Aman - već imamo stubiće, pa i čuvare, pa i patrolu komunalne koja redovno u 20:00 krstari nasipom, pa opet imamo vožnju i parkiranje na šetalištu.
Sistem NE FUNKCIONIŠE. Vidi se na hiljadu primera - splavovi, sojenice, kiperi na nasipu...
Ne funcioniše zato što se planovi prave prema željema investitora sa vezama u vlasti, zato što se menjaju zbog populističkih ideja političara, zato što su institucije postale protočni bojleri za sproveđenje nečijih interesa, umesto za zaštitu javnog. I ovaj most je primer toga, i komecijalizacija Ade.
Kolike treba da budu te "spratne garaže"? U zemlju ne mogu duboko, u vis - da li stvarno misliš da ljudi iz zfrada odmah pored treba da čuju škripu i brundanje automobila koji prolaze kroz garažu, kao u tržnim centrima? Pa garaža kod pijace nije zaživela, kamoli će ova. Nama kanaliyaciaj ne može da primi vodu svakih par godina posle jačeg letnjeg pljuska, mi smo morali par puta da ispumpavamo vodu iz okna lifta... mogu da zamislim te podzemne garaže....
I bitno je da li zona stanarima pravi trošak. Stanari su se već pobunili protiv cele ove priče.
Ja sam prvi tu prestao da dolazim uveče kolima (u društvu
) kasno uveče jer - mesta nema.
Samoživo je reći "nije bitno", zato što te mrzi da koristiš postojeći most.
I još jednom da ponovim - ta parking mesta će biti potrebna zbog ljudi koji DOLAZE sa strane... isti ti istim tim svojim kolima već sada mogu preko novog mosta na Adu... Ili prevozom. Nije u redu da stanari moraju da POČNU da plaćaju kartu u zoni zbog ljudi koji tu dolaze kolima, a sada mogu dikertno na krajnje odredište.
To šatro "dobijaju" oni koji tu ne žive, ali oni već imaju rutu do odredišta - Most na Adi, UMP, NBG bulevare, a ogroman problem se stvara ljudima koji tu žive. Ta "dobit" je lažna, ako ljudima koji tu žive pravi pakao od života, zarad nekoga ko bi da povremeno, kad mu se ćefne, ima alternativu pored već postojeće trase.