Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750928#p750928:95i4qim1 je napisao(la):
Пантограф » Tue Jun 23, 2020 8:49 pm[/url]":95i4qim1]A autoput Kragujevac - Gornji Milanovac? I to je pominjano...
Aha, negde oko 2070. godine čim završe ovo parče do niškog puta.

:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751473#p751473:557ofo1e je napisao(la):
branik » Thu Jun 25, 2020 1:44 pm[/url]":557ofo1e]Koliko je dugo to buduće parče Nevade - Takovo?

Evo iz vesti izvukao, 10 km, tj. gradi se potpuno nov put od GM do Klatičeva, dok će dalje ka Takovu da se rekonstruiše postojeći put.

Cela trasa biće sastavljena od deonice od ,,Tenka“ do Klatičeva, u dužini od 4,7 km i rekonstruisane trase od Klatičeva do Takova, dužine 5,3 km.
 
Danas sam prošao kroz Kruševac i to pored Jasike. Ima nekih manjih radova, nekoliko mašina pored puta raducka nešto. Nisam slikao, jer zaista nema ništa specijalno za slikanje...
 
Danas bio u KŠ i nisam video radove.

Na naplatnoj rampi u Pojatu ozbiljna gužva a radila je samo jedna rampa + jedna ENP.
 
Nema niko iz tog kraja da ode na teren malo da izvesti sa lica mesta? :)
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7Q2ZSbO-c0[/youtube]
 
Izdata građevinska dozvola za regulaciju Zapadne Morave.
Da ne kačim ceo dokument. Ima 10ak stranica.

Screenshot_20200820-140212_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20200820-140216_Acrobat for Samsung.jpg
 
Da li se igde radi ovaj put?

Juče sam prošao i ništa!
 
Pre 10tak dana sam isao V Banja - Cacak, i tu se ne vide nikakve aktivnosti, jedino ako nema nesto oko Krusevca gde su i snimali zadnjih 8 meseci kad su dolazili politicari.
 
Ja sam sišao sa Kopa preko Ćelija, pa kroz Kruševac. Jedino ako se ne vidi sa starog puta?
 
Nepostojeći radovi su vidljivi samo tokom kampanje...
 
Radovi abrakadabra - sad ih vidiš, sad ne vidiš...
 
Evo gledam planove i vidim da ima ovde dosta posla iako je ravnica.
pojate-koševi.jpg


Veći problemi:
1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Trenutno je vrlo loše rešenje.
Vrlo je slično kao postojeća petlja Bubanj Potok. U pravcu Niš-Beograd isključenje ima vrlo jaku krivinu. Uključenje je podnošljivo, ali bi pustio dužu deonicu sa tri trake, kako bi se smanjile gužve i bilo bezbednije.
U pravcu Beograd-Niš isključenje je korektno i može se zadržati pod uslovom da se novi autoput u pravcu Kruševca formira od trake iz Niša, kao leve i trake iz Beograda, kao desne. Isključenje ka Nišu vodi kroz parking i to je nedopustivo.


2.) postojeća petlja sa lokalnim putem, paralelnim sa A1,
Današnje rešenje nije potpuno jer se uključenje sa lokalnog na put ka Kruševacu, kao i isključenje od A1 ka lokalnom odvija u nivou preko druge trake.
Treba sada rešiti i odvajanje postojećeg puta ka Pojatu od budućeg autoputa. Dobro je što nadvožnjak već ima širinu za dve trake.
pojate.jpg

Generalno i postojeća petlja se može zadržati regulacijom pristupnih puteva, bez izgradnje novih objekata.
Potpuno je dovoljna po jedna traka u svakom pravcu.

3.) regulacija Zapadne Morave
čitavih 8km treba rešiti pre ikakvih radova na autoputu.
 
Регулација З. Мораве ће бити интересантна. Можда један од разлога зашто су и убацили у Уговор да ће Република обезбедити 20% више средстава за непредвиђене трошкове.
Мада, ја бих пре рекао да је тако лакше продати причу за цену јер само кажеш "750 милки плус 20%", него "900 милки". На крају се и изгубиш у бројевима, па ако их пребаце у динаре, па спомене неке силне милијарде...

Мени и даље није јасно зашто ће профил овог ауто-пута бити шири од уобичајеног, а имаће исти број трака?
 
Ivične trake (između preticajne i razdelnog pojasa) će biti 1m, za razliku od do sada uobičajenih 0,5m.
 
1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Izuzetno je i trenutno loše rešena i nepregledna, sakrivena.
Bila je ideja da se se petlja izmesti par kilometara ka bgd-u (krežbinac)

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768768#p768768:5wgq13m8 je napisao(la):
max » Mon Aug 24, 2020 3:57 pm[/url]":5wgq13m8]1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Izuzetno je i trenutno loše rešena i nepregledna, sakrivena.
Bila je ideja da se se petlja izmesti par kilometara ka bgd-u (krežbinac)

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk

Ma samo rokaj još bliže Beogradu. Da i ono malo nas što iz pravca Niša idemo do KŠ autoputem preko Pojata počnemo da idemo preko Deligrada ili Blaca. Ovo potonje će da mi bude realno ako naprave pun profil od Balajnca do Pločnika!
 
:) kilometar, dva ko nijedan, ali realno petlja pojate je je sigurno najgora i najnepreglednija petlja na celom A1

realno, nedostaje naplatna rampa deligrad koja bi skratila vezu Niš-kš za nekih 25km, dok su bezveze kompresovali aleksinačke rudnike i aleksinac na razdaljini na manje od 10km

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Poceo je open street map da ubacuje trasu Moravskog koridora.

Petlje Ratina i Kamidzora https://www.openstreetmap.org/#map=14/43.7211/20.7453
Petlja Adrani https://www.openstreetmap.org/#map=15/43.7620/20.6566

Malo me zbunjuje sto je petlja Kamidzora broj 9, a Adrani broj 11. Je li moguce da ce praviti jos jednu petlju izmedju na tako malom prostoru?
Isto, petlja Adrani je broj 11, a Preljina broj 12. Je li moguce da nece biti bar jedna petlja izmedju, za Mrcajevce (Kragujevac) i aerodrom Ladjevce?
 
Ne mora ništa da znači, open street map je volonterski projekat.
Upravo krećem za Kš i Niš. Probaću da slikam malo.
 
Vrh