Ne klasifikujem ja. Ta pruga je klasifikovana kao međunarodna. Niš - Dimitrovgrad i Niš - Skoplje funkcionišu pod delimičnim zatvorom - u toku jedni sedmice režim je: 36 sati zatvoreno, 36 sati otvoreno, 36 sati zatvoreno, 70 sati otvoreno. Za Beograd - Subotica su pripremljeni alternativni pravci prethodno. Kruševac - Kraljevo je pruga u katastrofalnom stanju i teretni vozovi koji idu pravcem Lapovo - Kraljevo ne mogu se preusmeriti tu. Dalje, ovde nije u pitanju rekonstrukcija pruge zbog koje se mora prekinuti saobraćaj, već obično rešavanje ukrštanja drumske i železničke saobraćajnice, koje se pri projektovanju mora rešiti. Ne može se zbog izgradnje autoputa prekinuti železnički pravac kojim saobraćaju međunarodni teretni i lokalni putnički vozovi, koji je pritom od strateške važnosti, niti je moguće da je projekat autoputa predviđao presecanje strateškog železničkog pravca. Dakle, sam autoput nije mogao biti projektovan bez da je u okviru projekta predviđeno rešenje ukrštanja sa postojećim drumskim i železničkim saobraćajnicama. To što je neko "čuo" ili mu se "javlja" da će se ukinuti pruga nije merodavno. Da ponovim - pogledajte projekat.