Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Ево како са њањавцима да се избориш:

Немаш паркинг место (и то право у реалу не на папиру) - не можеш ни да поседујеш ауто. Шиц! Решен проблем аутомобилизације одмах, малтене тренутно уклањање свих канти с тротоара Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748909#p748909:24wtdegu je napisao(la):
Duleja » 17 Јун 2020 08:44 pm[/url]":24wtdegu]Reakcija, nastavak.

Grupni uvid u predlog projekta izgradnje bici mosta do Ade

astrodule":24wtdegu je napisao(la):
Da se kladimo da autor proglasa neće da napiše nijednu primedbu i da neće ni biti na javnom uvidu?
stf":24wtdegu je napisao(la):
Колико треба да си дрогиран и чиме да осмислиш овакав успаничен позив на мобилизацију?

Zbog čega ove malicioznosti!?

За почетак малициозан је онај параноидни проглас. Ја разумем да је изборна кампања и да се мора политичарити, а писац прогласа рачуна на то да је већина људи електронски потпуно неписмена, као што и јесте и да ће глатко поверовати у причу, нарочито што се у тих пар реченица користе омиљене опозиционе етикете.

ПДР је више него јасан, и читљив. Паркинг гаража се гради на месту постојећег паркинга. Нема никаквог масовног сечења неких дрвореда, бетонирања нити било чега сличног. Гаражом се предупређује потенционални проблем са бројем паркинг места.

Са урбанистичког аспекта, решење које предвиђа пешачко-бициклистички мост уз паркинг гаражу на НБГ стране има више предности и директних бенефита како за град, тако и грађане. За велики проценат популације Новог Београда, којима је Ада Циганлија рекреативна дестинација више неће непотребно оптерећивати инфраструктуру кружећи километрима око саме Аде како би ушли на њу. Неће оптерећивати Мост на Ади, нити саобраћајни чеп у зони надвожњака за Баново брдо. Уштеде у времену, мање оптерећење инфраструктуре, материјална уштеда грађана, мање загађење.
 
ccc":2g39q7lc je napisao(la):
Ah, nije tačno da je problem sa parkiranjem samo zbog gostiju sa strane. Da su postojeći kapaciteti dovoljni, ne bi u celom 70a bila parkirana vozila po trotoarima, požarnim putevima i sl., niti bi u 70-tom svaki drugi parking branio svoj prilaz lancima...

Mislio sam na parking na okretnici, ne na ulični.
To što pričate da je svaki drugi parking branje lancem nije tačno. Prvo zato što je to nezakonito i prijavom komunalci ma se vrlo brzo rešava. Drugo to se dešavalo samo ispred zgrada koje su u neposrednoj blizini "kineza" jer su tu ovi sa kombijima "napadali" te parkinge.
Živim u bloku 70 i shvatam ritam parkiranja. Radnim danima nema problema preterani.
Evo sad su poluprazni parkinzi ali ajde radno je vreme ljudi su seli u kola i otišli na posao. Uveče posle 20 h isto može da se nađe mesto.
Pakao nastaje u subotu i nedelju kada dolaze ljudi na splavove i hoće kolima što bliže...

Druga stvar, ta mala fusnota da će mostom moći neka vozila, ali ograničeno, je uvođenje vozila na Adu na mala vrata.
Već sada menadžment Ade je fokusiran da sredstva ubire na pristup vozilima, proširuje se parking kod terena za tenis i košarku, povećava se rampa na ulazu u Adu da može da primi veći protok vozila...

Sent from my TA-1020 using Tapatalk
 
Iskreno ne verujem da će se dozvoliti svim vozilima da prelaze most (uz naknadu).

Da se ja pitam tuda bi mogli da idu vozići, a možda i ova nova elektro vozila što ih pominju (u okviru kampanje verovatno, mada, možda se to i obistini)

Jeste parking uz nasip pun vikendom, ne znam kako je drugim danima, ali i tada se može naći parking 100-tinjak metara niže na parkingu uz ulicu (pod drvoredom).

Ne verujem da će ovaj most generisati više vozila. Nije to baš tako mala razdaljina za prelaz peške, naročito porodično. Plus, što posle prelaska mosta, ima još barem toliko do mesta za kupanje (ukupno minimum 1500m). Eventualno će neko rolerima doći do mosta i onda preći. A koliko je porodica gde mame i tate voze rolere, a deca trotinete i bicikle?

Ostaje problem posetioca splavova. Ako mesta unutar bloka nisu zonirana, nema šanse da će neko da plaća parking. Sa obzirom da se jednom godišnje organizuje akcija dizanja vozila oko splavova i to vrlo lokalno (kod Ušća), garaža nikako neće biti isplativa.
 
На Аду се одувек може колима.

Да се ја питам, преко тог моста би ишао и трамвај. Довољан је један колосек.

Такође, подземна гаража је неадекватан (претерано скуп) тип објекта за такву намену; подземне гараже треба градити на посебно значајним, што "централнијим" градским локацијама, тамо где нема услова за надземну гаражу.
 
Jasno ti je da neće graditi garažu već da je reda radi stavljena u plan.
 
Montažna garaža je skroz moguća i realna, kao ona sa makiške strane.
 
I to će na kraju i biti, ali će zvrjati poluprazna isto kao i ona na Makiškoj strani.

Nema nikakve logike da napraviš garažu u kojoj se plaća ulaz kada niko ne kontroliše parkiranje oko te garaže gde je parkiranje besplatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749022#p749022:7fn5kl0b je napisao(la):
SerbPacker » Čet Jun 18, 2020 9:44 am[/url]":7fn5kl0b]
ccc":7fn5kl0b je napisao(la):
Ah, nije tačno da je problem sa parkiranjem samo zbog gostiju sa strane. Da su postojeći kapaciteti dovoljni, ne bi u celom 70a bila parkirana vozila po trotoarima, požarnim putevima i sl., niti bi u 70-tom svaki drugi parking branio svoj prilaz lancima...

Mislio sam na parking na okretnici, ne na ulični.
To što pričate da je svaki drugi parking branje lancem nije tačno. Prvo zato što je to nezakonito i prijavom komunalci ma se vrlo brzo rešava. Drugo to se dešavalo samo ispred zgrada koje su u neposrednoj blizini "kineza" jer su tu ovi sa kombijima "napadali" te parkinge.
Živim u bloku 70 i shvatam ritam parkiranja. Radnim danima nema problema preterani.
Evo sad su poluprazni parkinzi ali ajde radno je vreme ljudi su seli u kola i otišli na posao. Uveče posle 20 h isto može da se nađe mesto.
Pakao nastaje u subotu i nedelju kada dolaze ljudi na splavove i hoće kolima što bliže...

Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Živim u bloku 70, bliže Savi, gledam na blok 70a i okretnicu autobusa. Do pre jedno 5god, nije bilo problema sa parkiranjem. Sada, ako se ne vratim sa posla do 17h, parkiram pola bloka dalje. Ni to mi nije problem, da pešačima malo, dobro mi dođe, veći mi je problem da me neko ne pregazi na pešačkoj stazi unutar bloka. Apsolutno svi parkinzi su puni sa kolima od stanara, još kada počnu oko 18h da pristižu "splavari", tada nastaje prava drama. Ljudi su počeli da se parkiraju bukvano gde stignu, zelena površina, pešačke staze, igrališta, ... i to pričam o radnim danima. Vikendom je posebno stresna situacija. Ja kola parkiram u petak i ne pomeram ih do ponedeljka.
Što se tiče lanaca na parkinzima, apsolutno podržavam, ne zbog toga da bi sebi obezbedio mesto, već što znam da mi komšija sugurno neće oštetiti auto kada isparkirava svoj i što će paziti kada otvara vrata. Do sada sam morao 2x da sređujem zadnja vrata i zadnje krilo, a od branika sam na kraju odustao. Sva vrata na kolima su mi kao da ih je izudarao grad od kulturnih posetilaca koji "nežno nogom" otvaraju vrata svojih kola.
Ne želim ni da zamislim šta će biti kada stave taj pešački most. Očekujem da će dodatno poslati par ljudi sa kanticama koje da obeleže zonu pored puta u O.Brigada, i tada će biti još veći pritisak na parkinge unutar bloka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749344#p749344:3czx7b8g je napisao(la):
astrodule » 19 Jun 2020 10:33 am[/url]":3czx7b8g]I to će na kraju i biti, ali će zvrjati poluprazna isto kao i ona na Makiškoj strani.

Nema nikakve logike da napraviš garažu u kojoj se plaća ulaz kada niko ne kontroliše parkiranje oko te garaže gde je parkiranje besplatno.

Da bi se Draganu ostvario most, stanari će dobiti - plavu parking zonu :D
Umesto da kolima idu Mostom preko Ade i parkiraju na tamošnjem parkiralištu, daleko od stambenih zgrada, napraviće još veći haos zbog jedne nepromišljene fiks ideje. A umesto kolima - mogu i gradskim prevozom. Mogu i biciklom, pa liftom na špic Ade (ups, ne radi i dalje).
Ovde se radi samo o šminki i ugrađivanju, ne radi se o bilo kakvim realnim potrebama niti o nekoj neophodnoj infrastukturi.
 
Zato i dalje moram da budem pesimista i da tvrdim da od ovog mosta nema ništa i ne bi smelo biti ništa pre mosta kod Ada Huje i zamene za tramvajski.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749362#p749362:1iza6144 je napisao(la):
relja » 19 Јун 2020 10:47 am[/url]":1iza6144].
Ovde se radi samo o šminki i ugrađivanju, ne radi se o bilo kakvim realnim potrebama niti o nekoj neophodnoj infrastukturi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749363#p749363:1iza6144 je napisao(la):
Пантограф » 19 Јун 2020 10:56 am[/url]":1iza6144]Тако је. Све далеко од неопходног.

Реална потреба је да сваки НБГ савки блок има пешачко-бициклистичку везу са Адом, а не да она постоји само на једној позицији.
 
To nije realna potreba.
Tu ideju ne zagovaraju ljudi koji tu žive, već oni koji niti žive u blizini niti tuda idu redovno na Adu, a i zbog udaljenosti od Ade im je svejedno da li će ići preko mosta na špicu ili preko ovog zamišljenog,


A realna potreba je da se obala očisti od splavova, realna potreba je da se poprave oštećenja na šetalištu i na nasipu, da se uvede redovno održavanje, da se sprovodi zabrana ulaska vozilima, da se obnovi stepenište u bloku 45, da se šetalište na nasipu produži i do Dr. Agostina Neta, da se bolje organizuje odnošenje smeća....
 
  • ne pitaju se samo ljudi koji tu žive, isto kao što se za izgled Skadarlije ne pita par zgrada koje se naslanjaju na nju. Potrebno je malo razmišljati šire, a ne u fazonu međa ulica "nečijeg" bloka
  • dodatno, ljudi koji tu žive, mogu očekivati povećanje vrednosti svoje imovine nakon izgradnje mosta, jer će savski blokovi postati prilično poželjan deo za život, pa će sasvim izvesno rasti cene stanova 6 tom delu
  • ovaj most svakako nije ultra visokog prioriteta, ali govoriti da je nepotreban jednostavno nije tačno (uzmite daljinometar u ruke i pogledajte šta je gde). Ista priča za čamce, ko voli da se vozi, neka nastavi da ide njima.
  • rešenje problema sa parkingom može ići od očajnog do odličnog, u zavisnosti od finalne implementacije. Ako se izgradi podzemna garaža (sumnjam), zar ne mislite da bi nezanemarljiv broj ljudi želeo da kupi svoje mesto, ako se tako šta ponudi? Ako se izgradi samo montažna, a sve ostalo postane plava zona, situacija za stanare će biti svakako samo još gora
  • šteta što je ovo ostala "finalna" lokacija
  • ovaj kej je, kao što valjda svi znaju, užasno zapušten i ovaj most bi mu legao kao "piletu s..." :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749392#p749392:3k8k99c4 je napisao(la):
ccc » 19 Jun 2020 01:06 pm[/url]":3k8k99c4]
  • ne pitaju se samo ljudi koji tu žive, isto kao što se za izgled Skadarlije ne pita par zgrada koje se naslanjaju na nju. Potrebno je malo razmišljati šire, a ne u fazonu međa ulica "nečijeg" bloka


  • Evo ovako: kada je ova ideja prvi put prezentovana, argument je bio "da bi žitelji savskih blokova lakše prešli na Adu...".
    Kada žitelji blokova nisu pokazali entuzijazam već odbojnost za ovu ideju, promenio se i "argument": da "Dragan iz svog Zemuna može da dođe na Adu drugim putem osim preko postojećeg mosta". Inače, i do sada je retko išao na Adu, a po svojoj priči, više vremena porovodi na Fuškoj gori :) .
    Naravno, ne radi se samo o jednom čoveku, ali svi ostali koji žive dalje od blokova imaju već sada dobru vezu, ovo im baš ništa ne znači, a degradirao bi se život oko mosta.

    [url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749392#p749392:3k8k99c4 je napisao(la):
    ccc » 19 Jun 2020 01:06 pm[/url]":3k8k99c4]
    [*] dodatno, ljudi koji tu žive, mogu očekivati povećanje vrednosti svoje imovine nakon izgradnje mosta, jer će savski blokovi postati prilično poželjan deo za život, pa će sasvim izvesno rasti cene stanova 6 tom delu

    Upravo suprotno - most, ljudi, vozila, parkiranje... će dodatno degradirati život, već ozbiljno načet splavovima i njihovim posetiocima.
    Nema niti jedan razlog zašto bi most povećao cenu kvadrata, samo bi ga oborio. Kome treba most ispred kuće? Ljudi će prodavati stanove - da pobegnu.
    Ja sam se zanosio mišlju da jednog dana kupim stan u bloku 70A sa pogledom na blok 70 i šetalište. Pogled sa terase je fenomenalan.
    Ako izgrade taj zamišljeni - odoh što dalje.

    [url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749392#p749392:3k8k99c4 je napisao(la):
    ccc » 19 Jun 2020 01:06 pm[/url]":3k8k99c4]
    [*] ovaj most svakako nije ultra visokog prioriteta, ali govoriti da je nepotreban jednostavno nije tačno (uzmite daljinometar u ruke i pogledajte šta je gde). Ista priča za čamce, ko voli da se vozi, neka nastavi da ide njima.

    Nije potreban zato što potreba jednostavno - ne postoji. Problem je izmišljen, iz sasvim drugih pobuda.

    [url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749392#p749392:3k8k99c4 je napisao(la):
    ccc » 19 Jun 2020 01:06 pm[/url]":3k8k99c4]
    [*] rešenje problema sa parkingom može ići od očajnog do odličnog, u zavisnosti od finalne implementacije. Ako se izgradi podzemna garaža (sumnjam), zar ne mislite da bi nezanemarljiv broj ljudi želeo da kupi svoje mesto, ako se tako šta ponudi? Ako se izgradi samo montažna, a sve ostalo postane plava zona, situacija za stanare će biti svakako samo još gora

    Problem parkiranja je posledica problema splavova.
    ne treba rešavati problem parkiranja sam za sebe, već treba rešiti problem splavova, pa će problem parkiranja da bude daleko manji i lakše rešiv.


    [url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749392#p749392:3k8k99c4 je napisao(la):
    ccc » 19 Jun 2020 01:06 pm[/url]":3k8k99c4]
    [*] šteta što je ovo ostala "finalna" lokacija
    [*] ovaj kej je, kao što valjda svi znaju, užasno zapušten i ovaj most bi mu legao kao "piletu s..." :)
Slažem se, ali to što si napisao je u potpunoj suprotnosti sa svime ostalim što si napisao, jer to poređenje znači - sasvim suprotno.
Keju treba samo redovno održavanje, on je bio u startu dobro zamišljen i skoro kompletiran, samo ga treba čuvati i održavati.
 
Lepo rečeno Relja, slažem se u celini. Na istim premisama se iskristalisao i plebiscit samoorganizovanih građana iz blokova 70 i 70a.

"Ukratko, glasanjem svih prisutnih skoro jednoglasno smo doneli odluku da NE ŽELIMO i NEĆEMO DOZVOLITI izgradnju ni mosta, ni garaže, ni parkinga u ovoj već saobraćajem, bukom i zagadjenjem opterećenoj ulici, a drvored je najstrože zabranjeno dirati."

Blok 70 zajednička akcija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749387#p749387:1434e7g0 je napisao(la):
relja » 19 Јун 2020 11:44 am[/url]":1434e7g0]To nije realna potreba.
Tu ideju ne zagovaraju ljudi koji tu žive, već oni koji niti žive u blizini niti tuda idu redovno na Adu, a i zbog udaljenosti od Ade im je svejedno da li će ići preko mosta na špicu ili preko ovog zamišljenog,
Šta je realna potreba, videćemo po broju korisnika. Neki su svojevremeno brojali vozila preko Mosta na Adi u špicu da dokažu da je on bio nepotreban. Vidim ja da će neki brojati i pešake na ovom mostu ako se izgradi :lol: :lol: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749457#p749457:whfpidj8 je napisao(la):
stf » 19 Jun 2020 02:59 pm[/url]":whfpidj8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749387#p749387:whfpidj8 je napisao(la):
relja » 19 Јун 2020 11:44 am[/url]":whfpidj8]To nije realna potreba.
Tu ideju ne zagovaraju ljudi koji tu žive, već oni koji niti žive u blizini niti tuda idu redovno na Adu, a i zbog udaljenosti od Ade im je svejedno da li će ići preko mosta na špicu ili preko ovog zamišljenog,
Šta je realna potreba, videćemo po broju korisnika. Neki su svojevremeno brojali vozila preko Mosta na Adi u špicu da dokažu da je on bio nepotreban. Vidim ja da će neki brojati i pešake na ovom mostu ako se izgradi :lol: :lol: :lol:
Neku su pisali i da je Most na Adi između ostalog i pešačko biciklistički most na idealnom mestu, sa bez njega je mnogo teško stići do Ade... Eto ga sada, u čemu je problem sa njim, jel ne radi posao?
Ovde se argumenti za most menjaju svaki put kada argumentovano objasnimo da je to glupost.
Uvaljujete nam nepotrebne i nekvalitetne rekonstrukcije, grandiozne spomenike, gondole, mostove koje niko nije tražio...
Tražimo da nam država rasčisti kej od splavova, da skini divlju gradnju iz forlanda nasipa, da se popravi šetalište, ne tražimo most, ne treba nam.
 
Daj, pobogu. Koji to "vi", kome se to uvaljuje? Je l govoriš u ime svih stanovnika blokova od 70a do 72, Belvila, A Bloka i bežanijskih blokova, koji imaju tu izlaz na reku?

Zamisli dođu ovi iz bloka 28 kod FDU-a i kažu: "ne može da se probija nasip, mi ćemo imati povećan saobraćaj u Bulevaru Umetnosti! Imate Oml. Brigada pa idite njom." E to je ta logika...

Shvataš li apsurd toga što govoriš?
 
Nisi shvatio, "vi" se osnosi na STFa i njegove.
Apsurd je što svima koji su dalje od blokova, više odgovara UMPom i preko Mosta na Adi, pa i ovima koje si spomenuo.
 
A ti znaš lično svih tih ~ 100k ljudi i možeš da govoriš u njihovo ime? :)

Niko neće od njih prošetati, ili sesti na bicikl? I baš svima odgovara dodatnih 25-30 minuta vožnje bajsa?

Zaista... :)
 
Ne, ne mogu da govorim u tuđe ime, naravno.
Ako se nekome ide na Adu, taj već ima mogućnost.
Ne treba zbog nečijeg hira "ja bh da prošetam jednom... i posle više nikad.. probao sam, daleko je bre, idem ipak prevozom starim putem..." upropaštavati jedan kraj, degradirati ljudima kvatitet života i obarati cene stanova.

A i poenta rekreativne vožnje bajsa nije da se voziš manje vremena, poenta biciklističke staze nije da bude kraća, nego upravo suprotno.

Uostalom zaigraće i tebi mečka pred vratima sa nekom njihovom besmislicom, pre ili kasnije, pa ćeš videti kako je to.
 
Vrh