Sad gledam na velikom monitoru i okrenuo sam je da sever bude gore.
Trenutna naplatna rampa se sklanja a prva sledeca je u CicecimaSad gledam na velikom monitoru i okrenuo sam je da sever bude gore.
Uopšte mi nije jasno kako je rešeno isključenje sa petlje na lokalne puteve?
Isključenje na "stari" put je bitno pogotovo za X jer se dešava da dođe do preusmeravanja saobraćaja zbog većih nezgoda.
Ova plava linija koja predstavlja sadašnji put, po ovom planu završava na benzinskoj pumpi.
Ispada da su na postojeće stanje samo docrtali novi autoput, bez rešenja za uključenje.
Zato sto se parče koje koje se otvara do Makrešana zavšava ne na petlji nego “u livadi” i neće biti naplate. Samim tim će sistem i dalje biti “zatvoren” na Pojatu, a pošto se očekuje povećan promet, otuda proširenje kapaciteta.Ако се сећате када смо дискутовали о проширењу 26 наплатних рампи,две нису на списку.
1.Баточина јер се и даље незна како ће уопште пут од КГ бити спојен спојен са коридором.
2.Појате јер се укида.
Међутим у Србији увек неко изненади па како се чује са терена крај Мораве је да ће се врло брзо приступити проширењу садашње рампе Појате за период од годину дана.Зашто и како појма немам.
Na to sam i mislio, nece ni biti ovaj deo pod naplatom uopste. Kako ce izgledati taj spoj u Pojatu bojim se i da zamislim.Ne mogu isto da naplate do Ćićevaca i do Kruševaca.
Nešto mi miriše da neće ni biti naplate.
A javlja mi se veliki kružni tok u Pojatu, ko na Slaviji. A u sredini Živela Srbija i neki patriotski spomenik.
Moraće ako puste deonicu Makrešane (kružni tok) - Pojate.Nikakvo uključivanje neće biti u Makrešanima.
Srbi svuda vide geoplitiku i zaveru zapada ili istoka, po želji.Као што сам и раније говорио, ову деоницу није случајно правио конзорцијум Бехтел -Енка, прављена је да може издржати тенкове од 70 тона и по томе јесте најјача у Србији.
Целокупна путна и железничка инфраструктура Европске уније треба поново да се опреми за брзи транспорт војне опреме на исток, рекао је високи представник ЕУ за спољну политику и безбедност Жозеп Борељ.
Он је такође додао да ће ЕУ укључити земље Балкана, Молдавију и Украјину у пројекте повећања војне мобилности за брзо распоређивање борбених снага.
Do Makrešana, tj. nakon što se pređe novi most preko Z. Morave se pušta autoput. A dalje se nastavlja sadašnjom jednom trakom. Sa starog kružnog toka u Makrešanima neće biti nikakvog uključenja na autoput niti na jednu traku ka zapadu.Moraće ako puste deonicu Makrešane (kružni tok) - Pojate.