Da odgovorim na pitanje kako sam dosao do daljine od 2,5km
tako sto sam na buducem autoputu .na tacki iskljucenja odnosno petlji Cicevac oznacio polaznu tacku,a zatim sam povukao liniju autoputem do predlozene nove petlje pojate
i izmjerena duzina bila 2.5km.
Da, ali na taj način si namerno ili nenamerno doveo u zabludu da se je problem za tih 2.5 km, a što u principu nikom ne bi bio problem. U realnosti i za firme koje posluju u toj zoni je ta udaljenost 5km u jednom pravcu, pa onda vraćanje ponovo 5km. Stim da će skoro kompletnim putem morati da prolaze kamionima kroz naseljeno mesto i centar Ćićevca.
Za b Beograd mi nije jasno kako mozete biti subjektivni toliko da ne primjecujete da tu zivi maltene jedna trecina srbije ili preko 2 miliona ljudi
, a samim tim i najveci dio poreza se inkasira u Beogradu,a samim tim i gdje je toliko ljudi najveca je guzva,a samim tim su to i sami odabrali,
Često se služiš netačnim ili polutačnim informacijama u svojim postovima. U Beogradu ne živi više 2 miliona ljudi već nešto manje od 1.2 miliona. Ako se na to dodaju stanovnici drugih gradova, a što je još jedan od apsurda, koji su pripojeni Beogradu (Obrenovac, Lazarevac...) onda je ta brojka nešto iznad 1.6 miliona. Zamisli da se po toj logici Novom Sadu doda Zrenjanin, Ruma, Sremska Mitrovica, Inđija, ali to je posebna tema i ne pripada ovde.
Pa, jedino da se svi mi preselimo u Beograd i da rešimo sve probleme u državi po pitanju infrastrukture. Da se ne troše bespotrebno pare za moravski koridor i sl. Upravo ta privilegija Beograda u odnosu na druge gradove dovodi do toga da Beograd svakog dana ima sve veću populaciju, a samim tim sve veće probleme sa saobraćajem. Da je pameti u državi, radilo bi se suprotno, a ne da se cela Srbija slije u Beograd, a da se pritom drugi gradovi i mesta gase.
Što se tiče poreza, tačno je da se veliki deo slije iz Beograda, ali zato Beograd uzima od države mnogo veći procenat u odnosu na date poreze. Beograd, u odnosu na druge gradove, iz državne kase procentualno mnogo više uzima nego što daje. Npr. država finansira izgradnju metroa kao projekat od važnosti za državu. Kakve veze ima metro u Beogradu sa nekim ko živi u Prokuplju. Takođe, zarad brze pruge BG-NS žrtvovane su i zapuštene mnoge druge pruge u južnoj Srbiji, zapadnoj Srbiji, Banatu... Zašto se npr. ne bi napravila neka tramvajksa linija u Novom Sadu ili Nišu ili mora sve u Beogradu.
U svakom slučaju nemoj da brineš, nisu i neće beograđani biti uskraćeni za bilo šta u odnosu na druge građane Srbije. To što imaju velike gužve to samo ukazuje na bolji standard i posledica je centralizacije. Npr. moji sugrađani moraju za većinu medicinskih intervencija da idu u 190 km udaljeni Beograd, o studentima i mnogim radnicima da i ne govorim.
ali to meni i drugima koji zivimo u manjim sredinama ne daje za pravo da moramo imati sve sto i oni.
Ovo sam citirao, ali je suludo komentarisati jer i dalje ne mislim da postoje građani prvog i drugog reda.
I za kraj ajde da Pojatama napravimo petlju ili tri petlje nema problema da izlaze gdje zele na autoput
Verovatno ne znaš ili se samo praviš da ne znaš da Pojate već ima petlju. Niko u Pojatu ne traži da im izgrade novu petlju, već da im ne ugase ovu koju već imaju i koju koriste preko 35 godina.