Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Рече Раде у видеу да је прво склопљена сарадња (вероватно усмена) и то је трајало све док се није први провозао аутопутем. Зашто се фирма побунила, можемо да нагађамо, веома су затворени за јавност. Моје мишљење је да је због честих пробијања рокова.
 
Lokalne televizije u Srbiji više ne postoje. Sve su u vlasništvu dve tri firme.
Verujem da si u pravu,samo zamišljam tog reportera i snimatelja ili šta god koji ima tu sreću da bude savremenik izgradnje koridora kroz rodni kraj a on ide i snima koliko su rotkvice na pijaci.
 
Ne pratim baš tačno, ali znam da su gazde KCN (lik iz Niša, bivši gazda Supernove), onda neki lik iz Kruševca koji pravi gajbice i neki radio, valjda TDI.
Državnih nema, a možda je neka nezavisna i preživela, ali ne verujem.
 
Рецимо да заврше до Крушевца -исток! Где ће онда? Треба направити спој који фали са Крушевцом!
То треба град Крушевац да реши, имају и неке проблеме због железничке пруге..
 
Да ли ово значи да нема ништа од градње моста на Западној Морави? Било је неких наговештаја из Општине Трстеник да ће по завршетку градње АП кренути градња моста
 
Nadam se da će rekonstrukcija petlje Pojate izgledati nekako ovako.
Postojeći podvožnjak bi trebalo promeniti u jednosmerni. Izlazak sa dve trake prema Beogradu.
A silazak iz pravca Beograda bi mogao biti proširen na dve trake.
yu_petlja_Pojate1b.jpg
 
Nadam se da će rekonstrukcija petlje Pojate izgledati nekako ovako.
Postojeći podvožnjak bi trebalo promeniti u jednosmerni. Izlazak sa dve trake prema Beogradu.
A silazak iz pravca Beograda bi mogao biti proširen na dve trake.

Sumnjam da će graditi nadvožnjak iznad nadvožnjaka...
A i položaj otvora za kišnu kanalizaciju govori da neće biti priključenja sa te strane, već ranije, pre postojećeg nadvožnjaka.
 
Nadam se da će rekonstrukcija petlje Pojate izgledati nekako ovako.
Postojeći podvožnjak bi trebalo promeniti u jednosmerni. Izlazak sa dve trake prema Beogradu.
A silazak iz pravca Beograda bi mogao biti proširen na dve trake.
Nema potrebe za po 2 trake.
Ka BG treba samo produžiti traku za uključivanje na X.
Konfiguracija terena ne dozvoljava veće intervencije osim te.
Kako će rešiti uključuje ka Nišu, e to je pitanje.
 
U ovom dokumentu se kaže:
Prema specifikaciji tendera, u planu je da se postojeća denivelisana raskrsnica Pojate, tipa "truba", rekonstruiše ...
denivelisana raskrsnica, po svom funkcionalnom nivou, ne odgovara tipu raskrsnice koji je moguće primeniti za ukrštaj dva autoputa i da je, pre realizacije projekta, potrebno još jednom preispitati mogućnost za izmenu planskog dokumenta čime bi se efikasnije rešio tip raskrsnice.

To znači da će se raskrsnica Pojate menjati. Sad je samo pitanje kako.

Sumnjam da će graditi nadvožnjak iznad nadvožnjaka...
A i položaj otvora za kišnu kanalizaciju govori da neće biti priključenja sa te strane, već ranije, pre postojećeg nadvožnjaka.
Da, slažem se sa tvojom konstatacijom oko šahtova koje su stavili nedavno. Ali ti otvori su pravljeni po orginalnoj dokumentaciji, pre ove nove najavljene promene.
Isključenje sa A1 iz pravca Niša se mora promeniti. I pošto neverujem da će kopati ispod, onda moraju ići iznad.

Nema potrebe za po 2 trake.
Ka BG treba samo produžiti traku za uključivanje na X.
Konfiguracija terena ne dozvoljava veće intervencije osim te.
Kako će rešiti uključuje ka Nišu, e to je pitanje.
Dve trake za BG nisu neophodne, ali ako se podvožnjak zatvori za izlaz od pravca Niša, onda ostaju dve trake za prelazak prema BG. Ili jednašira traka plus zaustavna. Da mogu veći kamioni komotno prelaze sa jednog na drugi autoput.

Ne vidim nekog drugog našina prekonfiguracije Pojata osim da se napravi nadvožnjak preko A1. A uključenje pre puta 158 nije u tom slučaju moguće zbog velike razlike u visini. Treba duži put za spuštanje na nivo novog autoputa.
 
Nisam ranije obratio pažnju, a možda se o tome ovde već raspravljalo, pa se unapred izvinjavam ako jeste. Vezano je za buduću obilaznicu oko Kruševca, kada postojeća postane deo autoputa. Naime, na početku Radetovog snimka petlje Kruševac (zapad) može se ispod projektovanog autoputa videti žuta linija od kružnog toka u Makrešanima, preko novoplaniranog kružnog toka kod petlje Kruševac zapad, ka Čitluku. Zna li neko išta o tome?


Obilaznica.jpg
 
Nisam ranije obratio pažnju, a možda se o tome ovde već raspravljalo, pa se unapred izvinjavam ako jeste. Vezano je za buduću obilaznicu oko Kruševca, kada postojeća postane deo autoputa. Naime, na početku Radetovog snimka petlje Kruševac (zapad) može se ispod projektovanog autoputa videti žuta linija od kružnog toka u Makrešanima, preko novoplaniranog kružnog toka kod petlje Kruševac zapad, ka Čitluku. Zna li neko išta o tome?


Pogledajte prilog 156290
To je planirana severna obilaznica oko Kruševca, koja nije deo ovog projekta(Moravskog Koridora).
 
Небодерко, колико им треба до Крушевца -запад, мени изгледа до краја године, јер видим да исток нема спој са Крушевцем. Како мисле са Макрешана спустити АП на магистралу а да не буде још један хаос, немам појма!
 
Danas je na Pojatama(rampi) uklonjena naplatna traka uz radove tako da sada ka Kš rade samo dve trake a ka Beogradu jedna.

Znaš li možda razlog zašto nije odmah uklonjena kada su počeli da rade taj deo?
Siguran sam da bi mnogo kvalitetniji uradili da su odjednom uradili podlogu.
 
Vrh