Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Изгледа да су највише радили штампачи, бар су одштампали трасе!
 
Ево данас је тачно 1 година откако су свечано отпочели радови на овом АП-у.
Хајмо сада да видимо шта је урађено за целу годину.....
 
Pa slabo izgleda, na satelitu se samo vidi oko 2km trasiranja iznad Ćićevca.
 
Значи , они су за годину дана трасирали 2 км ,а ови што раде брзи пут до Ваљева 5 км за 2 месеца?
 
Pa to sto su svecano otvoreni radovi pre godinu dana ne znaci da su tad i poceli .
Stvarni radovi su poceli pre mesec,dva.
 
Acoo":2wi8goju je napisao(la):
Pa to sto su svecano otvoreni radovi pre godinu dana ne znaci da su tad i poceli .
Stvarni radovi su poceli pre mesec,dva.
Mi imamo tendenciju da simbolične ceremonije uzimamo preozbiljno. Bechtel-Enka je malo veći sistem i potrebno je vreme da se pokrene. Mislim da ćemo od početka sledeće godine videti mnogo brži napredak.
 
Драго ми је због њихове озбиљности,али том приликом државни врх је изрекао рокове завршетка где је речено до краја 2021 први лот готов тј Појате-Крушевац ,до краја 2020 Прељина -Адрани и до краја 2023 трећа деоница Адрани- Крушевац...
Не делује ми да ће то бити ,а време лети...
 
Тим роковима ако држава не банкротира слободно додај по 2 год.
 
Ministrova izjava danas: "Pojate - Peljina koji spaja Kruševac i Kraljevo i još 500.000 ljudi koji živi na relaciji, koridor dug 110 kilometara. Pre deset godina niko o ovome nije mogao da sanja", kaže Momirović." https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1782664
A pre pomenutih 10 godina: "Još 2010. tadašnja ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović najavila je da će gradnja deonice Pojate-Preljina „početi naredne, 2011. godine“. (RTS, 3. 9. 2010. godine) Najavila je da će za tu namenu biti upotrebljen novac od prodaje „Telekoma“, a da se projektna dokumentacija već priprema." https://www.istinomer.rs/analize/gradnj ... je-najava/
 
Reče mi jedan prijatelj da su vidljivi radovi na potezu Pojate-Kruševac, te od Kruševca malo ka Trsteniku.
Prošao čovek kolima pa gledao...

E sad...
 
Kolko sam video na satelitu Sentinel pre 15tak dana (kad je bilo vedro), kod Kruševca je bilo vidljivo samo ono parče na kom je bila ceremonija otvaranja pre godinu dana, u dužini par stotina metara. I drugi deo dalje od Kš, kod Pojata i autoputa oko pruge da je trasirano oko 2km.
 
Prolazio sam pre dva dana i vidi se da rade na pripremi za taj most preko Jovanovačke reke. Gradilište je aktivnije u poređenju sa situacijom od pre dva- tri meseca.
 
Zna li se koji je rok za završetak Moravskog Koridora ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824068#p824068:28ocgm0i je napisao(la):
branik » Sre Feb 17, 2021 12:04 am[/url]":28ocgm0i]32.limburg.
Upotrebio si izraz koji podseća na detinjstvo. Kao i pomenuti koridor: long lost and forgotten.
 
Pitam se koliko će dolazak Bajdena na čelu Amerike uticati na dinamiku radova na Moravskom koridoru.
 
Bolje da su prvo krenuli spajanje sa k11, od Čačka do Kraljeva sa obilaznicom, najveći problem je što se sad prolazi kroz Kv, a s druge strane Kš već ima obilaznicu pa nije bila tolka frka. Prebacilo bi i deo tranzita ka Kopu i Vrnjačkoj banji na k11.
 
Kad je Bata Čarapan :)

Šalu na stranu, u pravu si, mada i do Kruševca ima baš dosta saobraćaja, koji mahom skreće ispod pruge u grad.
Kš obilaznica je prilično prazna.
Generalno, između Kš i Kraljeva ima dosta lokalnog saobraćaja, koji će većim delom i ostati na starom putu.

Nekako je vlast zahvalila megalomanija.
Bilo bi sasvim dovoljno da urade pun autoput do Kruševca i sa druge strane do iza Kraljeva, a između je više nego dovoljan neki poluautoput ili brzi 1+1 sa denivelisanim raskrsnicama.
 
Pre 2-3 meseca su kod nas u selu zvali ljude kojima se eksproprira zemljiste na predavanje/upoznavanje sa tzv ekoloskim ili kako vec pojasom.
Naime, posto je nas atar pretezno povrtarski i ratarski, ako sam dobro zapamtio, evropska komisija insistira eksproprijaciji dodatnog pojasa od po 40-150m, sa obe strane autoputa, kako bi se proizvodnja hrane distancirala dovoljno daleko od zagadjenja prouzrokovanih autoputem.

Da li se jos neko od vas sretao sa ovim?
 
Sto se tice cene eksproprijacije konkretno za perimetar autoputa, to je ponudjeno mislim 18000.
A sto se tice tog pojasa, on se valjda esproprira nakon sto se autoput zavrsi.
Sve je ovo interpretacija onoga sto je cale pohvatao na tom sastanku i preneo meni posle. Moguce da nesto od podataka pogresno drzim u glavi.
 
Ne razumem, tik uz A3 se seje pšenica, na primer. Koja se koristi u ishrani. A ovde se priča o 150m. Da nije možda u pitanju i regulacija Morave?
 
Vrh