Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Kod preljine treba da se napravi nova petlja i naplatna rampa plus prebacivanje trenutne naplatne rampe u tu novu.
 
Jasno, ali ne znam zasto bi to bio neki drastično usporavajući faktor. Dinamika
deluje za sad ok, ima dosta radnika i imovinski problemi u Mrčajevcima su rešeni? Ili grešim.

10 meseci pre završetka deonica do Pakovraća je bila na nižem stepenu izgradjenosti, a na trasi je imala i tunel i most preko z. morave.
 
Dobro, nije baš da će se u celini i pustiti. Čak ni prva deonica od Pojata do Kruševca neće biti puštena u celini, po svemu sudeći.
Na ovim snimcima se vidi da će slivnici za kišnicu biti uvičeni. Što je baš lepo. I za oko a i funkcionalno. Ali sam sasvim siguran da će se poklopci krasti. Zašto u tom slučaju poklopci nisu betonski? Preko njih ionako neće ići nikakav teret.

Na istočnom A4 imaš slivnika celom trasom, pa ne vidim da fale i da se kradu, a skoro 3 godine je celokupan AP u eksploataciji.
Za slivničke niše se slažem, mnogo bolje rešenje nego da su rešetke u kolovozu, ali vajni projektanti naši ne razmišljaju.
 
Zna li neko šta je ovo? Vodovod, gasovod...?

Screenshot_20221101-173442_YouTube.jpg


 
Kakve su vaše procene, je l' ima šanse ovim tempom da do kraja godine puste od Pojata do kružnog toka u Makršanu? I kako će uopšte povezati autoput sa starim putem kod Makršana?
 
Jako zanimljiv video gde se vidi kako se formira novo korito Morave. Ja sam mislio da se samo prokopa novi kanal, skrene tok a zatim zatrpa staro korito. Inače, nadam se da će priroda učiniti svoje i da će obale novog korita vrlo brzo da zazelene. Morava fantastično izgleda iz vazduha.

 
Јел ово значи да још увек немамо ознаке за следеће аутопутеве:

1. Рума - Шабац, нпр. А6
2. Кузмин - Сремска Рача, А7
3. Панчево - Вршац, А8 (или наставак А2)
4. Ниш - Приштина, А9 (или наставак А4)
5. Пожега - Котроман, А10
 
Панчево - Вршац ће вероватно бити А-3 а Ниш - Приштина А-4. мислим да Рума - Шабац неће добити А ознаку, већ ће бити IB реда. за остала два се још не зна
 
Zanimljivo, na ovom snimku se vidi da je nova kolovozna traka koja se gradi viša za skoro metar od postojeće.

 
Verovatno će pustiti saobraćaj od Pojata do ove devijacije na kraju snimka,neki privremeni kružni tok da spoje deonicu i sa kružnim Makrešane pa dalje polako kako radovi budu odmicali...Putarinu verovatno neće naplaćivati,jedino ostaje misterija kako će rekonstruisati petlju Pojate.Da li po pola bez zatvaranja ili će je komplet zatvoriti što onda prilično obesmišljava ideju puštanja kad bi čovek iz Bgd morao da ide starim putem preko Paraćina i obrnuto.
IMG_20221103_220633.jpg


IMG_20221103_223004.jpg
 
Poslednja izmena:
Овде је очигледно све могуће у негативном контексту!
 
Mislim da se kružni tok u Makrešanima zatvara. Ko hoće da ulazi u KŠ sa te strane isključi se ranije kod Ćićevca ili nastavlja dalje do Jasike. A putarinu mogu nastavljati naplaćivati. Samo dodaju na cenu do Pojata recimo do Ćićevca. Npr. ako je od BG do Pojata 630, do Ćićevca bi bilo 700 samo ti to naplate kada prođeš kroz naplatu Pojate a na Ćićevcu su rampe podignute. Kada se završi sledeći deo do prve naplatne, a to će biti Kruševac zapad onda se uklanja naplatna Pojate i počinje sa radom Ćićevac i Kruševac zapad.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Vrh