Veliki Vracar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2009.
- Poruke
- 1.807
- Pohvaljen
- 4.043
Lokalne televizije u Srbiji više ne postoje. Sve su u vlasništvu dve tri firme.Pohvala za Radeta svakako a isto tako sramota za lokalne televizije koje bi makar i na mesečnom nivou kao nekad Tv Caribrod trebale da prate radove na Moravcu.
Verujem da si u pravu,samo zamišljam tog reportera i snimatelja ili šta god koji ima tu sreću da bude savremenik izgradnje koridora kroz rodni kraj a on ide i snima koliko su rotkvice na pijaci.Lokalne televizije u Srbiji više ne postoje. Sve su u vlasništvu dve tri firme.
То треба град Крушевац да реши, имају и неке проблеме због железничке пруге..Рецимо да заврше до Крушевца -исток! Где ће онда? Треба направити спој који фали са Крушевцом!
Да ли ово значи да нема ништа од градње моста на Западној Морави? Било је неких наговештаја из Општине Трстеник да ће по завршетку градње АП кренути градња мостаMenja se plan za Moravski koridor - Još jedan most i nadvožnjak, nova raskrsnica i rekonstrukcija stare kod Pojata
Menja se plan za Moravski koridor - Još jedan most i nadvožnjak, nova raskrsnica i rekonstrukcija stare kod Pojatawww.ekapija.com
Nadam se da će rekonstrukcija petlje Pojate izgledati nekako ovako.
Postojeći podvožnjak bi trebalo promeniti u jednosmerni. Izlazak sa dve trake prema Beogradu.
A silazak iz pravca Beograda bi mogao biti proširen na dve trake.
Nema potrebe za po 2 trake.Nadam se da će rekonstrukcija petlje Pojate izgledati nekako ovako.
Postojeći podvožnjak bi trebalo promeniti u jednosmerni. Izlazak sa dve trake prema Beogradu.
A silazak iz pravca Beograda bi mogao biti proširen na dve trake.
U ovom dokumentu se kaže:Menja se plan za Moravski koridor - Još jedan most i nadvožnjak, nova raskrsnica i rekonstrukcija stare kod Pojata
Menja se plan za Moravski koridor - Još jedan most i nadvožnjak, nova raskrsnica i rekonstrukcija stare kod Pojatawww.ekapija.com
Da, slažem se sa tvojom konstatacijom oko šahtova koje su stavili nedavno. Ali ti otvori su pravljeni po orginalnoj dokumentaciji, pre ove nove najavljene promene.Sumnjam da će graditi nadvožnjak iznad nadvožnjaka...
A i položaj otvora za kišnu kanalizaciju govori da neće biti priključenja sa te strane, već ranije, pre postojećeg nadvožnjaka.
Dve trake za BG nisu neophodne, ali ako se podvožnjak zatvori za izlaz od pravca Niša, onda ostaju dve trake za prelazak prema BG. Ili jednašira traka plus zaustavna. Da mogu veći kamioni komotno prelaze sa jednog na drugi autoput.Nema potrebe za po 2 trake.
Ka BG treba samo produžiti traku za uključivanje na X.
Konfiguracija terena ne dozvoljava veće intervencije osim te.
Kako će rešiti uključuje ka Nišu, e to je pitanje.
To je planirana severna obilaznica oko Kruševca, koja nije deo ovog projekta(Moravskog Koridora).Nisam ranije obratio pažnju, a možda se o tome ovde već raspravljalo, pa se unapred izvinjavam ako jeste. Vezano je za buduću obilaznicu oko Kruševca, kada postojeća postane deo autoputa. Naime, na početku Radetovog snimka petlje Kruševac (zapad) može se ispod projektovanog autoputa videti žuta linija od kružnog toka u Makrešanima, preko novoplaniranog kružnog toka kod petlje Kruševac zapad, ka Čitluku. Zna li neko išta o tome?
Pogledajte prilog 156290
Danas je na Pojatama(rampi) uklonjena naplatna traka uz radove tako da sada ka Kš rade samo dve trake a ka Beogradu jedna.