Realno, ne vidim potrebu za dopunskom tablom za ENP kod znaka za putarinu, jer enp uređaj ne izuzima korisnike od prolaska kroz rampu. Mora proći, mora usporiti...
Moralo bi da se radi na ranijem obeležavanju enp traka, kao na Pazovi i jednom tablom u zoni usporavanja obavestiti vozače kako da se prestroje. Ne bi bilo loše ni da se standardizuju pozicije prolaza za enp (uvek desno ili uvek levo) da vozač ne mora izdaleka da beči oči gde sija belo da bi prišao što ekonomičnije i bezbednije gde treba.
Tako bi se izbegli zastoji, skoro poprečna vožnja u zoni rampi i onemogućavanje vlasnicima tagova da priđu rampi kad su gužve.
Primer za to je Pakovraće na izlazu. Čim je desetak vozila u redu, tag ne vredi ništa. Uska je prilazna rampa, ali bar dok su samo automobili u koloni, vredelo bi da se razdvoje levo i desno, ne bi li se nosilac enp koliko bilo ranije provukao.
Inače, utisak mi je da se broj vozila sa enp ove godine drastično uvećao, jer kao nikad ranije, sada mi se dešava da moram da zastanem dok ispred mene prođu i po 2-3 vozila. I, ove godine mi se već nekoliko puta dogodilo da se vozilo ispred zadržava, radnik izlazi ili vozač ili još gore, da se vraća nazad. Ranije to nikad nisam doživeo