[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749984#p749984 je napisao(la):
11030 » 21 Jun 2020 12:09 pm[/url]":2qfjiclp]Ne razumem logiku ovde. Vi ste protiv veze koja će vam olakšati da dođete na Adu, nećete morati da palite auto i idete preko mosta, tražite parking, čekate u gužvi. Imaćete najlepšu i najlakšu, najčistiju vezu sa Adom, nećete više morati čamcima da se vozite. Šta je tu negativno? Ako se plašite parkiranja mislim da ste u zabludi. Ko ide kolima on će ići do same Ade, neće ići peške preko mosta. Uostalom tražite da se taj deo tu pretvori u parking zonu na kraju krajeva. I slažem se da treba 2 pešačka mosta, jedan tu jedan na kraju Nbg.
Sve si istumbao: ne želimo garažu, želimo uklanjanje splavova koji ruže šetalište, prljaju reku i koji generišu nove automobile i problem parkiranja.
Predloženi most u samoj ideji podrazumeva i javno parkiralište - garažu (takođe, to je deo idejnog projekta i plana), upravo zbog predviđenog povećanja broja automobila oko zamišljenog mosta. To i zagovornici mosta povrđuju.
Ada je dovoljno blizu i ovako. To "lakše" je za - lenje ljude. Uostalom, kada je građen Most na Adi, argument je bio da će lakše moći iz blokova na Adu. U čemu je sada problem? Ni sa Mostom na Adi nije dovoljno "lako"? Koliko takvih prečica je potrebno?
Ada Ciganlija se zove i "oaza u centru grada", ali ona to više neće biti ako počne da se ovako napada. Mogu da se opkladim da se iza ove zamisli krije komercijalizacija i izgradnja ugostiteljskih i komercijalnih objekata. Ne zaboravimo, u Beogradu postoji ideja da se jedan most premesti na suvo, u park i pretvori u kafić (?!?!). A Ada ima mnogo veliku površinu, garant je nekome zapala za oko.
Imamo na delu nartpavanje Beograda raznoraznim nepotrebnim objektima, dok su infrastuktura i redovno održavanje potpuno zanemareni (pa i ovo šetalište i nasip koji štiti od poplava). Ovo je za mene isto što i ona kretenska gondola, samo na drugom mestu, malo dalje od Kalemegdana pa je nekima zato i prihvatljivija.