Zaista nisam primetio radove ispod autoputa, a mislim da je taj podvožnjak prilično uzan za 4 trake. Drugo, ne vidim ni svrhu 4 trake tu, jer gore nema mesta za uključenje 2 trake na postojeće 3.
Nadvožnjak kojim stari put prelazi budući autoput za Kruševac je namenski građen tipski kao i svi ostali iznad koridora X.
Već sam pisao (a vidi se na donjoj ortofoto slici) da smatram da je isključenje iz pravca BG-Pojate nebezbedno jer lako prevari vozača tako što je zapravo isključenje pravo, a put skreće polu levo, a da pri tom ide pad i uključenje na put. Uključenje ka BG je vrlo kratko.
Uključenje ka Nišu ide kroz parking, a isključenje iz Niša ka Pojatu ima veliku krivinu.
Jedino mi je logično da budu 3+3 trake do ovog mesta koje sam obeležio strelicama na drugoj slici.
Takođe mi uopšte nije jasno kako planiraju isključenje sa autoputeva na stare puteve i da li ga uopšte planiraju?