Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Ово једино што кошта доста а нема неки претерани ефекат.
Ne znam na osnovu koje Studije si to zaključio, a videćemo koliko hiljada gradjana iz opština Novog Beograda, Zemuna i Surčina će dnevno prelaziti most u toku letnje sezone, pa i nešto duže, nap. u toku 6 meseci.
 
Чињеница је да овај мост неће нешто много проблема направити - малтене једини корисници ће опет бити људи из околник блокова који дотле колима неће ни ићи, а људи који иду колима ће вероватно да оду свакако с друге стране на "главни улаз" јер им је тако лакше да дођу до садржаја - цела та страна Аде је празна свакако.
Osim ako reč "činjenica" nije u međuvremenu dobila neko novo i drugačije značenje..... Ali navikli smo, ovo je arhitektonski forum.

Zajednička akcija je, kako kažu na FB strani, uspela da prikupi više potpisa nego pre dve godine. Ljudi iz blokova su sve više svesni šta im se sprema. E to jeste činjenica.
 
Ne znam na osnovu koje Studije si to zaključio, a videćemo koliko hiljada gradjana iz opština Novog Beograda, Zemuna i Surčina će dnevno prelaziti most u toku letnje sezone, pa i nešto duže, nap. u toku 6 meseci.
A da li je rađena nezavisna studija uticaja mosta na taj deo Novog Beograda, ili je u nacrt unešeno samo gledište predlagača, naravno afirmativno za njegovu ideju?
 
U tom članku se navodi da su "poslali 3.500 primedaba" ?! . . ali, verovatno je to ustvari broj sakupljenih potpisa pošto nigde nema broj potpisnika tzv.peticije pa ni na njihovoj FB stranici. Možda zato što su najavljivali više od 10.000, a sakupili su 3.500 u odnosu na 8.000 prošli put ili samo 44%.
Sakupili su daleko manje potpisa, a na FB stanici piše da imaju preko 10.000 zajedno sa "prvom fazom", tj. sa potpisima od pre dve godine. Ali, to više nije bitno za izgradnju mosta.
 
Poslednja izmena:
Dragane, hajde već jednom prekini sa tim udbaškim cenzurisanjem i izvrtanjima kao ti odgovara.
Zna se kako se objavljuju invormacije: citat i izvor, a ne proizvoljna tumačenja i prepričavanja kako tebi odgovara.
Ovo je 21. vek i doba interneta, sve može da se proveri.
I posle tvog pokušaja podmetačine sa peticijom građana od pre dve godine sve što napišeš se ovde uzima sa velikom dozom rezerve.
 
Zajednička akcija je, kako kažu na FB strani, uspela da prikupi više potpisa nego pre dve godine. . .
Relja, ti si samo pomenuo njihovu FB stranu, pa sam i ja dao takav "izvor", a peticiju sam tačno ocenio.
Uostalom neću više da se zamajavam sa njima, jer sam počeo da radim na drugom projektu koji će omogućiti bolji pristup mostu. :)
 
Ne znam na osnovu koje Studije si to zaključio, a videćemo koliko hiljada gradjana iz opština Novog Beograda, Zemuna i Surčina će dnevno prelaziti most u toku letnje sezone, pa i nešto duže, nap. u toku 6 meseci.
Али то ће бити преласци у рекреативне сврхе, од блокова до Аде.
Нама треба бициклистичка инфраструктура којом би могли грађани да задовољавају своје свакодневне потребе попут одласка на посао и сл.
 
Ко смо ми а ко сте ви? Мост изгледа највише треба некоме да заради на њему, а некоме да каже "утрошили смо лепе паре у бициклистичку инфраструктуру". Ефекат овог моста није задовољављјући да оправда трошкове његове изградње.
 
Dragan hoće most da može samom sebi da priča kako je izgrađen na njegovu inicijativu i zalaganje.... i to je sve.
Čovek se "radi na projektima" - u svojoj glavi.
A to što se ljudima u tom kraju diže kosa na glavi na pomisao o posledicama, to ga ne zanima, on živi na Fruškog Gori.

Šapić će naravno da se pre bavi ovim levim mostom koji ništa ne rešava nego proširenjem Bulevara kraja Aleksandra, završetkom Bulevara patrijarha Pavla...mostom kod Ade Huje, rekonstrukcijom Pančevca, završetak T6, proširenjem ulica niz Bežanijsku kosu... Tošin bunar.... itd. itd. Čak ni otpušavanje slivnika, koje je bio letos najavio.
Jer - tako je lakše.
Lepa tema za skretanje pažnje i bombardovanje građana brigama i problemima.
 
Odluku o izgradnji mosta je donela predhodna gradska uprava, a ova će da sprovede projekat u delo i izgradi most.
Inače, naravno da mi je bitno ostvarenje moje ideje, jer to je moja zadužbina. :)
 
Па ваљда је иста власт, са персоналним променама :D Дуго се причало о мосту. Није лоше, али није ни у 20 најприоритетнијих инфраструктурних пројеката у граду. Ево из главе могу да набројим прече:
1. проширење Деспота Стефана између Цетињске и Џорџа Вашингтона;
2. проширење Макензијеве, Цара Николаја другог и Жичке, тј. потез Славија-Војислава Илића;
3. спајање Владимира Поповића и Николе Тесле;
4. изградња Т6 од кванташа до кружног тока;
5. изградња УМП тунела до Аутокоманде као и даље трасе УМП до Панчевца;
6. реконструкција Панчевца;
7. проширење Драгослава Срејовића и даље Јованке Радаковић до Миријевског венца;
8. проширење Mиријевског Булевара у делу на Палилули са разделинм острвом;
9. проширење Тошиног бунара од аутопута до Земуна;
10. проширење Угриновачке од 22. октобра до поштанског дистрибутивног центра;
11. веза Пупиновог булевара са Угриновачком;
12. пуна детелина на петљи Змај;
13. приступне саобраћајнице Прокопу из правца аутопута;
14. проширење Драгана Манцеа и спуштање тролејбуса до Прокопа;
15. железничка обилазница са мостом преко Дунава код Винче;
16. трамвајска пруга кроз Марка Христића за бржу везу Јурија Гагарина и моста преко Аде;
17. подвожњак испод брзе пруге за везу булевара Црвене армије и Булевара уметности;
18. проширење Јужног булевара од Максима Горког до стадиона ФК Обилић (идеално би било да се поруши стадион и булевар изађе на Војислава Илића код АТШ);
19. проширење Булевара Краља Александра од Цветкове Пијаце преко Устаничке скроз до Малог мокрог луга све са новом окретницом трамваја и аутобуса;
20. СМТ
21. мост Котеж-Дорћол у продужетку Тадеуша Хошћушка са трамвајском пругом;
22. проширење Зрењанинског пута на суженом делу кроз Борчу;
23. мост у продужетку Цвијићеве до Крњаче;
24. мост Земун-Борча у продужетку Стевана Марковића;
25. проширење Душановачког моста са новом петљом;
26. продужетак Мокролушке од Маринкове баре преко Душановца до Аутокоманде;
27. тзв. Нова Кумодрашка у продужетку Пека Дапчевића;
28. магистрала-аутопут од Остружнице до Обреновца;
29. мост преко Аде Хује;
30. нови булевар од Крњаче преко Котежа и Борче до Збега паралелно са Зрењанинцем
...
 
Pišem ja po drugim temama, pa da primenim analogiju i na ovu: dobićemo mi igračku od metroa da bi se reklo da imamo metro, 'Unutrašnju obilaznicu' zato što nemamo UMP ni SMT, kaldrmu da ne bismo vozili po ravnom asfaltu, kozje staze sa svežim asfaltom i novim kolosekom samo da se ne uradi eksproprijacija i napravi pravi bulevar... i most za bicikliste umesto značajnog ulaganja u biciklizam za triput manje para.
 
Nisam bio na raspravi, ali mi je preneto da je Stojčić kao predsednik komisije za planove bio veoma bahat dok su anonimni članovi komisije za planove čija imena ne znamo jer nigde nije objavljeno su ćutali kao zaliveni. Čak je u jednom trenutku i napustio sednicu a to nije uneto u zapisnik. Posle nekog vremena se vratio na sednicu. Ono što su mi građani iz blokova preneli je sledeće:

"IIspostavlja se da jedan navodno od najprimarnijih razloga za izgradnju mosta i vezu kroz ulicu Omladinskih brigada predstavlja namera da naprave vodovodnu vezu iz Makiša preko ulice OB u bloku 70 radi snabdevanja novih naselja, kao sto su IMT! To je bio kazu razlog zasto su posle resenja komisije posle ranig javnog uvida kada su duz ulice OB izbacili, a potom vratili u granice PDR za vreme javnog uvida."
 
Ne znam, ali je pretpostavka logična.
Screenshot (45).jpg

Samo - na karti se vidi da cevovodi pijaće vode (plavo) preskaču Savu samo preko mostova (logično) i koliko je mreža u bloku 45 bliža pogonu u Makišu od zaoblilaznog puta do mosta u Oml. brigada. Ako je vodovod taj primarni ali tajni :) razlog, i ako se radi o pijaćoj vodi iz Makiša a ne o sirovoj koja se vuče na B. kosu na preradu (Vučko napisa da se priča o vezi sa Makišom), onda bi bilo logično da taj rečni prelaz prave na makiškom špicu Ade, zar ne? Imam neki polu zaključak, ali bih voleo da prvo neko ko zaista nešto zna o vodovodu napiše pare reči...
 
Nemam nikakve detaljnije informacije i nemam stav o ovome da li je slobodno tumačenje građana koji su protiv mosta i garaža u blokovima ili je zaista osnovan razlog. Čim budem imao neke konkretne informacije stavljam ih ovde.
 
Toliko o tome da neće biti gradnje i komercijalnih sadržaja na Adi i da će most služiti jedino pešacima i biciklistima




Četvrtak, 02.02.2023. u 14:15
P.O.
Beogradski zoološki vrt se premešta na Adu Ciganliju

Beogradski zoološki vrt koji se na Kalemegdanu nalazi od osnivanja 1936. godine, biće premešten na Adu Ciganliju, pišu beogradski mediji.

Kako navode u Upravi Grada Beograda, prvi čovek prestonice Aleksandar Šapić, sutra će sa saradnicima, Markom Stojčićem i Robertom Đukićem, posetiti Adu Ciganliju, odnosno Adu Safari, gde će ubuduće biti životinjsko carstvo.

Za sada, još uvek nije poznato šta će biti na mestu današnjeg Vrta dobre nade ispod Beogradske tvrđave.

Beo zoo-vrt osnovan je 12. jula 1936. godine, a predstavlja najveći i najstariji zoološki vrt u Srbiji. Osnovao ga je tadašnji gradonačelnik, industrijalac, Vlada Ilić. Svečano je otvoren na Petrovdan – 12. jula, navodi se na zvaničnom sajtu Beo zoo-vrta.

Prvi stanovnici vrta su bili: lavovi, leopardi, beli i mrki medvedi, vukovi, makaki i mangabej majmuni, antilope, bivoli, zebui, mufloni, jeleni, srne, rode, ždralovi, paunovi, fazani, sove, pelikani i papagaji.


Ubrzo po otvaranju Beogradski zoološki vrt je postao jedno od najomiljenijih mesta na koje su Beograđani dolazili. Više puta je ugostio i članove kraljevske porodice Karađorđević. Kraljica Marija je sa kraljevićima Tomislavom i Andrejom vreme namenjeno razonodi često provodila upravo u Vrtu.
 
Poslednja izmena:
Vrh