Po meni su opcije formulisane blago tendenciozno...
Protiv. Ovo je prilika da grad pokaže inicijativu i promoviše bicikl, pešačenje i javni prevoz kao alternativne vidove prevoza. Ovom odlukom se građani ohrabruju da automobile ostave kod kuće i alternativnim prevozom dođu do mosta i dalje ka Adi Ciganliji.
- utopijska priča koja može da pije vodu u veoma lokalnom, mikro karakteru ("neće
oni da dolaze u
moj blok i da mi se tu parkiraju")
Protiv. Javnu garažu koja se naplaćuje gosti splavova i posetioci Ade svakako neće koristiti sve dok imaju besplatne parkinge unutar blokovskih površina. Grad prvo treba da uvede zonirani parking da bi se stanarima smanjio pritisak na parkinge od strane onih koji dolaze u blokove kao gosti splavova, pa tek na osnovu tog iskustva razmisliti o potrebi za javnom garažom.
- super je to, ali potreba za javnom garažom uveliko već postoji. Tako da nije "prvo zona, pa onda možda ovo", nego u najboljem slučaju oba odjednom (a slažem se da treba zona).
Za. Isključivo podzemna garaza sa zelenom površinom iznad uz poštovanje primerene udaljenosti od Savskog nasipa.
- pa sada na mestu postojećeg parkinga nije zelena površina i po meni, ako istinski realno gledamo, taj potez već obiluje zelenim površinama. Ne treba da se smanjuje udeo postojećih, ali praviti umesto postojećeg parkinga
isključivo podzemnu garažu, a ne iskoristiti taj nivo (ili još jedan nivo dodatni) za trajno rešenje problema sa parkiranjem (već formiranje "zelene površine") je veoma skupa igračka. I ne, ne važi teorija da što više ima mesta biće više automobila