Na Pojate - Čačak je dominantan lokalni saobraćaj.
Praktično, sa malim prekidima pored puta su nikla naselja, koja se skoro u kontinuitetu protežu celom dužinom.
Zato su niska ograničenja, a saobraćaj je dodatno usporen vozilima koja se stalno isključuju, uključuju, pepacima, biciklistima, traktorima, pešačkim prelazima. Zato je največi deo saobraćaja koji ide celom dužinom, pobegao na Batočinu.
Konktetno, iz Užica u Niš ću u toku radnog dana stići skoro sat pre preko Batočine nego preko Kš iako je četrdesetak km duže. Noću i praznikom je drugačije. Zato, ko ne žali pare za putarinu, radije bira više ap. Goriva se isto potroši, ali je neuporedivo prijatnije putovanje putovanje.
Zato mislim da je punoprofilni ap luksuz na ovom pravcu, već je trebalo da to bude brzi put koji bi se jeftinije i bliže približavao naseljima preko manje zahtevnih uključenja.