Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Баш сам причао са Радетом и мени и њему изгледа да су овај део до Трстеника јако убрзали, изгледа да ће бити пре Адрана.
 
 
Баш сам причао са Радетом и мени и њему изгледа да су овај део до Трстеника јако убрзали, изгледа да ће бити пре Адрана.

Ona privremena naplatna postaje sve besmislenija...
 
Ona privremena naplatna postaje sve besmislenija...
Da, to si u pravu, ali nemoj da smetneš sa uma mogućnost da i ako se deonica od Koševa do Trstenika završi pre nego Adrani-Preljina, to ne znači da će ona biti brzo završena, bar ne za manje od godinu dana i to pod idealnim uslovima i sa aktivnim radom bez prekida.
Inače, do sada su imali vremena, a i imaće ga i sasvim dovoljno pre završetka deonice Makrešane-Koševi da izvrše esproprijaciju zemljišta i da krenu sa izgradnjom petlje i naplatne rampe Koševi i da time smanje troškove i dodatni posao (izgradnja, montiranje i demontiranje, rušenje...) za izgradnju čeone naplatne rampe.
 
Da, to si u pravu, ali nemoj da smetneš sa uma mogućnost da i ako se deonica od Koševa do Trstenika završi pre nego Adrani-Preljina, to ne znači da će ona biti brzo završena, bar ne za manje od godinu dana i to pod idealnim uslovima i sa aktivnim radom bez prekida.
Inače, do sada su imali vremena, a i imaće ga i sasvim dovoljno pre završetka deonice Makrešane-Koševi da izvrše esproprijaciju zemljišta i da krenu sa izgradnjom petlje i naplatne rampe Koševi i da time smanje troškove i dodatni posao (izgradnja, montiranje i demontiranje, rušenje...) za izgradnju čeone naplatne rampe.

Jedina prepreka da se završi do petlje Trstenik za manje od godinu dana su petlja Koševi i petlja Velika Drenova.
 
Jedina prepreka da se završi do petlje Trstenik za manje od godinu dana su petlja Koševi i petlja Velika Drenova.
Тако и мени изгледа. Нисам могао ући у Сентинел, од неке глупе рекламе за претраживач. Мада сигурно ће Раде у неком тренутку снимити од Кошева до Трстеника! Оно што сам до сада видео говори да се може завршити за 6-9 месеци јер су скоро сви бетонски радови готови, остају два стуба да се излију у кориту Мораве на најдужем мосту. Остало је постављање носача, то све може за 3-4 месеца па на пролеће се може цела деоница асфалтирати!
 
Тако и мени изгледа. Нисам могао ући у Сентинел, од неке глупе рекламе за претраживач. Мада сигурно ће Раде у неком тренутку снимити од Кошева до Трстеника! Оно што сам до сада видео говори да се може завршити за 6-9 месеци јер су скоро сви бетонски радови готови, остају два стуба да се излију у кориту Мораве на најдужем мосту. Остало је постављање носача, то све може за 3-4 месеца па на пролеће се може цела деоница асфалтирати!

Tako je, ako im neko ne naredi da svi predju na Preljina-Adrani
 
Тако и мени изгледа. Нисам могао ући у Сентинел, од неке глупе рекламе за претраживач. Мада сигурно ће Раде у неком тренутку снимити од Кошева до Трстеника! Оно што сам до сада видео говори да се може завршити за 6-9 месеци јер су скоро сви бетонски радови готови, остају два стуба да се излију у кориту Мораве на најдужем мосту. Остало је постављање носача, то све може за 3-4 месеца па на пролеће се може цела деоница асфалтирати!
Sentinel je obukao novu košulju. Na stari više ne može da se uđe. Sad je ovaj novi, samo komplikovaniji ako mene pitaš. Kao stara i nova app za busplus.
 
Nešto se ipak čudno dešava na deonici od Koševa do Trstenika, što ukazuje da su intezivirali radove na toj deonici. Na stranu to što su počeli da nanose tucanik kod Kukljina i Bele vode (tu su čak i asfalt postavili), ali kod Kukljina su tucanik počeli da nanose i grejderima, mada je do sada praksa bila da to odradjuju finišeri. Istovremeno su neposredno posle Koševa počeli da grade mali most kojim premošćavaju staro korito Morave.
 
Наместио сам нови....ево неколико слика где још није завршено трасирање!
Vrnjci.png

Kraljevo.png
 
Vrh