Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Jedini rekord koji bi se ovde postavio je rastojanje između postojećeg mosta sa pešačko-biciklističkim stazama i liftom preko kojeg takođe voze brojne linije javnog prevoza, i novog pešačko-biciklističkog mosta do istog odredišta... zaokruženo na "ogromnih" 2000 metara.
 
Hajde jednostavno nemoj, 3 puta sam ucrtavao na mapi da razlika nije 2000 metara. Jeste između početne tačke dva mosta vazdušnom linijom, nikako pešačkom stazom, a sigurno ne u odnosu na celu rutu koju bi neko morao da prođe da sa savskog keja zapravo dođe peške na Adu, a ne u Radničku ulicu.

Dakle taj argument nemoj koristiti jer je stvarno i potpuno suštinski netačan.

Oko nekih stvari ima racionalnog smisla diskutovati, ali oko te brojke apsolutno ne.
 
Hajde, pročitaj još jednom šta sam napisao:
Rekord rastojanja između dva mosta. Nisam napisao "put ulicama".

To što se ovde insitira da je neophodan most - a previđa se da šetalište i sada nije uređeno na nasipu duž bloka 70A, da NBG obala nije uređena od bloka 70 do Mosta na Adi a da se uveliko planira i izvodi stambena gradnja oko toplane NBG i da će sasvim prirodno i logično doći do uređenja tog dela obale, pa će i sa te strane moći da se priđe mostu.... i da su benefiti daleko veći od jedne blesave ideje koja će urniše život u blokovima.

Ideja je po imbecilnosti na nivou BELAMa po nasipu ili one gondole od preko Ade do Banovog brda, samo su tu shvatili da su veće pare u stanovima na tom zemljištu i premestili su je na potez Kalemegdan-Ušće.... sad su izmislili nepotreban most umesto da se bave održavanjem i produženjem šetališta, splavovima, sojenicama, oštećenim nasipom, parkiranjem, bukom...

Kao da ništa nismo naučili iz štetnošti K-Disticta, Beograda na vodi itd, "Linijski park"... mora da se desi, da bi ljudi shvatili.
A onda čuveno "rodilo se, valja ga ljuljati".
 
Poslednja izmena:
Проблем великих распона је што коштају много, то није речица од 150м па да се праве мостићи као у Петрербеургу и Мастердаму на каналима. Пасареле коштају много, па се само питам, није ли мало расипнички да по том мосту могу да прелазе само пешаци и бициклисти?
 
Ako ce taj most da ucini da ljudi vise setaju i voze bicikle, a hoce, to ce poboljstati njihovo zdravlje i raspolozenje. Takve stvar inisu zanemarljive i uticaj na povecanje zdravlja ljudi treba uzeti u obzir.
 
Ko hoće da vozi bicikl i šeta, on to već radi (taj sam) i ako hoće da vozi bicikl i sa njim da ode na Adu - ima novi most, može da vozi duže (to je valjda - poenta?) ... samo da se posadi drvored u Jurija Gagarina, tj u tom delu, kao i u delu kod blokova - i milina.

A zašto ne uložiti pare u produženje šetališta, do Mosta na Adi? Obaloutvrda će se i ovako i onako kad tad graditi.
Jedina stvar koja bi trebalo da se prilagodi je neka instalacija kod toplane, i imamo šetalište do mosta. I ovako će tu uskoro da niču nove zgrade.
Sa produženim šetalištem, još jednom spriralnom rampom na Mostu na Adi se dobija daleko, daleko više, a ne pravi se haos sa parkiranjem u blokovima.
Osim ako je nekome vrhunski argument "mrzi me da se više krećem, hoću baš tu".
 
Onaj ko hoce automobilom da dodje u blok i camcem da predje na adu to vec radi. A koliko znam ne stvara se neka guzva zbog toga u bloku. Ako argument treba da bude da pesacim uz automobile nekoliko kilometara da bi dosao do parka i tu setao umesto da od starta ne setam uz automobile biram to drugo.
 
Pa zato što ljudi i ne dolaze kolima da bi se vozili čamcem jer bi morali da plate plate 200 din po osobi (ili koliko je sada cena) kartu za čamac.
Nego lepo pređu kolima preko Mosta na Adi parkiraju se na Makiškoj strani, besplatno.
I ne moraju da jure poslednju vožnju uveče.

Ali će dolaziti kolima u blokove kada bude besplatan prelaz preko mosta.
I onda će nastati još veća gužva na parkinzima, i onda beskonačna spirala problema koji se ne mogu rešiti.
 
To nije rešenje, to je opterećenje za stanare. Ponovljeno toliko puta, evo još jednom.

I kapaciteti više nikada neće moći da zadovolje potražnju za parking mestima, nakon izgradnje mosta.
Tada nastaje haos, jer država kod nas toleriše divlje ponašanje građana koji se snalaze kako znaju i umeju zbog problema koje je upravo država izazvala. Viđeno milion puta.

U ostalom, zona u prostoru 2-spratnica i 4-spratnica ne može da funcioniše. I zbog kontrole i zbog toga što je potražnja za parking mestima i ceo dan i celu noć.
Onda nastaje divljaštvo.

I to su samo neki od problema koje bi most doneo. Ne treba nam to.
 
Poštujem @relja što autentično braniš svoje stavove, ali argumenti koje navodiš su uvek jednostrani, ne gledaš objektivno na stvari uopšte.

Uvek kad daješ predlog, eto kao slučajno ne možeš da vidiš i mane te strane, a drugoj strani predviđaš "nerešive probleme", a koji su već rešeni svugde negde po gradu i koji su trivijalni (ali naravno, koštaju).
 
Čekaj, kako misliš "argumenti su mi jednostrani, ne gledam objektivno na stvari"?
Šta tu nije objetivno? Jel postoji problem parkiranja - da, postoji. Da li će most gerenrisati nova vozila u tom kvartu - naravno da hoće. Koja su rešenja te situacije? Garaže, zona? 1 - nova mesta nikada neće biti dovoljna, jer će se broj novih vozila samo povećavati, 2- zona je finansijsko opterećenje za stanovnike, samo zato što im je neko doveo još vozila u kraj, a i to im ne rešava problem. Kažeš da su problemi rešeni u gradu pa - em nisu rešeni, nigde, em što ako negde već postoje - ne treba ih praviti tamo gde ih još uvek nema u toj količini... Kad ne možeš naći parking mesto na Banjici, Miljakovcu, Zemunu... nigde nije rešeno, i problem se samo širi.
Prostor je ograničen, ispod zemlje je pesak i podzemne vode... izgradnja te garaže da valja će tek da košta, mimo mosta... Ovaj deo grada je urbanistički zaokružen, i opet "puca", bilo bi suludo zidati nešto novo što će tek da ga urniše.
O divljem ponašanju naših ljudi koji se snalaze u haosu tek možemo da pričamo.

Pa kada se projektuje, uvek se u obzir uzima najnepovoljnija varijanta, pa se još uveća za neki stepen sigurnosti.
Bar je tako bilo u moje vreme, ne znam kako je po Bolonji i po ovim kursevima za sve i svašta...

Samo se meni ovde čini da svi gledaju samo i jedino kako da prepešače po neki put, kad im dođe, na Adu, a zanemaruju sve ostalo.

Jedino rešenje je u ovom slučaju je - ne stvarati problem. Ne graditi taj most. Nije ni prioritet.
 
Ali ti ne vidiš da već sad problem sa parkiranjem i te kako postoji, samo si ti spreman da ga ignorišeš i da tvrdiš da će se tek pojaviti. NE SME biti prihvatljivo parkiranje na svim trotoarima svugde, kao što je trenutno slučaj.

Recept je krajnje jednostavan:

- stubići na svim trotoarima
- SPRATNE garaže na mestu okretnica u Oml. Brigada i A. Neta
- zona, za koju je apsolutno nebitno da li stvara "dodatan trošak" stanarima, jer je srazmerno mali u odnosu na opštu dobit. I ne, nije gužva najveća kad prođe 21h, nego u periodu od 17:30 do 21h, kada svi sa posla dolaze tu na piće.
 
Aman - već imamo stubiće, pa i čuvare, pa i patrolu komunalne koja redovno u 20:00 krstari nasipom, pa opet imamo vožnju i parkiranje na šetalištu.
Sistem NE FUNKCIONIŠE. Vidi se na hiljadu primera - splavovi, sojenice, kiperi na nasipu...
Ne funcioniše zato što se planovi prave prema željema investitora sa vezama u vlasti, zato što se menjaju zbog populističkih ideja političara, zato što su institucije postale protočni bojleri za sproveđenje nečijih interesa, umesto za zaštitu javnog. I ovaj most je primer toga, i komecijalizacija Ade.

Kolike treba da budu te "spratne garaže"? U zemlju ne mogu duboko, u vis - da li stvarno misliš da ljudi iz zfrada odmah pored treba da čuju škripu i brundanje automobila koji prolaze kroz garažu, kao u tržnim centrima? Pa garaža kod pijace nije zaživela, kamoli će ova. Nama kanaliyaciaj ne može da primi vodu svakih par godina posle jačeg letnjeg pljuska, mi smo morali par puta da ispumpavamo vodu iz okna lifta... mogu da zamislim te podzemne garaže....
I bitno je da li zona stanarima pravi trošak. Stanari su se već pobunili protiv cele ove priče.
Ja sam prvi tu prestao da dolazim uveče kolima (u društvu ;) ) kasno uveče jer - mesta nema.
Samoživo je reći "nije bitno", zato što te mrzi da koristiš postojeći most.

I još jednom da ponovim - ta parking mesta će biti potrebna zbog ljudi koji DOLAZE sa strane... isti ti istim tim svojim kolima već sada mogu preko novog mosta na Adu... Ili prevozom. Nije u redu da stanari moraju da POČNU da plaćaju kartu u zoni zbog ljudi koji tu dolaze kolima, a sada mogu dikertno na krajnje odredište.
To šatro "dobijaju" oni koji tu ne žive, ali oni već imaju rutu do odredišta - Most na Adi, UMP, NBG bulevare, a ogroman problem se stvara ljudima koji tu žive. Ta "dobit" je lažna, ako ljudima koji tu žive pravi pakao od života, zarad nekoga ko bi da povremeno, kad mu se ćefne, ima alternativu pored već postojeće trase.
 
Poslednja izmena:
Ne slažem se sa ogromnom većinom iznetih tvrdnji. Malo i spinuješ, deluje namerno.

Parking je problem u bloku, danas, tako da ne pričam o vožnji po nasipu. Već sam ti rekao ranije da je SVAKI trotoar u bloku 70a popunjen automobilima 24/7.

"škripa u garažama" - to me mrzi da komentarišem. Garaža pored pijace nije za tu namenu pravljena uopšte.

DEO stanara se pobunio (između ostalih i moj frizer, koji nije onako baš najpametniji lik, ali šta ćeš, demokratija).

Stanari dobijaju ono što nemaju, a to je NORMALAN parking danas.
 
Šta sam ja spinovao? Ništa, nego nemaš odgovor na argumente.
Mrzi te da komentarišeš. mrzi te da korstiš most na Adi. Ali ne smeta ti da drugima natovariš problem u životu da bi povremeno prešao peške na Adu.
Idi, pa objasni ljudima koji tamo žive da je zona dobra za njih. Obajsni im kako je
1- nije gužva najveća kad prođe 21h, nego u periodu od 17:30 do 21h, kada svi sa posla dolaze tu na piće
i
2 - da je SVAKI trotoar u bloku 70a popunjen automobilima 24/7
Jer to si ti pisao.
Sa takvim pristupom se ne može sagledati i razumeti problem.
 
Poslednja izmena:
Šta je sporno u tome šta sam napisao? Gde vidiš kontradikciju? Prva stvar se odnosi na regularna parking mesta, tako da ne pravi se naivan, ako živiš tu, morao bi da znaš da je upravo takva situacija. "Parking mesta" na trotoaru uopšte ne posmatram kao takva, jer to i nisu.

Dalje, objasni ti ljudima koji žive tu da zona nije dobra po njih, jer ja ih znam sasvim dovoljno koji je žele, kao i u blokovima 21 i 22 npr.
 
Nemoj sad ti da se praviš naivan kada ti je predočeno da sam sebe demantuješ.
Evo, danas, sreda, "spor dan", kod mene sam čak i našao parking mesto između 18 i 19, verovatno su ljudi počeli da koriste odmore, baš na ovoj našoj okretnici u 20:10
IMG_20220622_202210.jpg

sve popunjeno, penju se i na trotoar. A na Savi i nema baš neke gužve, kao što zna da bude u ovo doba godine.

Ništa, ti onda skupi te tvoje "koje poznaješ" pa napravi peticiju za uvođenje zone.
Ja nemam šta ljudima koji tamo žive da objašnjavam, oni su objasnili meni, oni su organizovali peticiju protiv ove budlaštine.
A vi što vas sve mrzi, vidite šta ćete.
 
Pozdrav od nas što nas sve mrzi :)
 
Parking je problem u bloku danas, . . . SVAKI trotoar u bloku 70a popunjen automobilima 24/7.
Ako već danas nema mesta za parkiranje, onda niko neće dolaziti automobilom, pa neće ni biti povećanja saobraćaja zbog mosta. Možda u početku neko i pokuša, ali ako ne može da se parkira, onda jedino može da ide preko mosta na glavni ulaz u Adu.

Drugo, već sam ovde više puta napisao da može da se pojača javni prevoz od opštine NBG do mosta i preusmere sezonske linije "Ada" od Zemuna i B.Kose tako da idu do okretnice kod budućeg pešačko-biciklističkog mosta.

A, biciklistima sa sremske strane će biti mnogo lakše i brže da dodju do Ade. Koliki je to broj i koliko će još ljudi kupiti bicikle radi ovog mosta, to mogu samo da pretpostavljam, ali verovatno se radi o više hiljada beogradjana.
 
Poslednja izmena:
Jeste, naši vozači su poznati po tome što odustaju od traženja parking mesta i parkiranja automobila gde god je to moguće :LOL:

Da da, baš će korisnici javnog prevoza da idu kraćom linijom i da pešače dužim putem preko reke i preko Ade, umesto da uštede vreme u putu i duže borave na Adi koristeći linije koje dovezu do Radničke....

Više hiljada beograđana će kupiti bicikle zbog mosta? :D Reče čovek koji je pretpostavljao da će putnici voza iz Novog Sada dolaziti u Beograd zbog Ade i ovog mosta, silaziti na železničkoj stanici Novi Beograd - pored mosta na Adi, da bi preko pešačko biciklističkog mosta u Omladinskih brigada došli na Adu :)
Ovo je najapsurdnija tema na forumu. :LOL:
 
Opet uobičajne i očekivanje podmetačine i laži, jer "više hiljada beogradjana" se odnosi na broj sadašnjih biciklista i potencijalnih. Svima je to jasno šta sam hteo da kažem, osim dežurnom spameru.

A, nema nikakvog dužeg pešačenja preko mosta, jer to nije duži put do glavne plaže od bas stanice u Radničkoj. Čak i ako je potrebno par minuta više to će ipak biti preko mosta sa kojeg će se uživati u pogledu na reku i grad.

Ovde se samo razmatra jedan vidi dolaska do mosta, a to je automobilom i priblem parkiranja. Kad vozači shvate da nema mesta ili da je teško naći mesto za parkiranje neće ni dolaziti do mosta.

Ali, postoje i ljudi koji već sada dolaze autobusom i dolaziće ih sve više ako se poboljšaju linije do mosta. Osim toga se zanemaruje više hiljada biciklista sa sremske strane grada, a most je namenjen i sadašnjim i budućim biciklistima.
 
Poslednja izmena:
"Nisam to rekao...." :)
"Vozači da shvate"
Koliko ti samo ne poznaješ Beograd, Dragane, pa ima više da se pešači, gore-dole, preko Save gde duva vetar, ima više semafora dok se dođe prevozom do okretnice, okretnica je minijaturna i već preopterećena sa tri postojeće linije, ti bi da da ih dodaju još....
Apsurd do apsurda.


Nego, jesi podsetio dr Šapića na obećanje?
Već je demantovao da je ikada pričao da neće sa SNS, već je demantovao da je hteo da predoloži zabranu vožnje u špicu sa samo jednom osobom u kolima... :)
Požuri Dragane, da ne demantuje i da je ikada išta pričao za most...
 
Šapića ću da podsećam u septembru, jer prvo mora da formira Gradsku upravu i upozna se sa poslom Gradonačelnika. Okretnica je dovoljna, jer se tu neće zadržavati autobusi. A, "nema više da se pešači" preko mosta, već ima manje do ove tačke na Adi u odnosu na bas stanicu u Radničkoj.

IMG_20220623_091057.png
 
Poslednja izmena:
Da li će Gangula doživeti septembar na mestu gradonačelnika? Bolje požuri...

A što se tiče merenja, prvo izabrao si proizvoljnu tačku na Adi - na stazi iza plaže i, drugo, namerno si malo skratio i nisi računao rampe mosta, treće - od stanice u Radničkoj postoji izbor - možeš da biraš gde ćeš na Adu, da li ćeš na "adsku" ili na Makišku stranu, četvrto - vreme putovanja preko Radničke je znatno kraće, (umesto prevozom kroz Omladinskih brigada kroz semafore i posle peške), vreme boravka na Adi je duže....
Na okretnici se autobusi zadržavaju zato što se drže reda vožnje.
Još jedno lažno prikazivanje stanja.
 
Vrh