Čini mi se da mnogi ne znaju ili ne mogu da uoče problematiku koja nastaje zbog nezavršene petlje Kruševac istok i zbog toga što taj deo još nije spojen sa gradom. Taj spoj sa gradom koji još nije počeo da se radi sam označio plavom linijom. Trenutno se sa petlje Kruševac istok možemo isključiti samo u okolne njive.
Problem se pretežno odnosi na teretni saobraćaj, mada i za putnički neće biti baš sjajno.
Zelenom linijom sam nacrtao kako se trenutno odvija saobraćaj na relaciji Pojate - Brus, Blace i kako bi trebao da se odvija kada se u rad pusti deonica Pojate - Makrešane. Jednim delom prolazi kroz sam grad, ali u tom delu grada su široki bulevari i ne predstavlja toliki problem. Inače, ja živim u jednoj od tih ulica i dok ovo pišem prošlo je na desetine kamiona i autobusa u tranzitu.
Crvenom linijom sam nacrtao relaciju gde bi se odvijao saobraćaj ako nakon puštanja deonice autoputa od Pojata do Makrešana ne ostave isključenje i ukjučenje na autoput sa trenutnog kružnog toka u Makrešanima. U tom slučaju sav saobraćaj na pomenutoj relaciji bi morao da se odvija preko petlje Kruševac zapad, a zatim kroz sam grad. U tom delu (markirano žutim krugom) su gradske ulice prilično uske i sa već sada otežanim saobraćajem koji je u određenim delovima dana u potpunom kolapsu, naročito u delu kod autobuske stanice. Postoji još jedna opcija gde bi saobraćaj išao preko Balkanske ulice, ali i tu je problem, jer da bi vozila došla do nje moraju opet da prođu pored autobuske stanice.
Takođe, autoput se iz istih razloga ne može pustiti u promet od Pojata do Kruševca sve dok se ne završi spajanje petlje Kruševac istok sa samim gradom. Tj. sa istočnom obilaznicom. Tako da nam izgradnja te saobraćajnice može poslužiti kao reper kada će u potpunosti i bez prekida biti puštena deonica Pojate - Kruševac, tj. Koševi.
Pogledajte prilog 158360