Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Још да неко објасни како ће да функционише ова привремена наплатна рампа, хоће ли се стварати гужве?
 
Verovatno će pokušati da do praznika vrate ovu traku desno u funkciju i a ostali deo ovog novog asfalta će ograditi blokovima.
Kada završe i reše pitanje tri rampe oko Kruševca onda će saobraćaj kanalisati ovim novim parčetom asfalta a rampu će rušiti i nasipati nov trup trake ka Beogradu i Nišu do zone nadvožnjaka a za dalje se čeka verovatno to neko rešenje proširenja krakova petlje koja spaja dva autoputa.
 
Verovatno će pokušati da do praznika vrate ovu traku desno u funkciju i a ostali deo ovog novog asfalta će ograditi blokovima.
Kada završe i reše pitanje tri rampe oko Kruševca onda će saobraćaj kanalisati ovim novim parčetom asfalta a rampu će rušiti i nasipati nov trup trake ka Beogradu i Nišu do zone nadvožnjaka a za dalje se čeka verovatno to neko rešenje proširenja krakova petlje koja spaja dva autoputa.


Jasno je da će ovo parče za to da koriste

Screenshot_20230408_000435_YouTube.jpg


@StaraMo
Znaš li za šta će ovo drugo parče biti?
U budućnosti ponovo neko preusmeravanje zbog radova?

Screenshot_20230408_000420_YouTube.jpg
 
Jasno je da će ovo parče za to da koriste

Pogledajte prilog 158583

@StaraMo
Znaš li za šta će ovo drugo parče biti?
U budućnosti ponovo neko preusmeravanje zbog radova?

Pogledajte prilog 158584
Ovaj deo uz traku bi u budućnosti trebao biti razdelni pojas i na starim snimcima se vide ili slivnici ili su možda izlivali postamente za rasvetu.Sama traka rampe se po pravilu pravi od betona zbog senzora i same nosivosti asfalta kada su velike vrućine a šleperi koče i kreću asfalt se razlije.

Sve je ovde sad u funkciji raznoraznih preusmeravanja koja će očigledno potrajati.
 
Pre neki dan kada sam slusao ministra non stop se moglo čuti da je mešao termine autoput i brza saobraćajnica.Ovo sa besplatnom naplatom je u fazonu nismo završili sve pa da bar narod nema na šta da se žali kad je fraj.Ipak pet meseci je malo previše za zemlju u kojoj bi svaki dinar državnih prihoda trebao biti važan.
 
I treba da bude besplatno, ionako će im u startu doneti više muka nego prednosti. Beograđani se ne bune što imaju na korišćenje nekoliko desetina km besplatnog autoputa. I Niš je imao dok nisu uklonili rampu Nais i zatarabili grad zarad "viših" interesa.
 
Kao prvo, nervira me kada neko izjavi da će korišćenje autoputa biti besplatno jer troškove izgradnje autoputa plaćamo mi građani. Kao kada bi mi neko rekao besplatno možeš da koristiš svoj stan koji si kupio na kredit. Ali mnogo lepše zvuči izjava da nam se nešto daje besplatno umesto da se kaže da se putarina neće naplaćivati. Naročito što zbog kašnjenja nisu napravili mogućnost naplate putarine i umesto da neko odgovara za to što će budžet da trpi zbog toga, mi bi kao trebali da budemo zahvalni Vesiću jer nam daje besplatno nešto što je naše.

Ne znam u kom statusu je projekat proširenja ili osmišljavanja nekog boljeg rešenja za spoj Moravskog koridora sa koridorom X, ali za sada i na osnovu onoga što se radi, očigledno neće biti kao što mnogi od nas zamišljaju ili priželjkuju. Ili će se urađeno porušiti i praviće se neko bolje rešenje ili će ostati kako jeste. Koliko vidim na fotografiji iz pravca Beograda i Niša ka Kruševcu je urađena po jedna saobraćajna traka što mi ukazuje na to da ostaje spoj autoputeva kao što je i sada. Ja sam očekivao da će bar iz pravca Beograda i iz pravca KŠ-Niš da se saobraćaj uliva na dve trake. Npr. kao što je sada na autoputu ispred Niša gde se jedan deo odvaja za Solun, a drugi za Sofiju.

pojate-dve-trake.jpg
 
Kao prvo, nervira me kada neko izjavi da će korišćenje autoputa biti besplatno jer troškove izgradnje autoputa plaćamo mi građani. Kao kada bi mi neko rekao besplatno možeš da koristiš svoj stan koji si kupio na kredit. Ali mnogo lepše zvuči izjava da nam se nešto daje besplatno umesto da se kaže da se putarina neće naplaćivati. Naročito što zbog kašnjenja nisu napravili mogućnost naplate putarine i umesto da neko odgovara za to što će budžet da trpi zbog toga, mi bi kao trebali da budemo zahvalni Vesiću jer nam daje besplatno nešto što je naše.

Ne znam u kom statusu je projekat proširenja ili osmišljavanja nekog boljeg rešenja za spoj Moravskog koridora sa koridorom X, ali za sada i na osnovu onoga što se radi, očigledno neće biti kao što mnogi od nas zamišljaju ili priželjkuju. Ili će se urađeno porušiti i praviće se neko bolje rešenje ili će ostati kako jeste. Koliko vidim na fotografiji iz pravca Beograda i Niša ka Kruševcu je urađena po jedna saobraćajna traka što mi ukazuje na to da ostaje spoj autoputeva kao što je i sada. Ja sam očekivao da će bar iz pravca Beograda i iz pravca KŠ-Niš da se saobraćaj uliva na dve trake. Npr. kao što je sada na autoputu ispred Niša gde se jedan deo odvaja za Solun, a drugi za Sofiju.

Pogledajte prilog 158692
Nemoze ovako. Moras da platis prvo putarinu, naprimer ides iz Beograda, pa onda da koristis besplatno do Makresana. Bice privremeno na privremeno.
 
Nemoze ovako. Moras da platis prvo putarinu, naprimer ides iz Beograda, pa onda da koristis besplatno do Makresana. Bice privremeno na privremeno.
Znam kako će da funkcioniše u privremenom režimu. Ovo je nacrt kako će verovatno da izgleda kada se sve završi.
 
Pa i ostale autoputeve plaćaš preko budžeta (1) plus plaćaš putarinu (2), dakle dve stvari, a ovde će se pola godine plaćati samo preko budžeta (1) pa kako onda to nije bolje? Ali ta pogreška izlazi iz dublje pogreške religijskog verovanja da smo mi nekakvi građani, slobodni ljudi, suvereni vlasti zemlje, da će nas neko nešto pita... Tu druže veruješ u Vučićevsku bajku, Izbore itd. Niti je nas iko išta pitao da li hoćemo ovo da se gradi, kolko da košta, trasu... bilo šta, pa je jasno da mi nismo građani već samo objekti tuđih odluka. To se malo nepopularno zove rob, a oni trebaju biti zahvalni bilo šta da dobiju, pa i polubesplatne putarine pola godine. Stranci su ipak viša rasa, oni plaćaju jeftinije autoputeve Srbije, samo putarinu, bez poreza otplate kredita iz budžeta
 
ja bih samo iz mog ugla prokomentarisao moje glediste
kao prvo mi vise nismo drugovi odavno nego smo postali gospoda
drugo kako smo postali gospoda vise nema narodne imovine nego je ona promijenila vlasnistvo i postala je dijelom privatna a dijelom drzavna
samim tim moja kuca vise nije izgradjena na placu kojem sam ja vlasnik nego imam pravo trajnog koristenja a vlasnik je drzava
i najvaznije autoput nije izgradjen nasim parama jer mi nismo finansirali taj autoput,nego je taj autoput finansiran iz kredita koje ce drzava otplacivati iz putarina
to je sa pravne strane tako i kao god mi mislili da je to nase nije,to je objekat kao recimo restoran udjes dobijes uslugu platis i izadjes.
e sada ako ja negdje grijesim vi mi to ukazite
 
ja bih samo iz mog ugla prokomentarisao moje glediste
kao prvo mi vise nismo drugovi odavno nego smo postali gospoda
drugo kako smo postali gospoda vise nema narodne imovine nego je ona promijenila vlasnistvo i postala je dijelom privatna a dijelom drzavna
samim tim moja kuca vise nije izgradjena na placu kojem sam ja vlasnik nego imam pravo trajnog koristenja a vlasnik je drzava
i najvaznije autoput nije izgradjen nasim parama jer mi nismo finansirali taj autoput,nego je taj autoput finansiran iz kredita koje ce drzava otplacivati iz putarina
to je sa pravne strane tako i kao god mi mislili da je to nase nije,to je objekat kao recimo restoran udjes dobijes uslugu platis i izadjes.
e sada ako ja negdje grijesim vi mi to ukazite
Ja mislim da grešiš jer država nije nečija firma koja ima svoju ličnu imovinu već je ta imovina narodna, tj. javna, a kojom upravljaju ljudi na vlasti. Tako kaže i zakon o javnoj svojini.
Što se tiče kuće i placa odavno se to računa kao tvoje vlasništvo. Zbog toga je izbačeno plaćanje nadoknade za korišćenje gradskog građevinskog zemljišta jer je država naplaćivala korišćenja nečega što je tvoje.

I kao najbitnije, država ne može otplaćivati autoput od putarina jer npr. koliko bi trebalo godišnje da se naplati putarina na Moravskom koridoru da bi se vratio kredit od preko milijardu dolara. Ne računajući druge troškove kao što su održavanje, troškovi eksploatacije i sl. milijardu dolara kredita ne bi mogli da vrate za manje od 50 godina.
 
Pa i ostale autoputeve plaćaš preko budžeta (1) plus plaćaš putarinu (2), dakle dve stvari, a ovde će se pola godine plaćati samo preko budžeta (1) pa kako onda to nije bolje? Ali ta pogreška izlazi iz dublje pogreške religijskog verovanja da smo mi nekakvi građani, slobodni ljudi, suvereni vlasti zemlje, da će nas neko nešto pita... Tu druže veruješ u Vučićevsku bajku, Izbore itd. Niti je nas iko išta pitao da li hoćemo ovo da se gradi, kolko da košta, trasu... bilo šta, pa je jasno da mi nismo građani već samo objekti tuđih odluka. To se malo nepopularno zove rob, a oni trebaju biti zahvalni bilo šta da dobiju, pa i polubesplatne putarine pola godine. Stranci su ipak viša rasa, oni plaćaju jeftinije autoputeve Srbije, samo putarinu, bez poreza otplate kredita iz budžeta
Kada bi ukinuli naplatu putarine na svim putevima ti bi mislio da će više da ti ostane u džepu zbog toga, a u stvari bi tu putarinu plaćao na drugi način. Npr. skupljom registracijom vozila, većim porezima, skupljim lekovima, većom ekološkom taksom i sl. Besplatan sir postoji samo u mišolovci.

Ne Verujem u Vučićeve bajke, naprotiv, i ako ga ne podržavam, on jasno nagovesti šta će da se gradi. Kome to ne odgovara može da glasa za neke druge koji imaju drugačije političke programe. Tebe i mene sigurno neće niko da pita pojedinačno koji autoput treba da se gradi jer je nemoguće ispuniti želje i zahteve 6 miliona ljudi. To šta će da se gradi odlučuju oni na vlasti kojima je narod dao glas na osnovu obećanja. Vućić je lukav i redovno prati ispitivanja javnog mnjenja i radi upravo ono što većina podržava i želi. Da većina u narodu želi kosmodrom, verovatno bi se i to gradilo. Ne da bi narodu bilo bolje već da bi pokupio što više političkih poena.
 
Ne Verujem u Vučićeve bajke, naprotiv, i ako ga ne podržavam, on jasno nagovesti šta će da se gradi.

Uz dužno poštovanje i čestitke za trezvenu i argumentovanu raspravu, po mom mišljenju ovo gore je daleko od tačnog. On, naime, ima modus operandi po kome svesno i namerno pravi kakofoniju, kojoj je jedini cilj da upravo NIŠTA ne bude jasno, već da postoji nejasan, ali dominantan utisak da "se gradi najviše ikada", a svakako "više nego oni pre".

To je čist populizam i socijalna demagogija, način koji prolazi u ogromnom delu našeg naroda, a neretko može se videti i ovde kod nas na forumu. Sve to je strateški dnevno vođeno čvrstorukaškom kontrolom medija.

Elem, mojih 5 centi :) .
 
Sa Fejzbuka
bb33fc68f992f34e10adaf8f7e554be3.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Šta bi bilo da je ne završavaju ubrzano...

Do Koševa ne mogu da završe do septembra, jer ništa ne rade na kružnom toku kod Jasike. Kruševac Zapad do kraja godine, verovatno, ali to je 5 km, a ne 10.
 
Vrh