Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Судар два аутомобила и шлепера код Крушевца, три особе повређене
Три особе су повређене у саобраћајној несрећи која се догодила нешто после 12 часова на обилазници око Крушевца код Јасике.

Сударила су се два путничка аутомобила и шлепер који се, како незванично сазнаје РТС, преврнуо покушавајући да избегне возило које је прешло у његову коловозну траку.

Једно лице је теже повређено, али није у животној опасности, а друга два су тренутно на опсервацији и утврђује се тежина задобијених повреда.

Увиђај је у току, а саобраћај је обустављен. Возила се усмеравају на алтернативне путне правце.
https://www.rts.rs/page/stories/ci/.../krusevac-saobracajna-nesreca-povredjeni.html
 
Vuciceca izdajnicka vlast opet uvozi strane radnike da bi unistavala Srbe i da bi Vučić Srbima smanjio plate koje će prihvatiti njegovi dragi strani plaćenici. Oni naravno mogu prihvatiti niže plate zato što imaju niže troškove, nemaju troškove otplate kredita za autoput, uzeće pare, a Srbi ce preuzeti teret otplate kredita i svih drugih troškova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848321#p848321:1vkk1qlv je napisao(la):
Earthmoving » Ned Maj 09, 2021 3:17 pm[/url]":1vkk1qlv]Vuciceca izdajnicka vlast opet uvozi strane radnike da bi unistavala Srbe i da bi Vučić Srbima smanjio plate koje će prihvatiti njegovi dragi strani plaćenici. Oni naravno mogu prihvatiti niže plate zato što imaju niže troškove, nemaju troškove otplate kredita za autoput, uzeće pare, a Srbi ce preuzeti teret otplate kredita i svih drugih troškova.

I sve ovo nakon postiranja vesti da od 1000 radnika angažovanih na izgradnji autoputa 600 su domaći radnici, te da izvođač daje oglas preko Nacionalne službe za zapošljavanje i mesnih zajednica gde traži LOKALNU radnu snagu i to ni manje ni više, nego 1400 novih ljudi.

A istina je da su naši radnici ili već zauzeti na velikim građevinskim projektima ili su u inostranstvu i da u zemlji ozbiljno manjka kvalifikovane radne snage. Vučić je ovde delimično odgovoran - pokrenuo je velike projekte izgradnje, ali za odlazak razlozi su kompleksni i ne tiču se samo nas u Srbiji, mada nešto od toga može da se prišije i Vučiću, ako već teraš mak na konac.

Zemljani, stvarno... u najmanju ruku, preteruješ...
 
Ako neko ima oglas za te radnike neka ga objavi ovde, hvala.
 
Дај армирачу 1000е, вариоцу 1500, па да видиш радника. Е, за 300-500е, нема. Нема ни у бабе џабе.
 
Ako slučajno krene rast tražnje radne snage i time prirodno tržišno rast plata, oni rade protiv Srba dovodeći strane radnike da povećaju ponudu radne snage kako bi veštački smanjili tržišnu cenu rada i uvećali prihode svojoj eliti i stranim radnicima, a na štetu Srba. Koji su ovde šta sve prepatili ratove, sankcije, propadanje... i ostali da bi sad korist uživali neki vanzemaljici, umesto da se sad Srbima sa kamatom isplate gubici prethodnih 30 godina kad su im plate bile 300 maraka, sad bi trebalo da im plate budu 2.000 evra da bi naplatili troškove pljačkaško niskih plata 3 decenije. I sad se Srbima sprečava vraćanje duga, dovođenjem stranih radnika, da bi oni imali korist i pospešio njijov natalitet, a ne Srba.
 
@Perkan hvala.
Earthmoving, kapitalizam ne funkcioniše tako, već se zasniva na što jeftinijoj ceni proizvodnje i radova, u ovom slučaju damping cena uvođenje radnika isto kao što naši radnici dampinguju cenu radne snage u Rusiji i na zapadu.
 
Ne, tako funkcioniše internacionala. Kako mi iz Srbije možemo uticati na to šta je u Rusiji ili Nemačkoj, dal će oni koga primati ili ne? Ali ako se nama u Srbiji oduzima pravo izbora i organizacije svoje zemlje, onda mi nemamo zemlju i onda su interesi naših ljudi, a time i Izbori besmisleni. Ne postoji ni jedan razlog zasto kapitalizma ne bi normalno funkcionisao na bazi ponude i potraznje u zatvorenom sistemu drzave Srbije, a bez globalizma tržišta radne snage.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848717#p848717:1m5ll6wo je napisao(la):
Алтаир » Uto Maj 11, 2021 10:44 am[/url]":1m5ll6wo][YouTube]https://youtu.be/A_w6b7iiny0[/YouTube]

Неће из неког разлога,

https://youtu.be/A_w6b7iiny0
Mora full link
Kod:
https://www.youtube.com/watch?v=A_w6b7iiny0
ne moze taj skraceni

Ovako:
Kod:
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=A_w6b7iiny0[/YouTube]
 
Благодарим Срки!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A_w6b7iiny0[/youtube]
 
Počeli su sa nekim iskopavanjem u Adranima,zna li neko o čemu se radi?
 
Pa verovatno kreću Kraljevo-Čačak kao štp je Antić najavio za maj. Gde tačno kopaju? Da pratimo preko satelita
 
Napredak april/maj iznad Kruševca oko Stalaća
 

Prilozi

  • maj 2.jpg
    maj 2.jpg
    87 KB · Pregleda: 3.142
Kopaju od mosta za Oplaniće i Popoviće prema miločajskom mostu,možda prave prilaz za novi most.
 
Situacija sa radnicima je takva kakva jeste...
Veliko je pitanje, čak i da veliki broj radnika nije otišao u inostranstvo, čak i da nisu propale velike domaće građevinske kompanije, da li bi svi ti teoretski kapaciteti uopšte bili dovolji da se pokrije ovoliki broj gradilišta koje trenutno imamo...

Dovođenje strane radne snage je prosto neminovno, čak i da domaće plaćamo pet puta skuplje, opet ih ne bi bilo dovoljno...

Bilo kako bilo, autoput se gradi i završi.
Njegov pravi benefit je u kasnijoj eksploataciji i na to se treba fokusirati u smislu da buduća saobraćajnica kasnije vuče investicije, nova radna mesta i naravno daleko manje udesa i izgubljenih života. A ovi Turci i ostali, kako su došli, tako će i otići, daleko im lepa kuća...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850703#p850703:199nwkju je napisao(la):
Алтаир » Пон Мај 17, 2021 5:14 pm[/url]":199nwkju][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WiCiNTVVA4g[/youtube]

Ovde kod obilaznice, taj deo oni u suštini grade jednu stranu autoputa, jer kako vidim grade tik uz postojeći put?
kruševac.png

Da li predstavlja eventualno neki problem, u smislu da originalni put (obilaznica sa 2 trake) nije građena tj. projektovana za opterećenja koja ima jedan autoput? Materijal, visina, širina? Ili to nema nikakve veze? Tj. jel isti princip kada se grade autoputevi koji bi trebali da trpe najveća moguća opterećenja i težine, u odnosu na neke lokalne puteve?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850711#p850711:1cj387x3 je napisao(la):
Duleban97 » Пон Мај 17, 2021 6:17 pm[/url]":1cj387x3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850703#p850703:1cj387x3 je napisao(la):
Алтаир » Пон Мај 17, 2021 5:14 pm[/url]":1cj387x3][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WiCiNTVVA4g[/youtube]

Ovde kod obilaznice, taj deo oni u suštini grade jednu stranu autoputa, jer kako vidim grade tik uz postojeći put?
Da li predstavlja eventualno neki problem, u smislu da originalni put (obilaznica sa 2 trake) nije građena tj. projektovana za opterećenja koja ima jedan autoput? Materijal, visina, širina? Ili to nema nikakve veze? Tj. jel isti princip kada se grade autoputevi koji bi trebali da trpe najveća moguća opterećenja i težine, u odnosu na neke lokalne puteve?
file.php

Obilaznica oko Kruševca je ipak magistralni put preko kojeg već godinama i decenijama ide teretni saobraćaj, tako da pretpostavljam da je projektovan za predviđeno opterećenje.

Svakako će oni izgraditi desnu traku autoputa, prebaciti tamo saobraćaj, pa onda raditi na postojećoj obilaznici da je dovedu u identično stanje kao i drugu traku :)

Razmišljao sam da li će graditi novu magistralu koja je izuzeta od putarine kada budu pretvorili postojeću obilaznicu u autoput
 
Postojeca obilaznica oko Krusevca u tom delu gde se gradi jedna strana je i izgradjena u profilu polu autoputa to se zna, jer je jos davno odredjeno da ce tuda ici auto put. Znaci nema nikakvog prosirivanja niti problema u standardu jer je svakako izgradjena kao strana auto puta, ima dovoljno mesta za dve trake plus zaustavnu
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JowVy7EWhQQ[/youtube]
 
Vrh