Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Cenim da ce preusmeriti saobracaj (tih 200-300m) u desnu traku gledano ka Krusevcu i da ce naplata biti u Cicevcu pa ce se na uklanjanje rampe i zavrsetak petlje baciti posle otvaranja deonice

Jedino logicno resenje
 
Takva je priča i bila od početka ali Putevi poništiše tender za rampe Ći,Kš1 i Kš2.N njihovom sajtu nema trenutno nikakve aktivnosti po tom pitanju.

Inače kakve su ovo čudne rupe na tek nasutoj trasi!?
 
U ovom trenutku koliko shvatam po radovima, na Pojatama se izlazi iz zatvorenog sistema i do Makrešana neće biti naplate, dok se ne steknu uslovi da se zatvori sistem kod Kruševca.
 
Cenim da ce preusmeriti saobracaj (tih 200-300m) u desnu traku gledano ka Krusevcu i da ce naplata biti u Cicevcu pa ce se na uklanjanje rampe i zavrsetak petlje baciti posle otvaranja deonice

Mislim da će naplatna rampa Pojate biti u funkciji sve dok se ne završi kompletan autoput do Preljine. Možda će je dodatno proširiti ili preurediti. Ako puste npr. deonicu Pojate-Makrešane, a ukinu naplatnu rampu Pojate, onda bi u Makrešanu trebalo da se postavi privremena čeona naplatna rampa. Pa bi tu čeonu rampu morali da pomeraju kako se budu otvarale sledeće deonice.
 
Каква је ситуација на деоници Прељина - Адрани? Има ли неког из тог краја?
 
Зашто нису прекопали ову једну траку на наплатној рампи да буде довољно пеостора за једну страну аутопута да прође?
 
Зашто нису прекопали ову једну траку на наплатној рампи да буде довољно пеостора за једну страну аутопута да прође?
Uvek je natezanje sa brojem prolaza ,kada bi je ugasili gužva bi stizala do autoputa gore.Ako pogledamo i ovo proširenje stanica ide baš sporo,Pazova još nije završena a prošlo je godinu dana od početka radova.Ko se seća Vrčina radovi su počeli negde s jeseni a cela stanica sa onim ogromnim zgradama i platoima je bila puštena u Aprilu.
Još jedan dokaz kako se radilo nekada a kako danas.
Pritom JP neće nešto preterano da se cima oko privremenih rešenja.

Ja sam nekada davno bio mišljenja da bi imalo smisla kupiti 4 do 5 kombija( ili kontejnera) i unutra ih opremiti sa svom opremom za naplatu putarine ,spolja dodati nekoliko Jersey blokova i ograditi radi sigurnosti te kombije( kao ovde na Pojatu što su redjali i takodje ankerisati po jednu rampu uz svako vozilo povezati konektorima kao što se kontejneri povezuju...Dovući jedan pokretni agregat za struju...wifi ili mobilni internet za kamere i konekciju,Toi Toi wc i mala cisterna za vodu i eto za jedan dan gotova privremena rampa na bilo kojoj tački u Srbiji a uvek ima potrebe za tim kad se grade putevi.

Tako bi stvari brže funkcionisale,a ne ovako svaku poziciju radis više puta.Ali valjda ima ko prima platu za to da razmišlja.
 
Надам се да ће до краја године завршити до Кошева! До Адрана ко зна када ће бити готово! Све стално касни, постало је сморно. Ни један једини пројекат не може бити у року завршен и поред огромних цена и прилично дугачких рокова!
 
144883D5-F649-417F-9F12-DE8D7376A40F.jpeg
 
Надам се да ће до краја године завршити до Кошева! До Адрана ко зна када ће бити готово! Све стално касни, постало је сморно. Ни један једини пројекат не може бити у року завршен и поред огромних цена и прилично дугачких рокова!
Makar Kruševac Zapad, posto se nista ne radi kod kurznog toka Jasika.
 
Vrh