Zasto za dve godine kad je sve trasirano osim 300m kod Preljine? I objekti napreduju dobro, a i nema ih mnogo.Sektor 3 od Kraljeva do Preljine realno je za dve godine da ce biti gotov ukoliko ne bude nekih bas nepredvidjenih okolnosti
Zasto za dve godine kad je sve trasirano osim 300m kod Preljine? I objekti napreduju dobro, a i nema ih mnogo.Sektor 3 od Kraljeva do Preljine realno je za dve godine da ce biti gotov ukoliko ne bude nekih bas nepredvidjenih okolnosti
Na istočnom A4 imaš slivnika celom trasom, pa ne vidim da fale i da se kradu, a skoro 3 godine je celokupan AP u eksploataciji.Dobro, nije baš da će se u celini i pustiti. Čak ni prva deonica od Pojata do Kruševca neće biti puštena u celini, po svemu sudeći.
Na ovim snimcima se vidi da će slivnici za kišnicu biti uvičeni. Što je baš lepo. I za oko a i funkcionalno. Ali sam sasvim siguran da će se poklopci krasti. Zašto u tom slučaju poklopci nisu betonski? Preko njih ionako neće ići nikakav teret.
Mislim da je gasovod
Procene su da i nije bas realno do kraja godine. Pitanje je da li ce uopste povezivati sa starim putem.Kakve su vaše procene, je l' ima šanse ovim tempom da do kraja godine puste od Pojata do kružnog toka u Makršanu? I kako će uopšte povezati autoput sa starim putem kod Makršana?
Јел ово значи да још увек немамо ознаке за следеће аутопутеве: