu odmah krenuli da budže i menjaju zatečeno, samo da im sistem dozvoljava da se iživljavaju.

Status kvo znači da sve ostane isto kao što je sada, da ostanu splavovi, kej u raspadu... nije u redu da mi to podmećeš.

Nemoj da se pozivaš na većinu dok ne skupite potpise.... a da, mrzi te.
 
Ako već danas nema mesta za parkiranje, onda će samo par ludaka dolaziti automobilom do mosta da se parkiraju. Ostali koji ne mogu bez auto-prevoza ići će preko Ade na glavni ulaz i tamo parkirati.

Ovde se namerno ili iz neznanja spinuje kako će hiljade ljudi dolaziti automobilima do mosta gde se unapred zna da nema mesta za parkiranje. Ako neki neobavešteni i dodju to će biti mali broj, pa kada vide situaciju neće više ni dolaziti.

Zato se naravno neće dogoditi neka navala sa automobilima, već će se dolaziti biciklom, autobuskim linijama i peške do mosta. A, takav dolazak ne može nikom da smeta, osim vlasnicima čamaca za prevoz do Ade.
 
Poslednja izmena:
Koliko ti Dragane ne poznaješ grad u kojem ti ne živiš, a u koji se petljaš i koliko ne poznaješ ljude koji u njemu žive i šta rade i kako se ponašaju, to je već patetično.
 
Pa, plan se promenio, škole su građene negde drugde.
Okretnica i njena okolina ne odgovaraju uslovima da se na njih naslanja nova saobraćajnica, makar i pešačka do koje bi ljudi dolazili kolima.
I upravo zato što je prostor tako zamišljen i tako izveden - ne treba ga dalje SILOVATI, a ovaj most je upravo to.
Nisu i nije. Kao što znaš, NBG ima samo 2 gimnazije i ovde je jedino moguće mesto za još jednu (koja je neophodna). Livada u 70a do A. Neta, ka Tehnomaniji, je ostavljena za to.
 
Ako bi se uklonili svi splavovi od bloka 70a do bloka 45 onda bi bilo skoro pa dovoljno parking mesta za stanare. Posle izgradnje tog mosta i jedne vece garaze pored mislim da bi bilo dovoljno parking mesta za sve.
 
Nisu i nije. Kao što znaš, NBG ima samo 2 gimnazije i ovde je jedino moguće mesto za još jednu (koja je neophodna). Livada u 70a do A. Neta, ka Tehnomaniji, je ostavljena za to.

Dobro. Neću da sporim. Uostalom, to je Agostina Neta, nije Omladinskih brigada. pričamo o neiskorišćenom placu ili tamo gde je Miškovićev servis?
Kakve to veze ima sa saobraćajnom infrastukturom? Đaci koriste javni prevoz. I da su izgradili školu, to ne bi opteretilo saobraćajnice.
 
Ako bi se uklonili svi splavovi od bloka 70a do bloka 45 onda bi bilo skoro pa dovoljno parking mesta za stanare. Posle izgradnje tog mosta i jedne vece garaze pored mislim da bi bilo dovoljno parking mesta za sve.
Da, da se uklone splavovi - bilo bi mesta za stanare - knap.
I ako tada izgradiš most, više nikada nećeš moći da obezbediš dovoljene kapacitete da se zadovolji stalno rastući priliv vozila.
Ali, ako se plaća garaža - mora zona oko nje. itd itd, i stalno se vrtimo u krug.
Plus - kako uklopiti garažu, koliko će to zadovoljstvo da dodatno košta?

Ponavljam, ako se želi da se reši problem parkiranja, onda ne treba graditi objekat koji će stalo privlačiti sve više i više vozila.
 
I bez obzira na to - ljudi i dalje dolaze i prave haos.
Rekoh ti - ne poznaješ ovaj grad i ljude koji u njemu žive.
 
"Ko na brdu ak` imalo stoji više vidi no onaj pod brdom" - Njegoš

Gradska uprava i novi Gradonačelnik su prihvatili moj predlog za most.
 
"Ko na brdu ak` imalo stoji više vidi no onaj pod brdom" - Njegoš

Gradska uprava i novi Gradonačelnik su prihvatili moj predlog za most.
Jeste, ti sa Fruške gore vidiš šta se dešava u Beogradu, argument ti je stih iz 19. veka :D

Taj što ti je prihvatio predlog je neobrazovana, teška buzdovančina, lažov i prevarant koji je samo preko SNSa i kupovinom odbornika mogao da postane gradonačelnik Beograda.
Šta je tebi krajnji argument :ROFLMAO:
 
Moje "loše rešenje" je prihvaćeno od svih najvažnijih institucija u Beogradu, kao što su Gradska uprava, Saobraćajni institut CIP, Urbanistički zavod, Direkcija za izgradnju, . . Zato i uradjen Plan detaljne regulacije koji je sada na dopuni, a ovaj most je nedavno ušao i u novi Generalni urbanistički plan.

Pogledajte prilog 139437
Ne razumeš ti šta je napisao Njegoš, a već sam napisao ko sve podržava moj predlog predhodnih godina, a sada i Gradonačelnik koji je više godina bio vlast u Novom Beogradu, pa zna šta znači most za gradjane sremske strane.
 
Poslednja izmena:
Ti stvarno veruješ u to što si napisao?
Ti stvarno imaš poverenja u institucije ove države?
:p
 
Vidi, očigledno se ne razumemo - garaža - za iznjamljivanje ili za kupovinu (kao u savskim blokovima) - možda i može da pomogne, samo ne znam kako misle da je izgrade, na koji način (a da ne bude nadzemno "estetsko ruglo", poput ovoga što tebi smeta). I četvorospratnice imaju garažna mesta, pa ih nema dovoljno.
Garaža - kao javno parkiralište sa naplatom na sat - nikako. To će da onda podrazumeva zonu - da, znam, tebi je to ok.... meni nije prihvatljivo, jer em nije pravično, em neće funkcionisati.
Kako god - most će neminovno samo dovčaliti vozila, i svi novi kapaciteti će biti premali. Ne znam kako to ljudima nije jasno. Takva je situacija na svim mestima koje privlače ljude, pored svih šetališta duž reka. A ovo je još i stambeni blok... Ne želim ovde da se ponovi ista stvar kao kod dorćolskog šetališta.
 
Bilo mosta ili ne taj deo NBGD-a ce postati nocna mora za vozila, a samim tim i za sve nas koji tu zivimo onog trenutka kada se nova autobuska stanica pusti u rad. Tako da vec sad mozemo da se oprostimo od toga da ce biti bolje ili ostati slicno stanje trenutnom sto se automobila i parking mesta tice.
 
Pa možemo da ne pravimo tu noću moru još gorom po nas, eto šta možemo.

To natrpavanje sadržaja kako kome padne na pamet je i urnisalo ovaj grad, a ovi što ih Dragan navodi "Gradska uprava, Saobraćajni institut CIP, Urbanistički zavod, Direkcija za izgradnju" su direktni saučesnici, zato što samo ispujnavaju šta im se naredi, a ništa ne odbijaju.
 
Vrh