Nekako imam utisak da su ovaj autoput projektovali ljudi koji nemaju blage veze sa potrebama i sa funkcionisanjem saobraćaja u ovom delu Srbije. Ne uzimajuću u obzir po meni druge greške u projektovanju, dovoljo je napomenuti da će petlja Ćićevac biti prednost samo za građane Varvarina i da se zbog nje gasi petla Pojate. Ne mogu da verujem da niko od projektanata nije uzeo u obzir važnost Stalaća kao glavnog železničkog čvora za ovaj region i da je bolja varijanta da je ostavljena petlja Pojate, a da se umesto petlje Ćićevac napravila petlja Stalać. Na ovaj način kako će sada biti, sav teretni saobraćaj iz pravca Kruševca ka železničkoj stanici Stalać će prolaziti kroz jedan deo Ćićevca, dok će teretni saobraćaj iz industrijske zone Pojate prolaziti kroz drugi deo Ćićevca. Ćićevcu će izgradnjom autoputa biti oduzet putnički saobraćaj od koga dobar deo mesta živi, a povećaće mu se teretni saobraćaj koji će praviti gužve i uništavati lokalne ulice.
Ovaj autoput će doneti mnoge benefite u delovima gde se ne menja i ne oduzima funkcionalnost trenutne infrastrukture. U delovima gde to nije slučaj (Pojate, Ćićevac, Kruševac) samo će napraviti veće probleme i umanjiti značaj samog autoputa.
ja mislim da oni raspolazu podacima kojliko sopbracaja prolazi tom treasom i na osnovu toga sigurno su zakljucili da je dovoljno pomjeriti naplatnu a sa njom i petlju malo nize
a primarni pravac i nece imati neko drasticno smanjenje brzine
Pretpostavljam da su upravo zbog tih podataka odlučili da Moravski koridor bude autoput, a ne brza saobraćajnica. Takođe, ta petlja bi trebala da se uradi ne samo zbog broja vozila, već i zbog mnogih drugih aspekata. Npr. zbog sigurnosti, zbog funkcionalnosti, zbog lokalnog stanovništva i privredu i sl.
Nisam baš razumeo šta znači primarni pravac jer nikako ne mogu da shvatim šta je primarni pravac na jednom autoputu. Inače, smanjenje brzine će biti bar 50%, ako ne i više, sem možda iz pravca Beograda ka Kruševcu, tako da ne mogu da se složim sa tobom da to nije nešto drastično.
benefit je da ce s sacuvati 10tak miliona eura koliko bi kostala nova petlja
10-tak miliona eura u odnosu na 900 i više miliona eura ne znači ništa. Ako bi se rukovodili tom logikom onda bi mogli da izbace iz plana još neku petlju i da se uštedi još više.
Autoputevi se grade za dugi period korišćenja, koristiće ga i mnoge generacije posle nas i kao takav nije nešto na šta treba da se uštedi 0.1%, a da ta ušteda ima više štete nego koristi.