Evo gledam planove i vidim da ima ovde dosta posla iako je ravnica.
Veći problemi:
1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Trenutno je vrlo loše rešenje.
Vrlo je slično kao postojeća petlja Bubanj Potok. U pravcu Niš-Beograd isključenje ima vrlo jaku krivinu. Uključenje je podnošljivo, ali bi pustio dužu deonicu sa tri trake, kako bi se smanjile gužve i bilo bezbednije.
U pravcu Beograd-Niš isključenje je korektno i može se zadržati pod uslovom da se novi autoput u pravcu Kruševca formira od trake iz Niša, kao leve i trake iz Beograda, kao desne. Isključenje ka Nišu vodi kroz parking i to je nedopustivo.
2.) postojeća petlja sa lokalnim putem, paralelnim sa A1,
Današnje rešenje nije potpuno jer se uključenje sa lokalnog na put ka Kruševacu, kao i isključenje od A1 ka lokalnom odvija u nivou preko druge trake.
Treba sada rešiti i odvajanje postojećeg puta ka Pojatu od budućeg autoputa. Dobro je što nadvožnjak već ima širinu za dve trake.
Generalno i postojeća petlja se može zadržati regulacijom pristupnih puteva, bez izgradnje novih objekata.
Potpuno je dovoljna po jedna traka u svakom pravcu.
3.) regulacija Zapadne Morave
čitavih 8km treba rešiti pre ikakvih radova na autoputu.