Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

To je verovatno ona varijanta "evo rade tu u blizini autoput, a nama treba fali taj most, mogli su usput i to".

Bas zbog ovoga sam i pitao. Nisu isli tuda od Rimljana i sad je bas bitno da se povezu Brus i neko selo sa druge strane Morave najblizom vazdusnom linijom. I jos forumasi pisu iznad da je u pitanju cirkus sto to nije uradjeno...
 
Не верујем да се може укинути магистрални пут!
 
On se svakako ukida, jer nije predvidjeno ukljucenje u tom delu, tek na Ks-Istok. A da li sada ili kada se sve zavrsi, to je manje bitno. Spajanje sa autoputem nije nikako moguce, jedino je bezbedan izlaz iz pravca Ks-a ka kruznom toku, ostalo nista
 
Када АП долази од Појата, пређе Мораву, како се спаја на овај магистрални пут поред пруге? Јасно је да део обилазнице постаје АП, али туда не може док не заврше до Крушевца-запад! Крушевац-исток нема спојен пут са градом!
Opera Snapshot_2023-03-19_200026_opentopomap.org.png
 
Oni ce morati da naprave paralelnu magistralu sa AP, meni je to jedino logicno. Tako su radili i na K10 na svim delovima gde je AP preuzimao trasu magistrale
 
Ne spaja se uopste sa tim putem koji ide uz prugu. Tim putem ce moci iz Krusevca, kroz Dedinu i Makresane, na kruzni tok i dalje prema Mrzenici. Deo od kruznog toka do spajanja sa ap bice ukinut skroz i sve postaje ap
 
Занимљиво да су се одлучили на тип портала са измењивим садржајем као у Хрватској. Једва чекам да видим шта ће све од дигиталних система имати.
Pogledajte prilog 156502
Има тога свуда. Код нас су до сад били овакви само на мосту Чифлик на К10, на другим местима су стављали дисплеје да могу текстуалне поруке да стављају..
 
Ako je tako zasto ovde u Makresanima levo od autoputa u izgradnji grade most paralelno sa AP? Pa sigurno jer ce postojati paralelni put za lokalni saobracaj u vidu regionalnog/magistralnog puta
Screenshot_2023-03-19-22-38-14-955_com.google.android.youtube.jpg
 
Na ovoj fotografiji sa google mapa se takodje jasno vidi trasa buduceg magistralnog puta paralelnog sa Moravom.
Screenshot_2023-03-19-22-42-16-985_com.google.android.apps.maps.jpg
 
Evo taj isti deo na geoportalu preparcelisan i eksproprisan u korist Republike Srbije. Sirina eksproprisanog dela odgovara profilu magistralnog puta sa nasipima i bankinama.
Screenshot_2023-03-19-22-46-07-672_com.android.chrome.jpg
 
Моје просто питање је како ће се из Крушевца спојити на АП код Макрешана? Оно што су требали 31.03 да отворе!
 
Verovatno ovako. Bice dvosmeran saobracaj kao i do sada na obilaznici, silazak sa autoputa iz dve trake u jednu, kao i ukljucivanje iz jedne u dve. Meni ne deluje da moze biti sve gotovo za 10 dana.
 
Овде толико нелогичности има, да се надам да ће само наставити радове до Крушевца-запад! Могу да ставе неки кружни ток кад се сиђе са АП да не би било саобраћајки. Сад су у моди када нема денивелисаних раскрсница!
 
Mogu da puste do Makrešana bez problema ali bez mogućnosti da se vratiš ka kružnom toku. A poznajući ponašanje vozača u sličnim situacijima na BG obilaznici, ne treba mnogo mašte da se zamisli kako neko ide iz Pojata i mota polukružno ka kružnom.
Ipak, nekako mi sve deluje da će otvaranje biti skroz do Koševa, negde pred izbore. To mi je utisak, koji pojačava priča koju sam čuo, a to je da će, navodno, odmah krenuti sa naplatom putarine skroz do KŠ

Oni ce morati da naprave paralelnu magistralu sa AP, meni je to jedino logicno. Tako su radili i na K10 na svim delovima gde je AP preuzimao trasu magistrale
Nisu skoro nigde. Ima ono parče ka Pirotu, za drugo ne znam. Zapravo, najopterećenije deonice X nemaju adekvatne paralelne puteve.

A što se "digitalnosti" tiče, meni je to odlično i mnogo mi se sviđa. Nadam se da će takvu opremu u najskorijem roku dobiti i deonica Novi Sad - Niš ili bar do Batočine.
 
Oni ce morati da naprave paralelnu magistralu sa AP, meni je to jedino logicno. Tako su radili i na K10 na svim delovima gde je AP preuzimao trasu magistrale

Logično jeste, ali na žalost neće napraviti paralelnu magistralu i već smo o tome nekoliko puta raspravljali.
Autoput neće rasteretiti gradske ulice u Kruševcu ni za jedno vozilo, za razliku od npr. Kraljeva, Čačka, Trstenika kojima će autoput drastično smanjiti gužve. Kruševac će, za razliku od navedenih gradova, izgradnjom autoputa i gubitkom te lokalne magistrale samo povećati svoje saobraćajne probleme.
 
Vrh