Verovatno će pokušati da do praznika vrate ovu traku desno u funkciju i a ostali deo ovog novog asfalta će ograditi blokovima.
Kada završe i reše pitanje tri rampe oko Kruševca onda će saobraćaj kanalisati ovim novim parčetom asfalta a rampu će rušiti i nasipati nov trup trake ka Beogradu i Nišu do zone nadvožnjaka a za dalje se čeka verovatno to neko rešenje proširenja krakova petlje koja spaja dva autoputa.
Ovaj deo uz traku bi u budućnosti trebao biti razdelni pojas i na starim snimcima se vide ili slivnici ili su možda izlivali postamente za rasvetu.Sama traka rampe se po pravilu pravi od betona zbog senzora i same nosivosti asfalta kada su velike vrućine a šleperi koče i kreću asfalt se razlije.Jasno je da će ovo parče za to da koriste
Pogledajte prilog 158583
@StaraMo
Znaš li za šta će ovo drugo parče biti?
U budućnosti ponovo neko preusmeravanje zbog radova?
Pogledajte prilog 158584
Sa Fejzbuka
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Pa jeste brza, njom može brzo se vozi, ko kaže da nije?
A ovo 5 meseci besplatno treba pohvaliti kad je nešto dobro
Nemoze ovako. Moras da platis prvo putarinu, naprimer ides iz Beograda, pa onda da koristis besplatno do Makresana. Bice privremeno na privremeno.Kao prvo, nervira me kada neko izjavi da će korišćenje autoputa biti besplatno jer troškove izgradnje autoputa plaćamo mi građani. Kao kada bi mi neko rekao besplatno možeš da koristiš svoj stan koji si kupio na kredit. Ali mnogo lepše zvuči izjava da nam se nešto daje besplatno umesto da se kaže da se putarina neće naplaćivati. Naročito što zbog kašnjenja nisu napravili mogućnost naplate putarine i umesto da neko odgovara za to što će budžet da trpi zbog toga, mi bi kao trebali da budemo zahvalni Vesiću jer nam daje besplatno nešto što je naše.
Ne znam u kom statusu je projekat proširenja ili osmišljavanja nekog boljeg rešenja za spoj Moravskog koridora sa koridorom X, ali za sada i na osnovu onoga što se radi, očigledno neće biti kao što mnogi od nas zamišljaju ili priželjkuju. Ili će se urađeno porušiti i praviće se neko bolje rešenje ili će ostati kako jeste. Koliko vidim na fotografiji iz pravca Beograda i Niša ka Kruševcu je urađena po jedna saobraćajna traka što mi ukazuje na to da ostaje spoj autoputeva kao što je i sada. Ja sam očekivao da će bar iz pravca Beograda i iz pravca KŠ-Niš da se saobraćaj uliva na dve trake. Npr. kao što je sada na autoputu ispred Niša gde se jedan deo odvaja za Solun, a drugi za Sofiju.
Pogledajte prilog 158692
Znam kako će da funkcioniše u privremenom režimu. Ovo je nacrt kako će verovatno da izgleda kada se sve završi.Nemoze ovako. Moras da platis prvo putarinu, naprimer ides iz Beograda, pa onda da koristis besplatno do Makresana. Bice privremeno na privremeno.
Ja mislim da grešiš jer država nije nečija firma koja ima svoju ličnu imovinu već je ta imovina narodna, tj. javna, a kojom upravljaju ljudi na vlasti. Tako kaže i zakon o javnoj svojini.ja bih samo iz mog ugla prokomentarisao moje glediste
kao prvo mi vise nismo drugovi odavno nego smo postali gospoda
drugo kako smo postali gospoda vise nema narodne imovine nego je ona promijenila vlasnistvo i postala je dijelom privatna a dijelom drzavna
samim tim moja kuca vise nije izgradjena na placu kojem sam ja vlasnik nego imam pravo trajnog koristenja a vlasnik je drzava
i najvaznije autoput nije izgradjen nasim parama jer mi nismo finansirali taj autoput,nego je taj autoput finansiran iz kredita koje ce drzava otplacivati iz putarina
to je sa pravne strane tako i kao god mi mislili da je to nase nije,to je objekat kao recimo restoran udjes dobijes uslugu platis i izadjes.
e sada ako ja negdje grijesim vi mi to ukazite
Kada bi ukinuli naplatu putarine na svim putevima ti bi mislio da će više da ti ostane u džepu zbog toga, a u stvari bi tu putarinu plaćao na drugi način. Npr. skupljom registracijom vozila, većim porezima, skupljim lekovima, većom ekološkom taksom i sl. Besplatan sir postoji samo u mišolovci.Pa i ostale autoputeve plaćaš preko budžeta (1) plus plaćaš putarinu (2), dakle dve stvari, a ovde će se pola godine plaćati samo preko budžeta (1) pa kako onda to nije bolje? Ali ta pogreška izlazi iz dublje pogreške religijskog verovanja da smo mi nekakvi građani, slobodni ljudi, suvereni vlasti zemlje, da će nas neko nešto pita... Tu druže veruješ u Vučićevsku bajku, Izbore itd. Niti je nas iko išta pitao da li hoćemo ovo da se gradi, kolko da košta, trasu... bilo šta, pa je jasno da mi nismo građani već samo objekti tuđih odluka. To se malo nepopularno zove rob, a oni trebaju biti zahvalni bilo šta da dobiju, pa i polubesplatne putarine pola godine. Stranci su ipak viša rasa, oni plaćaju jeftinije autoputeve Srbije, samo putarinu, bez poreza otplate kredita iz budžeta
Ne Verujem u Vučićeve bajke, naprotiv, i ako ga ne podržavam, on jasno nagovesti šta će da se gradi.
Mislim da ovo nisu stope kako stoji u naslovu snimka nego betonski kolovoz (koji se izvodi ovako zbog skupljanja betona) za jos jednu naplatnu rampu (na mestu prethodno uklonjene)
Šta bi bilo da je ne završavaju ubrzano...Sa Fejzbuka
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока