Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Pa da, valjda se tu dograđuje još samo jedna traka slično kao ovo na obilaznici oko Kš
 
geovuk":2ylsns2n je napisao(la):
Biće ovo najbolji autoput. Biće širi skoro 2 m, imaće net, ekrane za obaveštavanje. 200 miliona za regulaciju reka. Probaće da završe do KŠ do izbora na proleće 2022.
Moze li neko da pokaze neku sliku nekog digitalnog autoputa negde u svetu? Dajte bre da vidimo kako to izgleda?
Ovo? https://youtu.be/loJZj1-kaHU

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Na ovom snimku privatna kola su u međusobnoj interakciji, komunikaciji. Ne znam preko kog uređaja bi moja kola komunicirala?
Druga stvar, koji je razlog da baš ovaj autoput bude najširi, zašto da ne bude iste širine kao k10, što da bude širi od njega?
 
Earthmoving":3w00xik2 je napisao(la):
Pa da, valjda se tu dograđuje još samo jedna traka slično kao ovo na obilaznici oko Kš
Ovaj detalj me interesuje,da li ostaje stara rampa Pojate i izlaz ili autoput nastavlja kao krak ka KŠ pa bi prva rampa,tj petlja,izlaz bila Ćićevac,pitam zato što se pojavljuju različite informacije,a po stacionaži su kilometar udaljene i toj zoni iznad ima ouno kuća a takva petlja bi sigurno zahtevala i više mesta.
e523f12adb2c89c7c67c35b871b50a9c.jpg
a097c0d22b999415005e0510b42ea14f.jpg
 
Ovako je na Sentinelu, a oni su u 95% slicajeva u pravu za trase do u desetinu metara preciznosti. Mozda nekada i promase, ne znam, ali ovo sto sam do sad pratio (autoputevi: iza Cacka, ka Valjevu, Bg obilaznica, CG autoput... pa i ovde Moravski za ono sto je pocelo trasiranje) su bili dosta precizni.
 

Prilozi

  • 4343343.jpg
    4343343.jpg
    39,7 KB · Pregleda: 5.265
Svakako je onda krak i verovatno se Pojate uklanja a svaki novi izlaz će biti rampa što opet pravi situaciju sličnu Preljini dok se sve ne završi,po mojoj proceni verovatno će tih nekoliko km do Ćićevca prvo završiti i tu postaviti prvu bočnu rampu.
 
@Zemnjani
Ne može tako da ostane jer mora stari put za Kš da se odvoji od novog autoputa, ali tako da ljudi koji idu starim putem za Niš (Drenovac-Ražanj) da idu za KŠ starim ili novim putem
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768685#p768685:3cy5ulin je napisao(la):
Pendolino » Mon Aug 24, 2020 10:05 am[/url]":3cy5ulin]Evo gledam planove i vidim da ima ovde dosta posla iako je ravnica.
file.php


Veći problemi:
1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Trenutno je vrlo loše rešenje.
Vrlo je slično kao postojeća petlja Bubanj Potok. U pravcu Niš-Beograd isključenje ima vrlo jaku krivinu. Uključenje je podnošljivo, ali bi pustio dužu deonicu sa tri trake, kako bi se smanjile gužve i bilo bezbednije.
U pravcu Beograd-Niš isključenje je korektno i može se zadržati pod uslovom da se novi autoput u pravcu Kruševca formira od trake iz Niša, kao leve i trake iz Beograda, kao desne. Isključenje ka Nišu vodi kroz parking i to je nedopustivo.


2.) postojeća petlja sa lokalnim putem, paralelnim sa A1,
Današnje rešenje nije potpuno jer se uključenje sa lokalnog na put ka Kruševacu, kao i isključenje od A1 ka lokalnom odvija u nivou preko druge trake.
Treba sada rešiti i odvajanje postojećeg puta ka Pojatu od budućeg autoputa. Dobro je što nadvožnjak već ima širinu za dve trake.
file.php

Generalno i postojeća petlja se može zadržati regulacijom pristupnih puteva, bez izgradnje novih objekata.
Potpuno je dovoljna po jedna traka u svakom pravcu.

3.) regulacija Zapadne Morave
čitavih 8km treba rešiti pre ikakvih radova na autoputu.
 
Pa dobro, postoji mogucnost i da na tacki gde se razdvajaju bude nadvoznjak ili kruzni tok za razdvajanje ka starom/sadasnjem putu za Krusevac, to se ne vidi sa slike Sentinela kako je reseno (mada vise deluje da nema nadvoznjaka vec kruzni tok). Ukljucenje na autoput Bg-Ni ionako nije planirano da bude brzo kao kod Dobanovaca na Bg obilaznici pa ako je vec usporenje na tom ukrstanju autoputeva 40 ili 60 km/h onda nije problem da se u toj zoni usporenja napravi neko pomenuto racvanje nadvoznjakom ili kruznim tokom.
 
Inače ambasadorka Britanje i prošli put i sada ovde reklamira privatnog britanskog proizvođača građevinskih mašina JCB noseći njihovu jaknu. Američki ambasador to ovoga puta nije radio ali je na otvaranju radova u decembru 2019. takođe nosio CAT-ovu odeću. Sa druge strane smo imali Azerbejdžan i Kinu da su isto finansirali gradnju autoputeva po Srbiji, Azeri nemaju svog proizvođađa mašina, ali Kinezi ih imaju, a Kina i najviše autoputeva finansira ali se kineska ambasadorka do sada ni jednom nije pojavila u odeći ni jednog kineskog proizvođača mašina da ih reklamira. Takođe ovde na otvaranju radova u decembru 2019. bilo je dovedeno dosta britanskih JCB mašina iz čisto reklamnih razloga jer smo videli da posle toga autoput nije dugo počinjao da se gradi, a mašine su tada bile dovedene za snimanje kao da će odmah početi da rade. Sa druge strane na autoputevima koje rade Kinezi ne vidimo takav ekonomski nacionalizam već na trasama njihovih autoputeva : ka Valjevu, ka Požegi, na Bg obilaznici, ranijim autoputevima koje su gradili, kao i u njihovim fabrikama (Hesteel, Zeijin Bor, sada u gradnji frabrike Linglong guma u Zrenjaninu...) viđamo proizvođače mašina iz raznih zemalja da rade na terenu, naravno ima i kineskih ali isto tako i američkih, korejskih, nemačkih... Moj deda je pre 50tak godina bio direktor rudnika uglja oko Tuzle (Kreka Đurđevik Banovići...) i mislim da je uslov državi za američki kredit za opremanje rudnika tada bila nabaka njihovih CAT mašina za rudnike. Međutim kod Kineza ja ne vidim takav nacionalizam i protežiranje svojih proizvođača, više mi deluje kao da daju posao svima kao da su jači i samouvereniji od ovih kojima ambasadorka mora reklamira opremu.
 

Prilozi

  • 2222.jpg
    2222.jpg
    75,7 KB · Pregleda: 5.036
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836458#p836458:2bluwld0 je napisao(la):
Earthmoving » Tue Mar 30, 2021 7:37 am[/url]":2bluwld0]Pa dobro, postoji mogucnost i da na tacki gde se razdvajaju bude nadvoznjak ili kruzni tok za razdvajanje ka starom/sadasnjem putu za Krusevac, to se ne vidi sa slike Sentinela kako je reseno (mada vise deluje da nema nadvoznjaka vec kruzni tok). Ukljucenje na autoput Bg-Ni ionako nije planirano da bude brzo kao kod Dobanovaca na Bg obilaznici pa ako je vec usporenje na tom ukrstanju autoputeva 40 ili 60 km/h onda nije problem da se u toj zoni usporenja napravi neko pomenuto racvanje nadvoznjakom ili kruznim tokom.
pa jeste problem
Prvo što sam napisao prošle godine je tu uključenje iz pravca KŠ na Nišu koje ide kroz parking. To mora da se reši nekako.
Drugo, isključenje iz BG ka KŠ ima dobar nagib i zna zimi da bude baš klizavo. Nije sporno da ostane, ali da se uradi duži put za isključenje sa nekim vibro trakama ili tako nešto, jer ako skreneš sa više od 80 po ledu kraj priče. Mnogi su se tu slupali.

Problem veze A1 i A5 sa starim putem Paraćin-Ražanj i sa starim putem za KŠ je daleko veći i ne može se rešiti kružnim tokom jer bi se prekinuo kontinuitet naplate putarine.
 
Izvini nisam te razumeo sta je problem da bude sadasnja naplatna rampa, pa posle 100-200m kruzni tok (sa 5 izlaza na: a1, Moravski kridor, sadasnja magistrala za Ks, i te sto si pomenuo Pn i Razanj) i onda posle kruznog toka pocetak Moravskog koridora i naplatna rampa na njemu? Mislim da posto nema vinjeta, kontinuitet naplate putarine je ionako prekinut i mora 2 naplatne rampe za 2 autoputa. A između te dve naplatne rampe gde je već zbog njih zona sporijeg saobraćaja onda može kružni tok. Mislim nemam pojma kako su oni to zamislili, nagađam, ali ne vidim zašto bar teoretski ne bi moglo ovako.
 
Ima nekih priča da se uskoro zatvara Pojate i da će Alternativa biti Ražanj i Paraćin.Ali je malo glupo da se staro Pojate ukine a Ćićevac postane prvi izlaz na tom putu jer bi onda sav saobraćaj ka Kš i dalje ili nazad za ove na starom putu bilo maltretiranje preko pruge i semafora i Ćićevcu dok ne završe svih 20tak km,a do Ćićevca imaju nepuna 3 i to mogu brzo da puste i kažu evo ga autoput. A koliko je meni poznato nije planirano da neko ko uzme karticu u Nišu i krene ka Obrenovcu da bude bilo gde zaustavljen,to jest skloniće i Preljinu i staviti je bočno.A sa strane Pojata kako koju deonicu budu puštali tako će svaki bočni izlaz posajati čeoni do spajanja,nadam se da nisam previše zbunio zavesu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836766#p836766:3gyxq1cd je napisao(la):
StaraMo » Уто Мар 30, 2021 11:25 pm[/url]":3gyxq1cd]Ima nekih priča da se uskoro zatvara Pojate i da će Alternativa biti Ražanj i Paraćin.Ali je malo glupo da se staro Pojate ukine a Ćićevac postane prvi izlaz na tom putu jer bi onda sav saobraćaj ka Kš i dalje ili nazad za ove na starom putu bilo maltretiranje preko pruge i semafora i Ćićevcu dok ne završe svih 20tak km,a do Ćićevca imaju nepuna 3 i to mogu brzo da puste i kažu evo ga autoput. A koliko je meni poznato nije planirano da neko ko uzme karticu u Nišu i krene ka Obrenovcu da bude bilo gde zaustavljen,to jest skloniće i Preljinu i staviti je bočno.A sa strane Pojata kako koju deonicu budu puštali tako će svaki bočni izlaz posajati čeoni do spajanja,nadam se da nisam previše zbunio zavesu.


Bilo bi odlično da možeš da uzmeš karticu u npr. Pirotu i voziš se do Obrenovca preko Moravskog koridora i Miloša Velikog. Ulaz u Preljini je definitivno privremenog karaktera, Jedino nisam siguran da je celokupna petlja u Preljini privremena.

Meni je cela petlja neprikladna ukrštanju dva autoputa, najobičnija moguća petlja. Petlja trenutna u Požegi je pravo ukrštanje dva auto-puta.
 
@Jakovljević Da,uzeće se kartica u Vranju i platićeš u Obrenovcu ili Vrčinu ili Požegi to je sigurno ali ako pogledaš ovu petlji A1/A5 ništa nije bolja od Preljinske,zato i pitam ima li neko negde detalj same petlje,jer sam naišao do sada na tri stacionaže u dokumentima po internetu,svako meri kako mu volja a kilometar razlike 752+650,752+950 i 753+600
7efe509046d303d287b6ea0f6079292c.jpg
665493425b6fbf39a8e01c5232ee5465.jpg
a2fd6012d59cbfb9a4001269ad6ca18b.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836766#p836766:1lt7de5e je napisao(la):
StaraMo » Tue Mar 30, 2021 10:25 pm[/url]":1lt7de5e]Ima nekih priča da se uskoro zatvara Pojate i da će Alternativa biti Ražanj i Paraćin.
To je samo dok rade rekonstrukciju.
Stari put za Ražanj je zapravo stari autoput (od one fabrike stočne hrane u Pojatu). On je u odličnom stanju, širok je oko 7m, osim jednog mosta koji nema punu širinu puta. Izlazi pravo na naplatnu rampu Ražanj, bez prolaska kroz naselja, tako da sa te strane nije neki problem.

Sa druge strane od Paraćina do Pojata je situacija da se od petlje Paraćin ide kroz grad širokom ulicom 1+1 neka 3km (jedan semafor i jedan kružni tok), nakon čega se ulica širi na 2+2 još neka 3km. Po izlasku iz Paraćina put je 1+1 plus biciklistička staza. Ova deonica fantastična, mada je malo specifično što je na jednu vodu, verovatno su planirali da nastave 2+2. Prolazi kroz par sela, gde 50 ograničenje, a i morbidno je što ima spomenika krajputaša. Verovatno lokalci divljaju a na putu ima poljoprivrednih mašina.
I onda nakon jednog od sela na putu kraj bajke i prelazak na uzak putić u katastrofalnom stanju.
A na kraju šlag na tortu. Selo Drenovac je zapravo mali gradić. Kroz selo gužva, a put je i dalje katastrofa. I da, nema trotoara, tako da su pešaci na putu, a često ima i policije. Po izlasku iz ovog sela se nailazi na nadvožnjak sa moje slike gore...
I to je put na koji se usmerava saobraćaj u slučaju većih sudara na koridoru X

(kad već pišem o tom putu, "Carigradskom drumu", da napišem da ima solidnih deonica, ali da ima baš loših, kao kod Bagrdana, između Ražnja i Aleksinca i najgora ova kod Drenovca.)
 
Da što se starog ka Ražnju tiče na nekoliko mesta se vide stari nadvožnjaci sve do Ražnja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836781#p836781:pblntq4s je napisao(la):
StaraMo » Уто Мар 30, 2021 11:57 pm[/url]":pblntq4s]@Jakovljević Da,uzeće se kartica u Vranju i platićeš u Obrenovcu ili Vrčinu ili Požegi to je sigurno ali ako pogledaš ovu petlji A1/A5 ništa nije bolja od Preljinske,zato i pitam ima li neko negde detalj same petlje,jer sam naišao do sada na tri stacionaže u dokumentima po internetu,svako meri kako mu volja a kilometar razlike 752+650,752+950 i 753+600
7efe509046d303d287b6ea0f6079292c.jpg
665493425b6fbf39a8e01c5232ee5465.jpg
a2fd6012d59cbfb9a4001269ad6ca18b.jpg

Потпуно си у праву, петаље и у Појату и у Прељини су подједнако неприкладне укрштању два аутопута
 
Preljina i nije pravljena kao petlja za ukrštanje dva autoputa, već kao isključenja za Ča, sa bočnom rampom. Međutim, drugi ap je došao kasnije, pa je prava petlja zamišljena niže (u polju u zaleđini firme Autogarant.
Pre oko 1-2 meseca smo pisali o tome da onda ta jedna traka za isključenje iz Bg ka Kv neče biti dovoljna i da bi trebalo izveati kao spajanje/razdvajanje 2 ap, kao kod Dobanovaca.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bXoKXv8_25s[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kq-xWyINh20[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842971#p842971:3fjolore je napisao(la):
milaki990 » Sun Apr 18, 2021 9:06 pm[/url]":3fjolore]https://www.youtube.com/watch?v=bXoKXv8_25s
"deonica od Pojata do Kruševca će biti završena do kraja 2021."
:lool:
Baš su me lepo nasmejali.

Inače, javili su se problemi oko kamenoloma koji bi trebao da snabdeva ovo gradilište.
https://fb.watch/4_pR3scL3h/
Ne razumem najbolje priču, ali deluje da se ljudi iz okolnih sela bune što im ruše planinu.
https://www.novosti.rs/srbija/vesti...paracina-protiv-novog-kamenoloma-planini-baba
 
Dovukli su u Adrane,malo ispred mosta za Popoviće 3 velika bagera,da li to počinju radovi na autoputu ili je nešto drugo?Možda neko zna?
 
Antić je rekao pre par sedmica da se u maju očekuje početak radova između Kraljeva i Čačka, pa ako se ispuni njegovo obećanje onda bi to trebalo biti to.
 
Тај део од Чачака до Краљева , када год сам пролазио има много саобраћаја, плус покретну пијацу у Мрчајевцима...
 
Vrh