Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Valjda će napraviti neke stepenice/rampu da ne mora da se pešači u krug kao kod Beton Hale... Ako bajsevi moraju u krug, pešaci mogu da se uključe i preko neke rampe sa strane.
 
Ha, pojavila se i nova varijanta mosta.
pesacko_biciklisticki_mod_ada_novi_beograd_201122_tw1024.png
pesacko_biciklisticki_mod_ada_novi_beograd_2_201122_tw1024.png
 
"Kada je reč o parkiranju, parkiranje u regulaciji Ulice Omladinskih brigada se zadržava, dok se na poziciji otvorenog parkinga na kraju ove saobraćajnice uz Savski nasip, planira dvoetažno parkiralište sa oko 140 parking mesta. Osim za parkiranje stanara okolnih zgrada, parkiralište će biti korišćeno i od strane onih koji će do planiranog mosta dolaziti sopstvenim automobilom a dalje nastaviti pešice ili biciklom, stoji u planu."

Srećna parking zona svima koji slave.
 
Ha, pojavila se i nova varijanta mosta.
Urbanisti samo daju predloge, a konačan izgled mosta će biti u usvojenom Projektu za ovaj most.
U ovom planu ima nekih izmena, pa dvoetažna podzemna garaža je sada zamenjena sa dvoetažnom nadzemnom garažom - što je mnogo realnije. A, širina mosta je sada 8m u odnosu na 6m u bivšem planu.
 
Poslednja izmena:
U sledećoj verziji, osim hitnih službi, taj most sada naprasno proširen sa 6 na 8 metara širine, će biti otvoren i za laka dostavna vozila.
Naravno da garaža na tom mestu može da bude samo iznad zemlje, mic po mic dolazimo do priznanja realnosti - garaža je za one koji kolima dolaze do mosta, ne može da se gradi ispod zemlje (pokazale poslednje letnje kiše... ponovo) ... sledeće je parking zona do 21h u dvospratnicama i četvorospratnicama.

A samo treba pročitati prve strane nacrta... papir sve trpi.
 
Realno to im je od starta i bio cilj. Most je dobra stvar generalno, a od težine kompromisa će zavisiti reakcija komšiluka koji je sve bolje organizovan.
 
Realno, od početka im je cilj komercijalizacija Ade, a šta će da devastiraju usput, to je manje bitno.
 
S tim što će ta zona da proizvede divljaštvo po celom bliku 70 i 45. Taj prostor nije zamišljen da se tu naplaćuje parkiranje.
 
Kao ni bilo gde u gradu - nigde izvorno nije bilo zamišljeno da se naplaćuje parkiranje, kako ti kažeš, odnosno da se ograničava vremensko parkiranje vozila ljudima koji nisu stanari nekog konkretnog komšiluka.

Ali šta ćeš, vremena se menjaju.

Lično, jedva čekam da naprave makar tu jednu garažu i da (za)kupim parking mesto.
 
Ne bih voleo da se tu plaća parking jer onda će nastaviti i po drugim blokovima.
A NBG je cool baš zato jer ima neke sadržaje a uglavnom je besplatan parking.

Uvođenjem zone mnogi koji iznajmljuju stan ne bi imali parking dok ih ne prijavi vlasnik stana, a znamo da vlasnici stana ne prijavljuju stanare. Desilo se mom kolegi da odjednom ne može da parkira auto ni blizu zgrade jer stanodavac ne želi da ga prijavi.

Da ne pričam o tome što kada vam dođu prijatelji, rođaci i slično, morali bi da plaćaju parking. Recimo dođu vam rođaci iz drugog grada i moraju na kratko da se parkiraju ili plaćaju lude cifre za duži period. A realno nije NBG baš širi centar grada pa da se cimate oko parkinga i plaćate.


Imam još primera ali da ne davim.
 
@mp3mp3 - meni su oba primera neadekvatna.

Sad, problem je što neko nekoga ne prijavljuje kao podstanara, pa ćemo to da rešimo na taj način, a ne da se u korenu reguliše legalno stanovanje?

U drugom primeru sa rođacima - postoji pregršt opcija - da plate par sati (ne bih se složio da su cene sulude), da parkiraju u plavoj zoni koliko im je volja, da ostave kola van lokacije gde je veliki pritisak na slobodno parking mesto i sl.

Nije tema, ali zona donekle motiviše ljude koji drže kola 99 posto vremena na parkingu, da ih ne poseduju.
 
@ccc - ok, ti polaziš od sebe i svojih potreba, ali tu i završavaš. Samo ne uzimaš u obzir kako će se drugi ponašati i kako će grad to da sprovodi.
A sprovodiće - isto kao i sada ulazak kola na nasip, tj - nikako. I neće biti kao u zoni centru grada, biće gore nego na npr Miljakovcu.
Blokovi su projektovani za stanovanje, tako su projektovana i parking mesta... pa danas imamo situaciju da se stanari parkiraju na trotoaru duž internih saobraćajnica ispred svojih četvorospratnica. Doduše, nikome ne smetaju osim sami sebi, i komunalnoj koja povremeno zađe da naplati kazne. A sada bi ta mesta postala, a su trenutno "nelegalna" ali u praksi neophodna postala - zona. Koji apsurd.
"Vremena se menjaju", to je tačno. Ali ako se "vremena menjaju" to ne znači da treba devastirati prostor i život stanara.Jer ovo nije nikakava neophodna svar, ovo je čisto rasipanje novca.
Argumentacija, na početku predloga nacrta, lepo objašnjava o čemu se radi. Sumanuto. Papir trpi sve.
 
@ccc 50% stanovnika NBG su podstanari.
Hajde da im uvedemo i plaćeni parking.

Treba nešto da ostane i besplatno, sve plaćamo.
 
Овај мост је супер идеја и било би супер да се изгради. А комшије из суседних блокова због сплавова имају много већи проблем са паркирањем него што ће представљати тај мост. Исто као и када се изгради пословна зграда у крају па нема довољно паркинг места у оквиру зграде и користе околне паркинге станара који су бесплатни па се сви паркирају где стигну, тротар, трава, пешачка стаза. Свуда само да се не паркирају на улици и да не ометају проток аутомобила, а дечија колица мораш по сред улице да гураш јер су аутомобили на тротоару. Али то је за другу тему.
 
Imaće veći problem zbog mosta, nego što imaju sada zbog splavova.
Ponavljam - ovo se radi zbog krčenja i komercijalizacije Ade, u kasnijoj fazi. Nije širina potencijalnog mosta naprasno proširena "zbog hitnih službi".
Poslovna zgrada ili "pešačko/biciklistički/hitnoslužbeni" most na ovom mestu je ista priča - nepotrebno natrpavanje sadržaja i silovanje već ranije urbanistički zaokruženog prostora.
Argumentacija sa početka nacrta to dokazuje.
 
Povećana širina mosta za 1/3, tj. sa 6m na 8m, a bez nekog obrazloženja je malo iznenadjenje - bar za mene. Tako se povećava i presek mosta, a on će biti "veći i jači", pa će imati i veću nosivost - što ćemo da vidimo u projektu.

Mogu samo da napišem neku špekulaciju oko ovog povećanja, jer će to svakako povećati i cenu izgradnje mosta. Sada se u planu pojavilo Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije radi nekog obližnjeg navoza i pristupih puteva. Možda su oni tražili da most bude "jači" i da ima veću nosivost radi nekih njihovih vozila, a kakva ima i Policija.
 
- ljudi neće dolaziti kolima do mosta - nacrt kaže da se to očekuje
- neće biti problem parkiranja - nacrt kaže da će se graditi garaža zbog povećanog broja vozila
- most će biti lagana konstrukcija, samo za pešake i bicikliste - nacrt kaže da će biti i za motorna vozila
- garaža će biti podzemna, neće smetati - nacrt kaže da će garaža biti nadzemna

Tek ćemo da vidimo šta se sve valja iza ove "ideje".
 
Ja se bojim da će ovo postati most za automobile jer šta će sprečiti bahatog vozača kakvih ima puno da samo oni "časkom prođu".
Mnogo je primera u gradu puteva koji nisu predviđeni za automobile pa se automobili kreću, primer je Savski nasip gde voze prečesto i sve gušće.
 
Vrh