Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Znam, ali A3 je gradjen jako davno. Ova prica nije bila ni za Milos Veliki, koji je prilicno nov, a takodje ima mnogo poljoprivredne proizvodnje tik uz autoput.
Ovo sam shvatio kao novo insistiranje Evrope.
 
I ja sam cuo tu informaciju da su dobijena dodatna resenja za ekspropijaciju. Sad je problem sto vecina nece da prihvati tu cenu od 180e i to odugovlaci sve procese.Regulacija morave takodje zadaje velike muke, za godinu dana od kako je poceta sva ta prica, dva puta vodostaj je isao na granicu redovne odbrane, morava je bas dosta izvrdala. Bice to bas komplikovano. Na polozaju izmedju Milocaja i Popovica gde je zamisljen kamp povrsine oko 20h vicina vlasnika trazi duplo vece cene nego sto nude, tesko onom ko daje te rokove i ko sve odgovara za sve to
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828063#p828063:1v6s28ce je napisao(la):
branik » Сре Мар 03, 2021 12:30 am[/url]":1v6s28ce]Ne odgovara niko, sigurno.

Žalba na visinu nadoknade na rešenje o eksproprijaciji ne odlaže izvršenje, tačnije investitor ima pravo da uđe u posed a vlasnici imaju pravo na sudu da traže višu nadoknadu za imovinu...
 
Juče sam prošao putanjom od Pojata do Varvarina. Pred Ćićevcom je vidljivo gradilište, a mislim da su trasom pobodene oznake. Malo je bilo udaljeno pa nisam slikao taj deo, jer sam žurio.

Između Ćićevca i Varvarina takođe su vidljivi radovi. Počeli su da pobijaju šipove pored puta za nadvožnjak, a takođe radi se i nešto dalje uz put. Čak se vidi malo i trasa, tj. posekli su šipražje. Ovo bi možda moglo da se prati sad na Sentinelu.

Evo slika dela ispred Varvarina.
 
Da li je to onaj pravac od Ćićevca ka Varvarinu gde svi voze 150 a vazda je pod nekim dimom, verovatno od neke deponije?
 
Pendolino":2od6k2u9 je napisao(la):
Da li je to onaj pravac od Ćićevca ka Varvarinu gde svi voze 150 a vazda je pod nekim dimom, verovatno od neke deponije?
Mislim da je to jedini pravac s te strane. Ne znam za taj dim, ali generalno, uvek očekujem da se bale sena i trave valjaju na vetru preko puta, jer je taj put generalno dosta pust.

Ovo je slikano iz pravca Varvarina ka Ćićevcu.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Evo trase na Sentinelu... Ovo je prapočetak gradnje, ako se može tako reći.
 
Vide se slične raskrčevine za buduću trasu kod Stalaća, ali nije vredno kropovanja i stavljanja na forum. Nigde više na trasi nema vidljivih radova.
 
Danas sam prošao, ima dosta zemljanih radova na obilaznici oko Kruševca.
 
Prolazio juce i radovi su vidljivi na vise mesta ka Krisevcu od Pojata. Radi se uz sam put od Cicevca ka Varvarinu, kopaju se sipovi ne znam koji ce put da podizu kontam da je manji trosak lokalni da podignu preko autoputa.
 
Godfri: Moravski koridor će pomoći Srbiji da postane bitan faktor na Balkanu i u Evropi
Ambasador Sjedinjenih Američkih Država u Srbiji Entoni Godfri izjavio je danas da će Moravski koridor, čija je izgradnja u toku, pomoći Srbiji „da postane bitan faktor na Balkanu i Evropi“.
2Piše: Beta29. marta 2021. 11.14

Godfri je prilikom obilaska gradilišta mosta na Moravskom koridoru, u čijoj izgradnji učestvuju i američka i turska kompanija, rekao da će taj putni pravac povezati više od pola miliona ljudi, a da će „optički kablovi koji se postavljaju duž njegove trase služiti kao digitalna kičma ovog regiona“.
„Privreda Srbije bila bila jaka na početku pandemije a biće jaka i posle“, rekao je Godfri.
Ambasadorka Velike Britanije u Srbiji Šan Meklaud je izjavila da „Velika Britanija podržava razvoj infrastrukture u Srbiji“.
„Velika Britanija i Srbija rade zajedno sa ciljem da imamo jače trgovinske veze i nadam se većoj saradnji u budućnosti“, rekla je Meklaud.
Gradilište mosta preko Južne Morave na Moravskom koridoru ambasadori su danas obišli zajedno sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i ministrom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislavom Momirovićem.
https://www.danas.rs/politika/godfr...a-postane-bitan-faktor-na-balkanu-i-u-evropi/

Вучић: Моравски коридор до краја марта 2024. године
Председник Србије Александар Вучцић обишао је радове на изградњи деонице ауто-пута од Појата до Крушевца, у оквиру будућег Моравског коридора који ће спојити ауто-пут Београд-Ниш са ауто-путем "Милош Велики". Најавио је да ће ауто-пут бити готов за три године, те да ће се од Чачка до Ниша стизати за сат и по.
https://www.rts.rs/page/stories/ci/...4/moravski-koridor-radovi-vucic-obilazak.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803434#p803434:2f22o8eh je napisao(la):
octonove » Uto Dec 15, 2020 3:03 pm[/url]":2f22o8eh]
Acoo":2f22o8eh je napisao(la):
Pa to sto su svecano otvoreni radovi pre godinu dana ne znaci da su tad i poceli .
Stvarni radovi su poceli pre mesec,dva.
Mi imamo tendenciju da simbolične ceremonije uzimamo preozbiljno. Bechtel-Enka je malo veći sistem i potrebno je vreme da se pokrene. Mislim da ćemo od početka sledeće godine videti mnogo brži napredak.

Ma sve veliki sistem do sistema, a kada je po Srbiji gradio PORR samo smo imali kašnjenja i odlaganja... Nadam se da neće i ovo sa Bechtel-om da bude neispričana priča.
 
https://www.youtube.com/watch?v=wW1F3NbLfdY
Ono sto mi upada u oci sem drugih stvari je na 38:00 gde Vucic laze da nema domacih radnika i da se puste strani. A istina je da ima domacih radnika samo im treba dati adekvatnu platu i oni ce posteno da odrade. Samo mi nije jasno dal je glup ili bezobrazan da kao predsednik Srbije brine o interesima stranih umesto srbskih radnika.
 
Moje mišljenje je da definitivno nema dovoljno radnika u građevinarstvu. Neće niko da radi na gradilištu. Dođu dan, dva i pobegnu. Pričam na osnovu iskustva. Moj otac kao penzioner sa 67 godina i dalje radi jer njegov gazda ne može da nađe kvalifikovanog ili obučenog radnika. Kod njega radi i bivši profesor matematike, bivši žandarm. Oni rade za 20-25 evra dnevnicu, a mnogi neće ni za toliko. Pomoćnici neće da rade za 2000dinara. Kod mene u Kg Turci rade već nekoliko godina.
 
занимиљиво је што је први пут рекао нешто реално, да ће од Чачка до Ниша требати 1:30
 
Ne znam otkud ideja da dnevnica treba bude svega 20-25 evra? Evo recimo forumaš Majstor radi kolibe po Tari, dnevnica mu 50 evra. Oko toga je realna cena, i za te pare će naši radnici da rade. Jel nesposobni dembeloguzan Vučić, Monistar ili Antić rade za dnevnicu 20 evra? Pa što bi onda za tu cifru radili spretniji koji za razliku od njih znaju nešto i da naprave. Nemojte me zjbavati, vrednost projekta milijardu evra a dnevnica radnicima sića 20 evra. Velja je bar pričao da je to prilika naši ljudi se uposle i rade a ovaj mamlaz dovodi strane da zarađuju na našim resursima. Da neće strani radnici možda otplaćivati taj krediti ili mi? Koja je to fora dođeš uzmeš tuđe pare a drugo da otplaćuju?
 
Koliko sam ja razumeo danasnji obilazak radova,grade se 4 petlje u prvoj fazi,Pojate,Cicevac,KŠ istok i Kš ,Opština Trstenik kasni sa ekproprijacijom,uskoro pocinju i sektor3/8 kod Cacka,problem imaju sa traženjem kamena i kamenoloma jer Amerikancima ne odgovara ponudjeni a kamenolomi su uglavnom privatni.Najverovatnije za leto 2022 gotovo to do kŠ,neki mesec ranije Ćićevac,deo Ča,Vr banja 2023 i na proleće 2024 sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836240#p836240:14qt1yxv je napisao(la):
Earthmoving » Pon Mar 29, 2021 3:20 pm[/url]":14qt1yxv]Ne znam otkud ideja da dnevnica treba bude svega 20-25 evra? Evo recimo forumaš Majstor radi kolibe po Tari, dnevnica mu 50 evra. Oko toga je realna cena, i za te pare će naši radnici da rade. Jel nesposobni dembeloguzan Vučić, Monistar ili Antić rade za dnevnicu 20 evra? Pa što bi onda za tu cifru radili spretniji koji za razliku od njih znaju nešto i da naprave. Nemojte me zjbavati, vrednost projekta milijardu evra a dnevnica radnicima sića 20 evra. Velja je bar pričao da je to prilika naši ljudi se uposle i rade a ovaj mamlaz dovodi strane da zarađuju na našim resursima. Da neće strani radnici možda otplaćivati taj krediti ili mi? Koja je to fora dođeš uzmeš tuđe pare a drugo da otplaćuju?



Preduzimači plaćaju radnike po dnevnici ili po satnici radili oni na autoputu ili na zgradi. Majstorske dnevnice u Kg su 25-35 evra, a prosta radna snaga do 20 evra. Otac mi se bakće po gradilištima od 1971. pa bih rekao da sam dobro upućen. Ovo pričam za klasične građevince tesare i armirače. Svi oni su treća, četvrta ruka tako da oni dobiju najmanji deo zarade. Problem naših firmi jeste što su male, što obično rade
kao podizvođači. Nemaju dovoljno kvalifikovanih radnika, nemaju dovoljno opreme i mehanizacije pa se usko specijalizuju za neke radove. Rukovaoci građevinskih mašina su neka druga priča.
 
Biće ovo najbolji autoput. Biće širi skoro 2 m, imaće net, ekrane za obaveštavanje. 200 miliona za regulaciju reka. Probaće da završe do KŠ do izbora na proleće 2022.
 
Nadam se da neće biti ,,najbolji'' kao brza sobraćajnica za KG,ili kao rekonstrukcija četiri bulevara u BG.
 
Imamo mi građevinskih radnika samo što oni rade u drugim državama za veći novac.
 
Meni ostaje nejasna sudbina sadašnje petlje jer gledano po stacionaži ona je na 753+600 a nova je na 752+650 a u onom javnom uvidu početak deonice označen kao postojeće čvorište sa E75?
 
Vrh