Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

OK, bolje da obustavimo ovaj dijalog. Sve što ti navodiš kao argumente i očekivanja, meni ne pije vodu (i obrnuto, verujem).

Ja ne vidim logiku da će neki kraj koji treba potencijalno da dobije najbolju vezu za Adom biti oštećen što se cene kvadrata tiče, naprotiv. Ti misliš da će se ljudi seliti odatle zbog toga. Ne vidim kako to možemo da pomirimo :)
 
Mislim da bi razumeo da živiš ili da si živeo u tom kraju.
Ovako - teško.
 
OK, nije da ne znam 10 + osoba koje žive tu (i to samo u ova 2 bloka) i koje rezonuju da je potencijalna izgradnja mosta vrhunska stvar za ceo taj deo. Zato bih porazmislio da li baš SVE tvoje komšije razmišljaju kao vas dvojica :)

A naročito mladi bračni parovi sa malom decom. Pozdrav i svako dobro :)
 
A ja ih ipak poznajem daleko više...
I iz tvog posta mogu da zaključim da ti nije i poslednji po pitanju ovog mosta.
 
Relja i argumenti su materija i antimaterija od kako me sećanje služi. Nikako ne idu jedno sa drugim.
 
Ne razumem logiku ovde. Vi ste protiv veze koja će vam olakšati da dođete na Adu, nećete morati da palite auto i idete preko mosta, tražite parking, čekate u gužvi. Imaćete najlepšu i najlakšu, najčistiju vezu sa Adom, nećete više morati čamcima da se vozite. Šta je tu negativno? Ako se plašite parkiranja mislim da ste u zabludi. Ko ide kolima on će ići do same Ade, neće ići peške preko mosta. Uostalom tražite da se taj deo tu pretvori u parking zonu na kraju krajeva. I slažem se da treba 2 pešačka mosta, jedan tu jedan na kraju Nbg.
 
Ljudi, ne verujem da je iko protiv mosta samog po sebi (osim čamdžija)

Bitni su prioriteti. Pa i ja bih želeo da imam podno grejanje, ali bih pre toga želeo da imam šta da jedem.

Ili niko ne bi imao ništa protiv da ima novi auto, ali većina vozi stari auto. Zašto ljudi ne kupuju novi auto kada je definitivno bolji novi nego stari / polovni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749984#p749984:1712orn8 je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 12:09 pm[/url]":1712orn8]Ne razumem logiku ovde. Vi ste protiv veze koja će vam olakšati da dođete na Adu, nećete morati da palite auto i idete preko mosta, tražite parking, čekate u gužvi. Imaćete najlepšu i najlakšu, najčistiju vezu sa Adom, nećete više morati čamcima da se vozite. Šta je tu negativno? Ako se plašite parkiranja mislim da ste u zabludi. Ko ide kolima on će ići do same Ade, neće ići peške preko mosta. Uostalom tražite da se taj deo tu pretvori u parking zonu na kraju krajeva. I slažem se da treba 2 pešačka mosta, jedan tu jedan na kraju Nbg.

Sve si istumbao: ne želimo garažu, želimo uklanjanje splavova koji ruže šetalište, prljaju reku i koji generišu nove automobile i problem parkiranja.
Predloženi most u samoj ideji podrazumeva i javno parkiralište - garažu (takođe, to je deo idejnog projekta i plana), upravo zbog predviđenog povećanja broja automobila oko zamišljenog mosta. To i zagovornici mosta povrđuju.
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?
Ada Ciganlija se zove i "oaza u centru grada", ali ona to više neće biti ako počne da se ovako napada. Mogu da se opkladim da se iza ove zamisli krije komercijalizacija i izgradnja ugostiteljskih i komercijalnih objekata. Ne zaboravimo, u Beogradu postoji ideja da se jedan most premesti na suvo, u park i pretvori u kafić (?!?!). A Ada ima mnogo veliku površinu, garant je nekome zapala za oko.
Imamo na delu nartpavanje Beograda raznoraznim nepotrebnim objektima, dok su infrastuktura i redovno održavanje potpuno zanemareni (pa i ovo šetalište i nasip koji štiti od poplava). Ovo je za mene isto što i ona kretenska gondola, samo na drugom mestu, malo dalje od Kalemegdana pa je nekima zato i prihvatljivija.
 
relja":2qfjiclp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749984#p749984 je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 12:09 pm[/url]":2qfjiclp]Ne razumem logiku ovde. Vi ste protiv veze koja će vam olakšati da dođete na Adu, nećete morati da palite auto i idete preko mosta, tražite parking, čekate u gužvi. Imaćete najlepšu i najlakšu, najčistiju vezu sa Adom, nećete više morati čamcima da se vozite. Šta je tu negativno? Ako se plašite parkiranja mislim da ste u zabludi. Ko ide kolima on će ići do same Ade, neće ići peške preko mosta. Uostalom tražite da se taj deo tu pretvori u parking zonu na kraju krajeva. I slažem se da treba 2 pešačka mosta, jedan tu jedan na kraju Nbg.

Sve si istumbao: ne želimo garažu, želimo uklanjanje splavova koji ruže šetalište, prljaju reku i koji generišu nove automobile i problem parkiranja.
Predloženi most u samoj ideji podrazumeva i javno parkiralište - garažu (takođe, to je deo idejnog projekta i plana), upravo zbog predviđenog povećanja broja automobila oko zamišljenog mosta. To i zagovornici mosta povrđuju.
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?
Ada Ciganlija se zove i "oaza u centru grada", ali ona to više neće biti ako počne da se ovako napada. Mogu da se opkladim da se iza ove zamisli krije komercijalizacija i izgradnja ugostiteljskih i komercijalnih objekata. Ne zaboravimo, u Beogradu postoji ideja da se jedan most premesti na suvo, u park i pretvori u kafić (?!?!). A Ada ima mnogo veliku površinu, garant je nekome zapala za oko.
Imamo na delu nartpavanje Beograda raznoraznim nepotrebnim objektima, dok su infrastuktura i redovno održavanje potpuno zanemareni (pa i ovo šetalište i nasip koji štiti od poplava). Ovo je za mene isto što i ona kretenska gondola, samo na drugom mestu, malo dalje od Kalemegdana pa je nekima zato i prihvatljivija.
Naravno da most može da bude kvalitet ali uz most se uvaljuje i sulud projekat garaža, zato što su one neophodne ako je tu most.
Po kojoj logici su neophodne?
Onda, eto most će biti prohoda za vozila, ali ne brinite se jer "će biti restriktivan režim".
Aha kako da ne. Zašto nisu stavili dimenzije da mostom ne mogu da idu vozila?
Ada tj. JP koje rukovodi njime je jasno fokusirani na povećanje pristupa vozila Adi, zato se pravi nova rampa koja će imati veći protok vozila.
Kačio je neko već tu odluku grada.
I kao stanovnik blokova, kažem, sredite haos koji ste napravili sa splavovima, renoviranje kej u postojećim proporcija zelenilo/beton pa onda da vidimo te svemirske projekte.

Sent from my TA-1020 using Tapatalk
 
Po propisima, most mora da ima pristup za vozila hitnih službi, koliko mi se čini. U realnosti, to će biti pristup i za dostavna vozila.
 
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?

Pa da, ljudi su lenji. To se vidi vikendom kad je zastojčina na svim prilazima Adi. Zato je i planirana garaža, da vam ne parikraju po glavi, da lenjivci ostave automobile i prepešače do Ade.
Što se splavova tiče oni su i na Adi i na Adi Međici i sve do Ostružnice. Hoćete i njih da rušite ili smetaju samo restorani?
 
Parkiraju tu ne jer su škrti već lenji da pešače od glavnog parkinga. Opet kažem, kome se baš ide autom do Ade on će ići preko pravog mosta, neće ići do pešačkog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750237#p750237:wav1wati je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 11:08 pm[/url]":wav1wati]
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?

Pa da, ljudi su lenji. To se vidi vikendom kad je zastojčina na svim prilazima Adi. Zato je i planirana garaža, da vam ne parikraju po glavi, da lenjivci ostave automobile i prepešače do Ade.
Što se splavova tiče oni su i na Adi i na Adi Međici i sve do Ostružnice. Hoćete i njih da rušite ili smetaju samo restorani?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750251#p750251:wav1wati je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 11:32 pm[/url]":wav1wati]Parkiraju tu ne jer su škrti već lenji da pešače od glavnog parkinga. Opet kažem, kome se baš ide autom do Ade on će ići preko pravog mosta, neće ići do pešačkog.

Лењи су да пешаче од главног паркинга на Ади, а неће бити лењи да пешаче мостом преко Саве, преко ширине Аде и даље где су наумили?
Ма важи.
Што се тиче плаћања: паркиралиште на Ади је једино (ако се не варам) на којем је плаћа место за цео дан - 150 дин, на свим осталим у Београду се плаћа по започетом сату. Пошто би уз паркиралиште/гаражу уз насип и мост морала да се уведе зона на улици и између зграда, да би се ти корисници замишљеног моста натерали да не паркирају испред зтих града, онда би наплата морала да буде по сату, као у свм осталим гаражама и паркиралиштима по граду (осим Аде која није у насељеном делу и није код ВМА), да би било иоле поштено према станарима који плаћајумесечну карту. Да би избегли плаћање, паркираће се даље, ван зоне...па ће негде другде да заузимају места испред зграда (и овако их нема довољно), што ће опет да прави хаос... и још ће дуже да пешаче. Осим тога, како увести зону у нпр. блоку 70? Па ту и сад станари морају да паркирају на тротоарима дуж саобраћајница код четвороспратница (а тако једино сметају - сами себи). Како ће да се зорнира интерна саобраћајница? Како ће у оном лавиринту да се контролише наплата? Сулудо.

А за те наводне "застојчине" на Ади постоји једноставно решење: повећање капацитета на улазу, одвајање улаза од излаза. Мала путарска интервенција, али мана је - мало кошта....

Што се тиче сплавова на Међици ...па види, прво, они су ту доста дуже, никада нису генерисали неки велики број аутомобила у блоку, и на свима њима у току целог дана не буде толико људи колико на само пар ових већих сплавома. Даље према Остружници, то је већ тема о вожњи насипом, а ако не возе насипом, долазе чамцем, а чамцем долазе тамо одакле им је чамац везан, што не мора да буде у блоку... Угоститељски сплавови су генератор проблема, и проблемсе увећава пошто су ти сплавови сада све већи и већи.

А веза са Адом већ постоји,још није остварена до краја (лифт, степениште), и улаз на Аду може да се прошири.

Идеја о мосту је непромишљена, гледа се само један аспеката, не гледа се шира слика и стварају се проблеми који до сада нису постојали и које ће касније бити немогуће решити.
 
Излет до језера на Ади од пристаништа код блока 70 који подразумева вожњу чамцем и шетњу преко острва по ширини до обале језера и даље обалом, бар до средине Аде и натраг преко реке чамцем до блока 70 износи најмање 5 до 10 километара пешачења, зависно колико и где се неко шета по острву, трчи, плива, бави се неким спортом...Тај излет је укључивао поред пешачења и вожњу чамцем, што је у ствари, посебно у повратку - мали одмор.

Сад ће породица из блока 45 или 62, да препешачи једно два три км до мостића, па пола км преко мостића и најмање неколико км на Ади па све то пута два у повратку, све укупно преко 10 км. И сутра следи наставак - једна таква породица наступа на Београдском маратону. Лепо, само колико је таквих породица, а колико је оних због којих се посред пејсажног врта између великог и малог језера и реке Саве - шире паркинзи !

Али има наде, ако се чамџије преквалификују у машиновође...
 
Problem sa pristupom Adi Ciganliji, koji ovaj most treba da reši, zapravo ne postoji. Jedan od osnovnih problema Beograda je što nema još takvih parkovskih sportsko-rekreativnih zona, kao što je Ada Ciganlija. Kad velika većina Beograđana mora da sedne u auto da bi stigli do jedine uređene parkovske sportsko-rekreativne zone u Beogradu, tad onda nastaje problem sa pristupnim saobraćajnicama i parkiranjem kod Ade.

Da u Beogradu postoje još neke takve zone, kao npr. Ada Huja kako se već decenijama najavljuje, onda bi se saobraćajni pritisak na Adu Ciganliju značajno smanjio. Da novac koji planiraju da utroše na ovaj most i garažu, ulože u uređenje Ade Huje, imali bi mnogo bolji efekat sveukupno na kvalitet života u Beogradu. Ili još jedan primer, mnogo manje bi koštalo da povežu kej kod Ušća sa kejom duž savskih blokova, nego što bi koštala izgradnja ovog mosta i garaže, a efekat na život Novobeograđana bi bio mnogo veći. Kreneš od 45. bloka duž Save, Ušća, Dunava i stigneš u Zemun, peške ili biciklom, a da ne moraš ni u jednom trenutku da se susretneš sa automobilom, milina.
 
To i jeste plan, ali prvo da se izmeste sve one šljunkare, stovarišta, brodogradiliša i da Miško/Peconi krenu da grade tu negde.
Znači za desetak godina ćemo imati vezu Radecki - Blok 45 ( i dalje nasipom do Obrenovca)
 
Videli smo svi kako je država efikasno počistila Savski amfiteatar, za izmeštanje šljunkara i stovarišta nije im trebalo više od par meseci. To realno nije nikakav problem samo ako postoji volja države.
 
Brzo je očistila, ali mi još uvek nemamo urađeno šetalište.
Oni brzo ruše, ali spiro odnose šut i grad.
"Sreća" je što će tu da grade "tajkuni" a ne država, pa će se mnogo brže graditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750237#p750237:7w2nx0l9 je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 10:08 pm[/url]":7w2nx0l9]
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?

Pa da, ljudi su lenji. To se vidi vikendom kad je zastojčina na svim prilazima Adi. Zato je i planirana garaža, da vam ne parikraju po glavi, da lenjivci ostave automobile i prepešače do Ade.
Što se splavova tiče oni su i na Adi i na Adi Međici i sve do Ostružnice. Hoćete i njih da rušite ili smetaju samo restorani?

Problem je nastao pre oko 6-7 godina od kada vise na keju nije moguce videti reku. Zivim na 5 minuta od keja,blok 44, i splavovi su (narocito preseljenjem od Beograda na vodi, bukvalno naslonjeni jedan na drugi. Koliko je meni poznato postoji zakon po kojem je obavezan razmak, ako se ne varam, od 50m izmedju objekata na vodi.

E sad se ja pitam zasto od Gazele do Brankovog mosta moze da nema NIJEDAN objekat na vodi,a zasto ljudi koji dodju na savski kej ne mogu da uzivaju u onom zbog cega su i dosli? Kada je vodostaj malo visi,Sava se bukvalno ne vidi, kao da setate ulicom,gledate u fasade splavova,nigde vode, nigde pogleda.
Nisu problem restorani, vec privatni splavovi,sto je takodje trend od pre desetak godina, koji su se rasirili kao kancer. Sad ja pitam ko je njima dozvolio da onemoguce pristup reci na javnoj povrsini?
Da problem postoji , da, smeta nam, i da, nece da ga resava onaj ko je za to nadlezan.
Pesacki most na tom mestu nije potreban, iskreno ne bi mi smetao (most kao takav), ali u postojecoj situaciji na keju je cist luksuz i jos veci apsurd.
 
Sto se blok 44 45 70 70a ne pobune i organizuju protiv splavova ili treba neko sa starog grada da ih pogura ...
 
direktor":34ui2r45 je napisao(la):
Sto se blok 44 45 70 70a ne pobune i organizuju protiv splavova ili treba neko sa starog grada da ih pogura ...
Ko ti kaže da se ne bune?

Sent from my Redmi 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749150#p749150:2dp28x8z je napisao(la):
Пантограф » 18 Jun 2020 02:07 pm[/url]":2dp28x8z]
Да се ја питам, преко тог моста би ишао и трамвај. Довољан је један колосек.
:kk: Podseti me na Lidingöbanan i most preko kojeg prolazi. Lidingö bridge, Stokholm, pešačko-biciklističko-tramvajski most. I most Ada-Blok 70 bi trebao da bude isti tip, ako ništa, barem kombinacija pešaci,biciklisti i električni autobusi.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KNOZPOa_Vwk[/youtube]
 
Vrh