[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782518#p782518:2zazzsgb je napisao(la):
miki_ns » Sat Oct 10, 2020 9:44 am[/url]":2zazzsgb]Mane ovde interesuje planirana dinamika radova, nadam se da je ideja krenuti istovremeno i od Čačka i od Pojata. To bi paralelenom izgradnjom omogućilo da se za neko razumno vreme autoputem stiže do Kraljeva s jedne i Kruševca s druge strane, pa onda polako zatvarati "procep" koji ostaje između njih. Samo da opet ne krenu iz sredine od nigde do nigde, kao ono s Nepričavom (mada ovde ima dovoljno i mesta između pa bi svakako nekom koristili i parčići).
Uff...nisam pametan...nznm šta bih ti rekao...
U početku mi se nije dopala ideja, ali sad kad razmislim meni se ne dopada nijedna ideja, ni moja, ni investitora.
Prvo, nisi u pravu da bi išta moglo biti slično Ub-Lajkovac, jer se upravo jedino i gradi od A1 do Kruševca, tako da svakako nije od nigde do nigde.
Mislim da im je ideja da prvo odrade do Kruševca i čim to završe pustiće.
Što ima neke logike, jer je KŠ entitet za sebe, nema alternativu iz pravca severa preko A2 ili KG, tj. ima ali je niko (s razlogom) ne koristi.
Pravac iz BGD ka KŠ ide i ka Kopu, dosta njih koristi to i za VB, može da posluži i za pravac ka NP, severu Kosova i ka istoku CG.
Tako da ako već idu na fazno puštanje najlogičnije je da to krenu od A1 do KŠ.
Ovo da istovremeno krenu i od ČA do KV i da ga puste bez dela od KV do KŠ mi se baš i ne sviđa previše.
Nabiće ceo tranzit i lokalni saobraćaj u Vrbu, na lažnu obilaznicu TS kroz fabrički krug Prve petoletke i rampu u Stopanji.
Ono jes i sad je to tako, al bar se navikneš na taj tempo, ovako će ti se sa obe strane dodavati i i kolone sa autoputa.
Što bi put od KV do KŠ učinilo još nepodnonošljivijim, i sad ga sve više njih koji idu ka ČA sa juga i dalje ka zapadu zaobilaze i idu na KG.
Tako da pre glasam za varijantu da sve završe pa puste, pa i za A1-KŠ pa sve ostalo kad završe, negoli da zabiju sve na KV-KŠ sa obe strane.
Eventualno ako idu na puštanje sa obe strane da puste od Preljine do Mrčajevaca da usisa pravac KG-ČA i izbegne sam prolazak kroz slavujev zavičaj.
Ne krijem i više puta sam ponovio da mi je i sama trasa MK potpuno bezveze, petlje su tek žasu, dozlaboga loše pozocionirane, ali to je što je.
Generalno, bilo bi idelno da završe od Kruševca do Mačkata, jer parcijalno puštanje samo pomera haos malo dalje i povećava ga.
A izgleda da će prvo koliko god sporo napredovalo biti Preljina-Požega, pa A1-KŠ, pa KŠ-ČA, a PŽ-Mačkat pitanje i da li će do tada i početi.
I šta ćemo dobiti? Potpuno ludilo od Požege do Užica kad se tu slije kompletan saobraćaj sa A2, A5, CG, BIH i nimalo zanemarljiv lokalni saobraćaj.