Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Стара Мо јел могу ово завршити за два месеца?
 
Ajmo Srbija!


4. Moravski koridor do Kruševca

Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Prema podacima MGSI, deo od Pojate do Makrešana od16,9 kilometarado martai deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Dužina Moravskog koridora je 112,37 kilometara, na njemu se gradi 88 mostova i nadvožnjaka, 29 podvožnjaka i 11 petlji, a biće i uređen tok Zapadne Morave.

Radovi su počeli krajem 2019. godine, aizvodi ih tursko-američki konzorcijum Behtel Enka. Vrednost projektaje 745 miliona evra. Saobraćajnica je projektovana za brzine do 130 kilometara na sat i biće prvi domaći digitalni auto-put. Takođe, kako je ranije najavljeno, Moravski koridor biće i najširi auto-put u Srbiji.
 
Ajmo Srbija!


4. Moravski koridor do Kruševca

Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Prema podacima MGSI, deo od Pojate do Makrešana od16,9 kilometarado martai deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Dužina Moravskog koridora je 112,37 kilometara, na njemu se gradi 88 mostova i nadvožnjaka, 29 podvožnjaka i 11 petlji, a biće i uređen tok Zapadne Morave.

Radovi su počeli krajem 2019. godine, aizvodi ih tursko-američki konzorcijum Behtel Enka. Vrednost projektaje 745 miliona evra. Saobraćajnica je projektovana za brzine do 130 kilometara na sat i biće prvi domaći digitalni auto-put. Takođe, kako je ranije najavljeno, Moravski koridor biće i najširi auto-put u Srbiji.
Да ли неко зна тачно о каквој дигитализацији је реч? И у ком смислу је најшири ауто-пут?
 
Тренутно камере за аутоматску детекцију инцидената, метео-станице, дисплеји са порукама, разни сензори који аутономно раде и врше управљање саобраћајем на путу.
Касније интеграција система V2I - Vehicle to infrastucture где ће и возила размењивати информације са системом управљања путем, вај фај итд..

А за ширину ваљда мисле што су траке нешто шире од стандарда и разделно острво такође..
 
Откуд то да су толико рано поставили скоро комплетну вертикалну сигнализацију?

Не знам зашто, али изградња овог ауто-пута ми баш делује некако педантно и другачије него деонице А2 кад су се радиле.
 
...za one koji ne poznaju taj kraj
Makrešane i Koševi zapravo su dva prilaza grada Kruševca.
Ja lično se sada uvek isključim sa magistrale na kružnom toku u Makrešanu. Prošle nedelje sam izuzetno prošao do kružnog Koševi.
 
Ajmo Srbija!


4. Moravski koridor do Kruševca

Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Prema podacima MGSI, deo od Pojate do Makrešana od16,9 kilometarado martai deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Dužina Moravskog koridora je 112,37 kilometara, na njemu se gradi 88 mostova i nadvožnjaka, 29 podvožnjaka i 11 petlji, a biće i uređen tok Zapadne Morave.

Radovi su počeli krajem 2019. godine, aizvodi ih tursko-američki konzorcijum Behtel Enka. Vrednost projektaje 745 miliona evra. Saobraćajnica je projektovana za brzine do 130 kilometara na sat i biće prvi domaći digitalni auto-put. Takođe, kako je ranije najavljeno, Moravski koridor biće i najširi auto-put u Srbiji.
Чекај , по уговору до краја ове године треба бити готова и деоница Прељина -Адрани ,али се овде и не спомиње....
 
Preljina - Adrani su najavili za prvi kvartal 2024. godine.
То можда сада јер касне ,као и што касне са првим лотом Појате- Крушевац где је цео лот од скоро 28 км требао већ одавно пуштен у саобраћај. Прељина - Адрани по уговору су требали бити крај 2023 а Адрани - Крушевац крај 2024....
 
То можда сада јер касне ,као и што касне са првим лотом Појате- Крушевац где је цео лот од скоро 28 км требао већ одавно пуштен у саобраћај. Прељина - Адрани по уговору су требали бити крај 2023 а Адрани - Крушевац крај 2024....
Ja bih se vodio logikom da onog trenutka kada padne prvi asfalt na deonici Adrani-Pojate, trebace minimum 6-7 meseci do otvaranja.

Zatim, završetak do Koševa za 2023. godinu je pod znakom pitanja jer se još nije krenulo sa gradnjom nadvožnjaka kod kružnog toka za Jasiku, eventualno ako otvore do petlje Kruševac Zapad, a zatim sledeću deonicu u celini do Trstenika
 
Vrh