@ArhangelStark Pa u samom planu i piše da se očekuje povećanje broja vozila zbog mosta.
Osim toga - blesavo je planirati most za ljude koji idu peške do jezera... zato i nije u tome caka - već je caka u komecijalizaciji te strane Ade, a most je samo način da se ljudi sprovedu do tih budućih sadržaja.
Komšija "ccc" je bio iskren i spominjao je "kapitalističke motive". OK.
Ali, kao što reče Džon Mejnard Kejns: Kapitalizam je naivno verovanje da će najrđaviji među ljudima iz najgorih pobuda raditi u korist opšteg dobra.
Ti rđavi ljudi su nam već tu, vidimo koji su njihovi "projekti od najvišeg javnog značaja"...
Da je njima stalo da ljudi dolaze više do jezera i da ukinu prevoz čamcima (koji, btw, su vozili i u vreme SFRJ, potpuno legalan i uređen biznis), pa izmenili bi malo linije gradskog prevoza i koštalo bi kao promil mosta.
Ali nije stvar ni u pristupu jezeru, ni kafićma na makiškoj strani, ni u sportskim terenima. Nije opšte stvar u Adi kakva je ona danas, već u komercijalizaciji ako bi se u dućnosti napravila ta "prečica" (naprasno u planovima proširena tako da i vozila mogu da prelaze). Već vidim neki novi "Nivo" na obali Ade, neki privremeni objekat u šumi na koji će "nadležni" da u početku da zažmure, ali će imati "sve potrebne papire".